Dat klopt ook wel. Maar zeker de maand dat ik hier nu op het forum 'rondloop'. Deze cyclusmaand heeft nog nooit zó lang geduurd! Terwijl ik ze eerst wel snel voorbij vond gaan. Dat komt natuurlijk ook omdat je iedere dag voorbij ziet gaan op die banner. In het begin gaat het dan nog wel, maar hoe dichter je bij je NOD komt... En bij alle dingen die je in je lichaam voelt, denk je: zou het? Daar wil ik voor deze maand vanaf haha
Hallo, ik kom me hier ook aanmelden. Ben helaas ongi geworden. Echt heel erg balen. Ik was er zo zeker van dat het raak was..... Maar we moeten allemaal positief blijven denken! Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Ik zal met iedereen meeduimen voor positieve testen! xx
Ja ik heb me 2 maanden gelden ook gek zitten maken. Wist het zeker. 1 week overtijd pijnlijke borsten, veel plassen, moe. En wij waren niet eens bezig voor een derde. negatieve test en toen allebei zo telleur gesteld toen was de keus voor ons makkelijk we gaan ervoor. afgelopen maand erg op gelet wanneer wel klussen. Je gaat er dan toch anders mee om. Ik voel altijd me eisprong mijn cyclus is altijd kort. En volgens mij ben ik erg vruchtbaar. 1 x zwanger met de pil 1 x met spiraaltje. ( miskraam ) daarna 5 ronde. Nu sta ik er nog heel makkelijk voor we zien wel hoe het loopt. Maar dat zal ook wel veranderen als je langere tijd bezig bent. Ik gun het anderen nog iets meer dan mezelf op dit moment.
Daar heb je helemaal gelijk in! Die banners vind ik ook wel heel leuk, maar ik moet zeggen dat de tijd bij onze eerste kleine voorbij vloog. We hebben daar 4 maanden over gedaan en ik kan me niet herinneren dat ik elke dag zat te tellen en te rekenen. Nu met die banner zie ik hem elke dag een stapje verder gaan....maar van mij mag dat duveltje wel wat harder lopen Ach, zolang we nog niet zo lang bezig zijn, laat ik hem staan en anders haal ik hem straks gewoon weg als het me te lang duurt....
Jeetje weer een hoop meiden bijgekomen Ach wel gezellig hier dan toch ben zelf ook niet zo veel meer online...lees wel mee maar ja wil ook een beetje afstand nemen. Tegen de tijd dat de eisprong er is zal ik wel weer ziekelijk obsessief worden hahaha
Wat zijn er weer een hoop meiden bijgekomen balen voor iedereen zeg.... Ik kan het niet vaak genoeg zeggen maar dit moet toch wel een hele vruchtbare maand gaan worden dames!
Hello dames, Laat ik mij ook maar netjes aanmelden voor de volgende ronde. Bah nooit leuk natuurlijk weer een volgende ronde. Maar ja het is nou eenmaal zo. Ik heb mij voorgenomen dat dit onze ronde word Laten we gewoon maar weer positief insteken. Vorige week nog in volle spanning of we misschien zwanger zouden zijn. Toch 3 daagjes overtijd maar ja het mocht niet zo zijn. Ik ga nu maar niet uit van mijn eitje + 14 dagen maar gewoon van 31 dagen want daar zit ik toch meestal op. Net een pendel ontvangen van Caruli voor in mei een meisje! Maar tuurlijk hopen we dat het voor die tijd raak is want we zitten nu bijna op een jaar proberen zwanger worden (wel 1 maal gelukt maar helaas een mk). Jullie ook weer allemaal veel succes. Tijdens de eerste dagen klets ik nooit zoveel oh wee als mijn eitje langs is geweest en ik weer op de wachtbank zit. Dus sterkte & succes! Liefs, Gaby
Hey Gaby, balen hoor....ik was 1 dag overtijd en helaas pindakaas maar ja je hebt gelijk deze maand gaan we lekker naar oktobermamma's! En ik klets ook niet zoveel voor mn eisprong...ben meer een sporadische lezer...en dat is erg vermoeiend want als je een weekend niet bent geweest zijn er zo tig bladzijdes en nieuwe mensen bij maar ja geeft niks Dikke **knuff** van mij in ieder geval!
ik zit nu vlak voor mijn eisprong en het word nu toch wel spannend is pas de eerste ronde maar ik merk dat ik er helemaal inzit... voor alle dames die ongesteld zijn geworden: Baal, Baal! hopelijk worden NOD feb heel vruchtbaar! kusjes!
nou meiden ik kom me hier ook melden 5 dagen te vroeg zijn de al langs gekomen Ben zo boos verdrietig enz enz zit nu al weer in ronde 15 Kan niet eens een potje janken want er lopen allemaal tuin mannen hier rond enzo agrrggrrrrr Mn nod is 8 feb, (doet gewoon zeer om dit op te schrijven)
@ikke1981: ach meissie... Kop op! Dikke knuffel! Altijd weer balen, en zeker als je al zolang bezig bent. Een hele dikke knuffel!
altijd weer die rot duivels die weer komen kijken laat ze bij ons allemaal nu maar een keer 9 maanden weg blijven dikke knuf jessejaime
Ikke wat jammer. En dat het moeilijk is om de volgende ronde weer in te gaan dat kan ik helemaal begrijpen. Kop op en even huilen kan wel even een beetje opluchten maar met vreemde erbij. Hoop dat je je vlug weer wat happy voelt
++ Hoi Gaby, We hadden afgesproken afgelopen weekend beiden positief te testen. Helaas is het mij ook niet gelukt. Hopelijk kunnen we deze ronde onze afspraken wel nakomen. Ik duim voor je en voor alle andere dames natuurlijk. xx
zo er zijn er veel bijgekomen vandaag! Dat was niet de afspraak! duimen dat er ook maar veel zwangeren mogen zijn deze maand
Hallo allemaal, Helaas moet ook ik me aanmelden voor deze maand.Hopen dat de volgende ronde iedereen op een ander plekje een brichtje kan plaatsen met de boodschap ik ben zwanger. Veel succes Groetjes Jo
@ Gaby: Ik heb mij voorgenomen dat dit onze ronde word Laten we gewoon maar weer positief insteken. hahahaha heel mooi gezegt, we gaan hem er zeker positief insteken haha * bianc in een deuk* \/ wij gaan er deze maand toch maar wel voor de volle 100%, nee 200% voor! moet vrijdag toch ff naar de gyn ivm de mk maar mischien zien ze dan al een eitje zitten whiehoeeeeeeeee! haha