hoi meiden ik moe ook deze maand ongi worden. ik hoop het niet. ik hoop dat ik zwanger ben. groetje missie
Welterusten meiden! Kom morgenvroeg meteen weer spieken of er positieve testers zijn! DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM! Liefs Pearly
Goedemorgen! spannend voor sommige meiden vandaag Fem ik ben zooo benieuwd! Hier is de bikpijn weer over gelukkig beetje trekkerig gevoel nog meer niet.. verder totaal geen klachten helemaal niks dus zal wel niks zijn deze maand helaas
morgen meiden! Hier alles lekker rustig ben weer lekker afgekoeld hahaha Femmmm waar ben je nouuuuuu? Mn duimen draaien heeeeel hard rond!
Goedemorgen! We kunnen misschien allemaal heel hard roep op Fem, mss dat ze dan komt opduiken. Ik hoop zo voor haar dat ze zwanger is. Fientje
Goedemorgen Pink Lady's, Nou helaas, game over voor mij, hartstikke negatief.... ik snap er echt helemaal niks meer van, hubbie ook niet, we blijven maar naar dat vage kruidvat streepje staren (van de test van maandagmiddag) terwijl we naar elkaar roepen: "Hij staat er toch écht"....... dus ik baal nu wel een beetje, maargoed. Nu is het voor mij dus wachten op de en heb me voorgenomen na ongi om de dag te gaan klussen kan het volgende maand niet misgaan hahahaha. Ik blijf positief en ik zwaai jullie gewoon uit met de rose bus en ik kom er wel achteraan in een rose Minicooper ofzo ! Bedankt allemaal voor het meeleven, ik ga zodadelijk "fijn" werken, tot vanmiddag allemaal! xxx Mascha (Fem = Frank en Mascha)
Oh Fem, wat jammer. Ik had het zo gehoopt voor jou. Heel veel sterkte meid en een dikke knuffel vanuit hier. Mijn hond geeft je ook een harige knuf (lief van hem hé?). x Fientje
ohwww Fem hoe kan dat nou!? Maar meid geen bloed geeft moed he! Hier een hele dikke knuffel van mij! HUGGGGGGGGGG Liefs Ikke ik ga ook aan het werk dus meiden hou het rustig ohwja en vanavond benik waarschijnlijk laat krijg visite Doei doeiiiiiii
he fem wat balen voor je zeg ik heb niet alles terug kunnen lezen was 2 dagen weg heb voor mezelf het gevoel dat het wel weer raak zou kunnen zijn maar ga pas aan het eind van de maand testen ik ben erg moe en heb al sinds een dag of 5 witte afscheiding ben gisteren wezen kijken na de echo van mn dochter was wel erg moeilijk zo na mijn miskraam maar vond het wel een erg mooi gezicht hopelijk bij mij ook snel zo n wondertje op het echoscherm
Fem/ marscha wat balen zeg.. volgens mij heb ik het al wel eerder gelezen dat kruidvattesten nog wel eens een streep willen geven en het uiteindelijk toch niets is.. jammer Door naar de volgende ronde.. succes dan he! Ik blijf nog even in spanning...
Fem, wat jammer! Maar zonder je valse hoop te willen geven, misschien over een dag of drie nogmaals een test doen? Als het echt niet zo mag zijn, dan hoop ik maar voor je dat je snel ongesteld wordt zodat je snel verder kunt met ronde 2....
Morge meiden, Nou mijn positieve gevoel is echt omgeslagen naar een zeer negatief gevoel. Gisteravond de hele avond krampen gehad en andere dingen die horen bij mijn duveltjes. Gokje: over 4 a 5 dagen komt het echte werk. Ik verlies niet graag met gokken maar deze keer zou ik het geen probleem vinden. Ik weet gewoon dat het game over is deze ronde. Dat terwijl het er eerst zo goed uitzag. Jullie allemaal succes. En Fem gewoon nog een keer testen met ochtendurine morgen. Liefs, Gaby
Jammer Gaby... ik hoop dat je gevoel het mis heeft en dat je met Valentijnsdag toch een geweldig cadeau krijgt!
O FEM, WAT JAMMER! Ik ben heel erg chaggi, moet de hele dag vergaderen met mensen die ik niet ken, dat vind ik zo'n ramp. Heb ook de hele nacht niet geslapen. Ik zweet me kapot in bed, echt helemaal klam, maar mijn temp. is normaal. Miss. komt m'n ei er aan. Voor de testers van vandaag veel succes. Ik kijk vanavond wel, nu maar eens gaan vergaderen..........
Gaby kom op he? Misschien heb je in de loop van de dag weer een beter gevoel. Ik hoop het voor je. Duimen draaien. Liefs vlinder
Ik weet nog niet of ik ga testen! Ik voelde van de week van alles waardoor ik dacht dat het misschien wel raak zou zijn, maar vandaag: niks nakkes nada.... Eigenlijk denk ik diep in mijn hart: het zal wel weer niet. En dan vind ik het zonde om een test te doen die toch negatief zal uitpakken. Maar ja, het zou natuurlijk kunnen....