Nou lijkt mij best veel werk, vooral het eerst jaar met al die voedingen. Je mag je day-job wel opzeggen.
Zo zeg... pffft ben helemaal buiten adem eindelijk op pagina 179 beland... Kheb niet alles letterlijke gelezen dus.... forgive me @ denisse.... hartstikke gefeliciteerd en geniet maar van je groeiende buikje... Nou fem... wordt bijna tijd dat ik jou ook kan gaan feliciteren... En jotim.. jij ook echt zwanger zeg.. SUPER... geniet maar lekker. Ik heb niet zo heel veel te melden.. maar klaat hier maar een berichtje achter... dan weet ik tenminste waar ik gebleven ben... hihi Liefs jollie
Vond ik ook krijg het wel op mijn heupen zo met die zwangere hier. Nog heel even geduld voor mij en dan weten we wat meer. jennie72
Haha, ja, ik was echt net een half uurtje echt "aan t werk" en toen waren jullie alweer 3 pagina's verder.... Liefs Chris
Nee. kdurf niet meer haha... wordt denk ik toch negatief... wacht gewoon dit weekend nog even af en als ik dan nog steeds niet ongi ben gooi ik er wel een testje tegenaan...
Ja, ik heb precies hetzelfde , waarschijnlijk komt er nu echt niks meer uit mijn handen... ik zit maar naar die klok te kijken....
meiden ik ga lekker in bed as the world turns kijken en daarna in bad.. ik hou het niet meer die krampen pff zal wel buikgriep zijn er komt alleen niks uit haha misschien tot later! Ik hoor het wel als de bus komt
Tot hoe laat moet jij dan Fem? Ik ga de boel zo afsluiten, vind het wel weer prima voor vandaag... Misschien dat ik vanavond nog ff kan koekeloeren op internet en anders kijk ik morgenochtend meteen! Heel veel plezier en natuurlijk succes met testen vanavond! Dikke knuf
Heey meis... balen zeg... vanaf hier een dikke knuffel! Weet iemand misschien hoelang het na je ei duurt voordat je ongi wordt.. is dat altijd 14 dagen... of kan dat ook veel langer of juist korter zijn? greetz jollie
Ah nee, Kristel! Jammer zeg! Lekker in bed kruipen en je laten verwennen! Je blijft hier toch nog wel ff rondhangen deze maand? Knuffel van mij!
Verdorie, ik blijf hier plakken Ga nu echt naar huis! Fijne avond lieve meiden en tot morgen! Liefs Chris
goedemiddag meiden Sjee jullie hebben jullie best wel weer gedaan vanaf blz 164 tot 180 sorry heb het niet gelezen hihihii Fem hoe is het met jou ben je al thuis, mn duimen draaien hard rond Verder weet ik het eigelijk niet meer Ik heb het de hele dag al bloedheet het zweet breekt me echt uit, mn collega's vroegen of ik me wel goed voelde, ja voel me prima Mn boobs doen nog steeds zeer en heb nog steeds ongi krampen Heb ne net onwijs moeten inhouden want liep langs 2 drogisten en ben heel hard doorgelopen pff was heeeeel moeilijk Maar wil het echt volhouden tot donderdag minimaal, nog 2 dagen Hoe is het met de andere meiden hiezo?
@ Kristel: balen meid..dikke knuffel vanaf hier. @ Jollie: Ik heb het pas opgezocht en las toen precies 14 dagen, maar later vond ik ook een site die zei weer dat dat onzin was. Ik hou gewoon het 14 dagen verhaal aan.
02 feb: Nynke 03 feb: Jollie 04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & Johana79 & Moonique 05 feb: Kristel83 & Maria 06 feb: Marloesje & Salsabine & Bleutje & Divanaatje 07 feb: Denisse 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser & Sjakie & stampvamp 09 feb: Marieke21 & Zico & jennie72 10 feb: Xenas81 & Arka & Tamara1984 & Lima 11 feb: Sab & Daantje82 12 feb: Gabybaby & Lievebeesje 13 feb: Jotim & Loesjuh & La femme & Chrisje79 14 feb: Berna & Daam 15 feb: Linda & Juudje1975 16 feb: Sylvia 17 feb: Linda1980 18 feb: Lindsay & Just4love & Smeetje 19 feb: Marina99 & JoyceD 20 feb: Astrid85 & Jelske1978 21 feb: Choco 24 feb: Dootje 26 feb: MamavanJordy (Bianca) & Diddl 27 feb: Fientje29 28 feb: Vlinder 78 & Pippin & Caitlin & Jannes 31 feb: Linn? zwanger...negatieve test...ongi...twijfel over test tussenstand: 7-5-6-2 Balen Kristel.