02 feb: Nynke 03 feb: Jollie 04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & Johana79 & Moonique 05 feb: Kristel83 & Maria 06 feb: Marloesje & Salsabine & Bleutje & Divanaatje 07 feb: Denisse 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser & Sjakie & stampvamp 09 feb: Marieke21 & Zico & jennie72 10 feb: Xenas81 & Arka & Tamara1984 & Lima 11 feb: Sab & Daantje82 12 feb: Gabybaby & Lievebeesje 13 feb: Jotim & Loesjuh & La femme & Chrisje79 14 feb: Berna & Daam 15 feb: Linda & Juudje1975 16 feb: Sylvia 17 feb: Linda1980 18 feb: Lindsay & Just4love & Smeetje 19 feb: Marina99 & JoyceD 20 feb: Astrid85 & Jelske1978 21 feb: Choco 24 feb: Dootje 26 feb: MamavanJordy (Bianca) & Diddl 27 feb: Fientje29 28 feb: Vlinder 78 & Pippin & Caitlin & Jannes 31 feb: Linn? zwanger...negatieve test...ongi...twijfel over test tussenstand: 7-6-5-2 Balen mistimon.
hahahahaha, jaaaa de baby-bus komt er aan! Voorraad kotszakjes mee voor Anz en de airco aan. Kan die hcg even lekker rondwaaien.
Ik ga niet controleren hoor, want ik zit in een roes op mijn roze wolk en alles gaat dan langs mij heen!
Ja dat is wel een tijd hoor dat jullie bezig zijn. Lijkt me echt moeilijk. Helemaal ook na een miskraam, dat het dan zo lang duurt. Wij zijn 3 maanden geleden getrouwd en ik wilde graag, heel ouderwets, wachten met kinderen tot we getrouwd waren. M'n mannetje maakte het niet zoveel uit. Die had al wel eerder papa willen worden. Hij is zooo gek op kinderen! Ik vond het gewoon leuk om eerst te trouwen. Maar we zijn er wel heel erg aan toe nu. Dus we zijn nu 3 maandjes bezig. Alleen heb ik nu niet zo'n positief gevoel. Nou, het laatste nieuws is dat Anz de chauffeur is (mét kotszakje om haar nek) en Jotim wordt controleur
Oeeeh ik wil ook met de bus mee Misschien werkt het als ik nu al zeg dat ik gewoon zwanger ben! 8) Hey wie hebt dr nog meer een maansteen? En slikt ook iemand die Etos zwanger worden capsules?
Ok dames sta nu op het bankje bij de bushalte en ik strooi en ik strooi... omhoog de lucht in ennnnnn Vangen dames! Zien jullie ze ook? Ze zijn vandaag wit en dwarrelen rustig naar beneden. Ik zie jullie allemaal springen met grijpende handjes!
Nou ja, ik ook nog niet, maar mijn fantasie slaat nu op hol bij elke bus die ik zie! Ik woon aan een drukke weg, dus dan weet je het wel! Ben trouwens aan de chips begonnen. Daar moet ik niet te veel van eten anders houdt mijn wolk me niet en dan mag ik ook die bus niet in! Mijn vervoersbewijs krijg ik op 14 februari pas [-o< , dus ik moet nog even geduld hebben!
@anz Niet te hard strooien hoor. Begint hiet helemaal wit te worden @ didll laten we het spannend houden zonder rijbewijs. Maar is goed ik ga wel achter in de bus. Op het twijfelbankje, Gaan we dan ook een liedje zingen. Heb een potje met .....
ik krijg hem ook op 14 februari maar zit te denken om toch vast een strippenkaart te kopen voor het weekend... ben zo ongeduldig...
Ik heb Bianc helemaal niet meer gezien. Zou ze nou toch in haar pauze een test zijn gaan kopen waren die testen toch te hard aan het roepen? Nog wachten tot 9 uur en dan zou Fem weer testen dus vanavond toch maar even achter de pc ben wel erg nieuwsgierig. Denk niet dat ik deze maand met de bus mee mag. heb nu al het gevoel de de ongi eraan komt. best snel maar heb net als vorige maand gezeur in mijn buik om het zo maar te noemen. Hopenlijk is er volgende maand weer zo'n gezellige bus/forum
Helemaal niet ouderwets... of ehh we zijn gewoon hetzelfde. Wij zijn ook vanaf onze huwlijksnacht voor het echie begonnen. En ja ook mijn ventje wilde graag al eerder beebies. Nou zoveel overeenkomsten dan moet je ook wel tegelijk (deze maand) zwanger met mij zijn hoor. Dus mee de bus in! Wanneer ga jij testen? Liefs, Gaby