jaaaa veel water dat is bij mij ook niet aan te slepen heerlijk! Heb net een groot stuk appeltaart op en was al misselijk nu helemaal maar zag het staan en moest het op eten Je had die kop van mn hubbie moeten zien hahahha
02 feb: Nynke 03 feb: Jollie 04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & Johana79 & Moonique 05 feb: Kristel83 & Maria 06 feb: Marloesje & Salsabine & Bleutje & Divanaatje 07 feb: Denisse & karaatje 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser & Sjakie & stampvamp 09 feb: Marieke21 & Zico & jennie72 10 feb: Xenas81 & Arka & Tamara1984 & Lima 11 feb: Sab & Daantje82 12 feb: Gabybaby & Lievebeesje 13 feb: Jotim & Loesjuh & La femme & Chrisje79 & Lindy 14 feb: Berna & Daam 15 feb: Linda & Juudje1975 & Jessica77 16 feb: Sylvia 17 feb: Linda1980 18 feb: Lindsay & Just4love & Smeetje & Mariekepieke 19 feb: Marina99 & JoyceD 20 feb: Astrid85 & Jelske1978 21 feb: Choco 24 feb: Dootje 26 feb: MamavanJordy (Bianca) & Diddl 27 feb: Fientje29 28 feb: Vlinder 78 & Pippin & Caitlin & Jannes 31 feb: Linn? Heb me zelf erook ff bij gezet Moelijk he wachten?.. wanneer ga jij testen?
02 feb: Nynke 03 feb: Jollie 04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & Johana79 & Moonique 05 feb: Kristel83 & Maria 06 feb: Marloesje & Salsabine & Bleutje & Divanaatje 07 feb: Denisse & karaatje 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser & Sjakie & stampvamp 09 feb: Marieke21 & Zico & jennie72 10 feb: Xenas81 & Arka & Tamara1984 & Lima 11 feb: Sab & Daantje82 12 feb: Gabybaby & Lievebeesje 13 feb: Jotim & Loesjuh & La femme & Chrisje79 & Lindy 14 feb: Berna & Daam 15 feb: Linda & Juudje1975 & Jessica77 16 feb: Sylvia 17 feb: Linda1980 18 feb: Lindsay & Just4love & Smeetje 19 feb: Marina99 & JoyceD 20 feb: Astrid85 & Jelske1978 21 feb: Choco 24 feb: Dootje 26 feb: MamavanJordy (Bianca) & Diddl 27 feb: Fientje29 28 feb: Vlinder 78 & Pippin & Caitlin & Jannes 31 feb: Linn? zwanger...negatieve test...ongi...twijfel over test tussenstand: 7-5-6-2 ff de kleurtjes erbij
Ik heb ZO'N honger, maar ik weet niet waar ik trek in heb heb nog een pak bastognekoeken liggen maar daar heb k dus echt geen trek in . Dadelijk Frank (= mijn lieffie) heel lief aankijken, misschien krijg ik dan wel een boterham met hazelnootpasta... die echt van Nutella..... als ik niet zwanger ben heb ik wel hele vreemde ontpillingsverschijnselen....
@Lindy: Mijn mannetje vind dat ik minimaal tot donderdag moet wachten grrrrrrrrr.... hahahaha Maar echt ik vind die week voor NOD echt TE lang duren gewoon. Wanneer ga jij testen denk je?
ik haal ze bewust nog niet in huis.. mag er gewoon niet vanuit gaan de eerste ronde en is wel zonde van al die testen maar aan de andere kant pfff dan weet je het maar vast he haha
hahahha meid je bent gewoon zwanger kan niet anders Bij mij kan het 2 kanten op als ik ongi moet wordne eet ik ook als een gek dus ja moeilijk
Dat zeg je wel..... maar ik vreet mezelf de laatste dagen ook helemaal klem. Misselijk of niet..... gewoon hap slik weg
ja dat had ik net ook met dat enorme stuk appeltaart was al misselijk en gewoon door vreten ja vreten is geen eten meer hahahha
@Ikke: Ja, nu dat je het zegt, dat heb ik ook als ik ongi moet worden.... Hm, ik blijf rustig in en uit ademen en ga nergens vanuit, diep van binnen zegt een stemmetje: "Meid, het is de eerste ronde, het kan helemaal niet, je wordt hartstikke ongesteld en dan sta je dus lekker voor L*L op het forum"
Ik weet het nog niet,, wil het wel zo snel mogelijk weten eigelijk hihi maarja nog eventje @ berna,, k heb ze al in huis,, heb ze nog van ronde 1,, dit is me 2e ronde
hahahaha nee hoor niet voor lul ik heb hetzelfde en manlief is zooo nuchter he grrrr dadelijk duurt het een jaar zegt ie en dan verknoei je ik weet niet hoeveel testen.. hij heeft gelijk... maar dan denk ik weer en die buikpijnen elke keer dan haha dit is de vreslijkste week van allemaal
Jah ik dus ook ghehehehe En de testen al in huis hebben is dus het probleem hahahaha Je blijft er maar naar kijken
hey meiden,ik moet ook nog 4 dagen tot testen maar ik doe het dan denk ik zondag of maandag 1 of 2 dagen erna (als ik t volhou ) ik heb ze op de site besteld zondag dus ben benieuwd wanneer ikze binnen krijg! Ik merk zelf nog niks alleen steken af en toe in mn lies, hoofdpijn vooral s,ochtends, pijn met plassen ook s,ochtends, tieten pijnlijk,rare ogen raar zien ofzo , raar gevoel bij mn maag en heel af en toe krampen in mn baarmoeder zo nu en dan, o ja en wel elke x wat wit achtig slijm in mn onderboek, voor iemand herken baar?
hey meiden,ik moet ook nog 4 dagen tot testen maar ik doe het dan denk ik zondag of maandag 1 of 2 dagen erna (als ik t volhou ) ik heb ze op de site besteld zondag dus ben benieuwd wanneer ikze binnen krijg! Ik merk zelf nog niks alleen steken af en toe in mn lies, hoofdpijn vooral s,ochtends, pijn met plassen ook s,ochtends, tieten pijnlijk,rare ogen raar zien ofzo , raar gevoel bij mn maag en heel af en toe krampen in mn baarmoeder zo nu en dan, o ja en wel elke x wat wit achtig slijm in mn onderboek, voor iemand herken baar?
Jemig..wat wordt er weer veel geklept zeg....ben vannochtend hier ook geweest en ik ben 45 min. bezig geweest om alles bij te lezen.
Ja, maarja, die mannen voelen niet wat wij voelen he? Ik voel van alles, maar als je mij hier zo rustig op de bank zou zien zitten zou je niet vermoeden dat de zenuwen door mijn keel gieren (okay, beetje overdreven),maar ik zie er zo rustig uit, volgens mij denkt mijn ventje dat ik mijn online dagboek aan het bijwerken ben ofzo...