als die negatief is balen we lekker met je mee meid, je kan hier alles zeggen gelukkig! Wat lief van hem, en heeft het gesmaakt?
Hahah alleen bij de gedachte al wordt ik misselijk... Of......... zou het toch door die paaseitjes komen
Hahaha gewoon vertellen meisie... positief of negatief. Mocht het negatief zijn (wat ik niet denk) dan kom ik je bij NOD Maart wel gezelschap houden En wat heb je toch een wereldvent dat hij je even een lekker broodje komt brengen
mn misselijkheid is zo goed als weer over gelukkig heb het alleen weer zo warm pff en de ongi krampjes zijn nog niet weg geweest ze komen en gaan zeg maar
Lief van jou *knuffel*, bij jou kan er toch ook nog van alles gebeuren? Misschien is het hartstikke raak bij je! @La Femme: We hebben gezegd; iedereen met de rose bus mee, dus jij ook! !
haha... kmoet wel lachen als ik dit allemaal zo lees.. We willen ons zelf absoluut niet gek maken... Maar we maken wel elkaar lekker gek... Wat is de wereld toch leuk
Ja,maar hier kan het ook Jollie, verder praat ik er met bijna niemand over.... Paaseitjes? Lekker.....