*Linneke: Ja, gisteren heb ik getest met een kruidvattest (overdag) en daarop verscheen een heeeeeeeeeeeeeel licht streepje (binnen de tijd, maar je moet wel goed kijken hoor), heb ze vandaag binnengekregen van Matcare....Thanx voor het duimen!
Vraag ik me toch even af met welke je (over het algemeen) eerder positief zal testen..... Matcare of kruidvat.... Heb zelf namelijk beide in huis Neeee moet me nog ff beheersen hihihihi
nou ik heb ook met matcare getest.... vraag het me nu ook wel af.. met welke je eerder positief test?
02 feb: Nynke 03 feb: Jollie 04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & Johana79 & Moonique 05 feb: Kristel83 & Maria 06 feb: Marloesje & Salsabine & Bleutje & Divanaatje 07 feb: Denisse & karaatje 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser & Sjakie & stampvamp 09 feb: Marieke21 & Zico & jennie72 10 feb: Xenas81 & Arka & Tamara1984 & Lima 11 feb: Sab & Daantje82 12 feb: Gabybaby & Lievebeesje 13 feb: Jotim & Loesjuh & La femme & Chrisje79 14 feb: Berna & Daam 15 feb: Linda & Juudje1975 & Jessica77 16 feb: Sylvia 17 feb: Linda1980 18 feb: Lindsay & Just4love & Smeetje 19 feb: Marina99 & JoyceD 20 feb: Astrid85 & Jelske1978 21 feb: Choco 24 feb: Dootje 26 feb: MamavanJordy (Bianca) & Diddl 27 feb: Fientje29 28 feb: Vlinder 78 & Pippin & Caitlin & Jannes 31 feb: Linn? zwanger...negatieve test...ongi...twijfel over test tussenstand: 7-5-6-2 Zoooww, ook even mezelf erbij gezet, en meteen mijn banner checken!
Thanks Fem, voor de kan Melk alvast Ik heb niet altijd zoveel zin in melk, eigenlijk alleen maar bij brood...maar vandaag, lust ik het de hele tijd wel..(wel lastig zeg, die dorst, maar dat heb jij dus ook) Gelukkig smaakt bij mij de melk niet naar vanille, dat vind ik zooo vies (en stinken haha) Ik hoop dat we gauw met zn allen kunnen feesten Ik zie het al helemaal voor me, gezellig! Liefs Syl
02 feb: Nynke 03 feb: Jollie 04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & Johana79 & Moonique 05 feb: Kristel83 & Maria 06 feb: Marloesje & Salsabine & Bleutje & Divanaatje 07 feb: Denisse & karaatje 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser & Sjakie & stampvamp 09 feb: Marieke21 & Zico & jennie72 10 feb: Xenas81 & Arka & Tamara1984 & Lima 11 feb: Sab & Daantje82 12 feb: Gabybaby & Lievebeesje 13 feb: Jotim & Loesjuh & La femme & Chrisje79 14 feb: Berna & Daam 15 feb: Linda & Juudje1975 & Jessica77 16 feb: Sylvia 17 feb: Linda1980 18 feb: Lindsay & Just4love & Smeetje & Mariekepieke 19 feb: Marina99 & JoyceD 20 feb: Astrid85 & Jelske1978 21 feb: Choco 24 feb: Dootje 26 feb: MamavanJordy (Bianca) & Diddl 27 feb: Fientje29 28 feb: Vlinder 78 & Pippin & Caitlin & Jannes 31 feb: Linn? Goedenavond ladies! Gezellig druk hier Ik heb mezelf ook ff toegevoegd! Suc6 allemaal, wij worden de oktober-mama's.... (klinkt dat leuk he!)
ok, we hebben dus melk, een vers vruchtensappie met grape fruit, Colin Farell, kotszakjes en een paar lastminute-testen. Wat hebben we nog meer nodig op de bus?
uhhh pen en papier wil namelijk ook vanaf de eerste dag dat ik hetw eet een dagboekje bijhouden ohwja een namenboekje ook leuk hahahah
Hoi ladies, dat babbelt maar door @ Fem: neeee ik heb zo voor je geduimd. Morgenochtend gewoon nog een keertje en anders nog zo'n kruidvat testje gaan halen hoor. Ik had zo'n goed gevoel voor je. @ Karaatje: welkom en je maakt het gelijk spannend door morgen al te moeten testen. @ mariekepieke: welkom! Ja zo'n dagboekje is echt heel leuk. Heb ik bij mijn zoontje ook bij gehouden en ik heb ook nog wel twee namenboekjes (ik was op een gegeven moment verslaafd aan het zoeken naar een naam ) Misshien een bubbelbad in de bus laten bouwen. Er is niets zo lekker dan in bad zitten met je dikke buik
hey hey dames hier is het de hele dag al super weinig licht bruine afscheiding baal er even goed van en hoop dat het ook snel stopt maar verder niet echt een aan wijzing hoe en wat ik snap er gewoon even niks van wil zo graag dat het raak is hou jullie op de hoogte allemaal heel veel succes gr maria
@ Maria: Ik hoop voor je dat het niet doorzet Het zou zo mooi zijn als het raak is. Heel veel knuffels en ik duim voor je.
Haj meiden Ik kan niet meer wachten tot ik kan testen, Ik ben moe misselijk,, en me temp blijft hoog,, hoe is het met jullie? hoeveel dagen voor NOD kan ik testen? kan eht niet wachten
Ik voel me echt net als jij..... pfffff duurt zo lang. Ik zit al steeds verliefd te kijken naar mijn testen.....
Jeetje, ik ben er effe niet en ik mis van alles! Lekker beschuit met muisjes, dat zou ik nu ook wel lusten.... geen melk voor mij Syl, doe mij maar een kannetje water of een sapje, altijd goed... En natuurlijk genoeg eten, want dan moeten we allemaal voor twee (of meer!) eten, dus: eten mee in de bus!
Ik vertelde mannetje net over onze "rose bus", zegt ie: "Wat een stelletje mutsen zijn jullie ook he, haha" Goeeeeeeeeed, mijn mannetje staat aan het eindpunt (lees: de bevalling) te wachten