Hier ook hetzelfde. Mijn ventje wilde ook al eerder, maar ik wilde wachten tot we getrouwd waren... Ik wil ook mee met de bus! Ben al veel te lang aan het wachten op die bus, maar hij kwam maar niet... Nu hij dan eindelijk weer aan het rijden is, wil ik wel mee! Als ik hem maar niet mis...
Hmmmm ik dacht dat het sneeuw was (kijk nu naar buiten en witte vlokjes komen naar beneden). Moet ik dan toch even naar buiten rennen om ze op te pakken.
zal ik eerlijk zijn ik heb geen rijbewijs maar het leek me best stoer[/quote] HA HA HA HA je moet je als a.s. moeder niet stoer maar verantwoordelijk gedragen[/quote] Ja uuuuhhhhhhhhhhhh hou het maar op de hormonen.
Nog erger, ik ben al moeder. Maar m'n dochtertje moet binnenkort toch aan, of op, het poohtje met pies
Hmmm, dus als ik de bus nou per ongeluk mis... Dan moet ik zorgen dat ik volgende maand het vliegreisje haal! Ook niet gek...
Jaaah, Dat lijkt me zo'n heerlijk gezicht! En dan gaan we daarna allemaal hele kleine sneeuwpopjes maken.
Nou zeg, das ook toevallig! Ja dan moeten we toch wel samen met die bus mee! Gewoon helemaal hetzelfde! Alhoewel....op onze huwelijksnacht hebben we niet veel gepresteerd whahahahah, we waren echt helemaal gesloopt 's avonds. We vielen als een blok in slaap Maar wat een geweldige dag was het! Maar daarna op huwelijksreis hebben we het wel weer ingehaald hoor . Maar helaas nog geen beebje in aantocht. Ik weet nog niet wanneer ik ga testen. Weet niet zo goed wanneer m'n NOD is. Heb erg goed gelet op ei-symptomen, maar daar kan ik niet echt wijs uit worden hoor. Ik had alleen afgelopen vrijdag hét vruchtbare slijm (sorry voor de details ), maar daarna niet meer. En we hebben woensdagavond geklust en daarna kwam het er niet meer van. Zondag weer, maar dat was denk ik te laat. En steekjes en krampjes had ik wel de hele week al. Zondag ook nog. Ik weet gewoon niet goed, als je dat slijm hebt, of je dan gelijk een ei legt, of dat je dat pas na een paar dagen doet. Dus ik heb er niet zo'n goed gevoel over deze maand Maar ik blijf positief en ben echt van plan om lekker de bus in te gaan!
Stelletje mafkezen schitterend, 8) ik geniet hier van. Whaaaaaaa Ik wil graag een enkeltje oktober alstublieft met kinderkorting. We kunnen ook met de trein, is goedkoper. jennie72
Ja, hij lag nog te slapen en ik was wakker geworden met ons dochtertje om 8 uur, heb toen een testje gedaan. Gelijk positief, maar ik dacht niet dat hij het gelijk zou snappen, dus ben snel naar de drogist gegaan en heb een digi gekocht. Een heel uitgebreid ontbijt gemaakt met sapjes en croissantjes. M'n mannetje wakker gemaakt, de ballonnen aan m'n dochtertje gegeven en toen hij naar beneden kwam gezegd dat ze deze maar even aan papa moest geven... Hij stond met z'n mond vol tanden, maar vond het helemaal fantastisch. Het nieuws en de manier van brengen.
Allemachtig meiden, voor een werkende moeder zijn jullie niet bij te houden(lol). Ik zal ook mijn hcg eens gaan rond strooien. Ene mag ik ook mee met de bus?
Heej Gaby, thanks voor je lieve woorden! Denk dat het voor mij nu wel ff goed is om gewoon van ongi uit te gaan, dat begint ook meestal met bruin (komt alleen wat sneller op gang normaal..). Maaruh.. anders eis ik mn plekje wel op bij jullie busreis...hihi! Het is hier echt zooo gezellig dat het helemaal niet zo erg is om nog even te blijven hangen
klopt appie. ik heb het ook al sinds za bruin verlies.. ik wacht af. denk ook dat ik maar ga hopen op een