Haha,, ech the,, agh door jullie heb ik nu zo iets van ik wacht wel nog even hihi,, anders had ik eht vanavond naar de test gegrepen
Jah maar bij gaat het de laatste dagen zo: Het ene zegt jij bent zwanger en dan heb je die andere en die zegt ghihihihi je ongi komt eraan. Jaaa klinkt heel erg maar heb echt het gevoel alsof er 2 van die jojo duiveltjes op men schouders zitten ghehehehe
Ik ook niet en mijn hubbie... die vind het allemaal maar overdreven... soms zou die willen dat de computer niet bestond Ja daaaaaaaaaag echt niet... kmoet me toch ergen kunnen uitlaten (gelukkig heb ik geen lijntje nodig, want ik loop niet weg)
Ik 2 dagen geleden ook niet,, maar vanaf vandaag eet ik alles wat los en vast zit ben dalijk een tientonner
Ik heb ook niet zo'n honger...ik drink heel wat af, vond dat ik vandaag wel genoeg melk had gedronken (teveel lijkt me ook weer niet goed) dus dan maar water (van sap word ik misselijk sinds vanavond..raar..)
Ohhhh die bus is echt leuk! Hahahahaha Ikke! Die van mij vind het niet zo erg, hij heeft zijn xbox en ik heb jullie iedereen blij in het huis, hahahaha
toevallig heeft die van mij vanmiddag een poging gedaan om weer eens te xboxen... maar een spel laadde niet op... toen had ik het gedaan... Denk eerder dat ie niet genoeg slaap heeft gehad.... MANNEN!
Ja maar wij lopen wel gelijk. Ik wil ook honger krijgen.[/quote:1s91w3j2] komt goed meid,, de ene keer ben ik onwijs misselijk en ee tik niks,, en de andere keer vreet ik me vol ,, wanneer ga je testen?
Mijn ventje loopt af en toe langs te kijken op het beeldscherm. Geloof niet echt dat hij het aandurft om te vragen wat ik nou toch elke avond achter de pc doe