Krijg er al helemaal zin in! Gezellig en mmm! Beschuit met muisjes lust ik wel!En het staat natuurlijk leuk als we positieve testen hebben! Goed dat er melk is , dronk net Spa met fruit (spa water met fruit of zoiets) en word er meteen weer misselijk van, vreemd wel, dus ik houd het gewoon lekker bij de melk..en als die op is..gewoon water want dat gaat er ook goed in hoor We halen gewoon van alles in 'bus' (ipv huis) zodat iedereen heeft wat ie lekker vindt..en veel ook natuurlijk, anders komen we te kort met die plotselinge vreetbuien hier en daar (ik weet er alles van hihi) Ik wil als ik weer zwanger zou zijn, mn lief gaan verrassen met beschuit met muisjes ofzo.. en met een buikschildering...is nu hier in de buurt, dan kun je voor 80 euro 2 schilderingen laten maken, 1 om ouders etc te vertellen dat je zwanger bent (alles is mogelijk, foto's, teksten etc) en de tweede als je echt een bolle buik hebt, de website is: www.rainbowcreation.nl Ik heb deze tip weer van iemand anders, en ik vind het echt een leuk idee, ik ga dit zeker doen straks, als ik weer zwanger ben. Echt erg gezellieeeee hier! Liefs Syl
heb me voorgenomen niet eerder dan morgenavond ze te bestellen dan heb ik ze vrijdag in huis kan ik zaterdag testen dat is 4 dagen voor mijn nod maar ga proberen zo lang mogelijk uit te stellen moeilijk moeilijk
knap van je dat je het volhoud ik haal die krengen niet meer in huis Ik hoor ze altijd roepen, testen testen testen Nee voor mij niet meer, alleen als ik echt denk van oke nu misschien zoals nu eigelijk hahaaha
Oh Syl: Dat klinkt allemaal heel spannend! Wat een leuk idee dat je je buik gaat beschilderen, ik vind het echt knap dat je je zo kunt inhouden en echt iets heel leuks voor hem gaat doen, als ik een + test hem krijs ik gelijk zijn naam zo hard dat de hele buurt wakker is , hahahahaha. Weet je: we laten onze bus gelijk effe pimpen door Xibit, hebben we een pregnacy bus, how cool!
Ik heb wel sympthomen. onwijs misselijk.. de hele dag door,, krampjes,. pijnlijke borsten..,heb ik nooit humeurig,, schoonmaakwoede hihi.. hoofdpijn.. geen afscheiding, of iets,, pijn bij vrijen..
Ik heb zelf ook al testen in huis, via internet en ook nog van CB (gewone en de digitale). Maar ik ga proberen pas op mn nod te testen..of heeeel misschien as zondag, 4 dagen voor mn nod..(op de lijst heb ik mn nod wat ruimer genomen..) Enne Fem, ik vind het ook erg spannend voor jou, hoop dat je morgen goed nieuws hebt, hoe laat ga je morgen testen denk je, moet je werken of ben je vrij? Liefs Syl
mogen er ook waterijsjes mee... ik heb daar sinds een week pas echt trek in.... Kweet ook niet waar het vandaan komt
@Berna: Ik denk wel dat hij het weet, maar hij ontkent het gewoon nog volgens hem ben ik hartstikke zwanger.... bij ons is het omgedraaide wereld, ik ben redelijk nuchter en hij staat te springen: "Je bent zwanger, wedden?" af en toe lijkt het wel alsof hij ADHD heeft zo is hij ermee bezig... , ik vind het wel lief!
@Syl, morgen als ik wakker wordt doe ik dat als eerste (zolang kan ik mijn plasje niet ophouden namelijk), daarna hoop ik heel snel even hier te kunnen komen omdat ik morgen helaas moet werken en naar een klant moet , ik ben pas aan het begin van de middag waarschijnlijk weer online......
vorige maand hebben we niet goed uitgekeken we wilden er eigenlijk nog niet voor gaan maar in het heetst van de strijd haha dus toen op de dag van eisprong 1 keer gevreeën zonder bescherming en ja die zondag erna was ik kotsmisselijk ( achteraf waarsch griepje) en ik had onwijs zere borsten dus manlief dacht toen ook het is zover terwijl de kans zoo klein was... dus nu is ie iets nuchterder.. zegt ie hahaha
@ikke1981: Dat roepen jah... hou op schei uit. Ik denk ook dat als ze op zijn ik ze pas weer op het aller laatste moment bestel, want zo worden die laatste dagen toch wel (extra) zwaar. Wanneer ging jij nou testen? Of had je dat hier al verteld? Pffff jullie gaan ook zo snel met typen hahaha ken het amper bijhouden. Ennnn dan zit ook nog op men werk (sssssttt ghihihihi)
Gelukkig durf ik echt niet op mn werk op deze site te komen De bedoeling is de 8ste te testen maar ik denk als ik morgen ff de mogelijkheid heb dat ik het morgen doe, maar dat wordt pas in de middag testen, pff moeilijk Misschien word ik morgen opgehaald van me werk en dan heb ik niet de mogelijkheid om een test te halen want mn vriedin weet het niet dat we er mee bezig zijn dus dat gaat dan ook niet werken. En als ik niet gehaald wordt dan haal ik er wel eentje en hopelijk kan ik me dan inhouden tot donderdag ochtend Aggrr ik haat wachten
Nee, ik kom na het testen heel snel ff online om te vertellen dat het negatief is (daar ga ik nl. van uit...) daarna naar een klant en aan de slag... helaas......
ahahahaha me Hubbie vind me een typgeit Hij zegt je nod zit er weer aan te komen he lieverd uuhh ja hihihi is het te merken dan , neuhh hoor lieverd hahahah