02 feb: Nynke 03 feb: Jollie 04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & Johana79 & Moonique 05 feb: Kristel83 & Maria 06 feb: Marloesje & Salsabine & Bleutje & Divanaatje 07 feb: Denisse & karaatje 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser & Sjakie & stampvamp 09 feb: Marieke21 & Zico & jennie72 10 feb: Xenas81 & Arka & Tamara1984 & Lima 11 feb: Sab & Daantje82 12 feb: Gabybaby & Lievebeesje 13 feb: Jotim & Loesjuh & La femme & Chrisje79 & Lindy 14 feb: Berna & Daam 15 feb: Linda & Juudje1975 & Jessica77 16 feb: Sylvia 17 feb: Linda1980 18 feb: Lindsay & Just4love & Smeetje 19 feb: Marina99 & JoyceD 20 feb: Astrid85 & Jelske1978 21 feb: Choco 24 feb: Dootje 26 feb: MamavanJordy (Bianca) & Diddl 27 feb: Fientje29 28 feb: Vlinder 78 & Pippin & Caitlin & Jannes 31 feb: Linn? zwanger...negatieve test...ongi...twijfel over test tussenstand: 7-6-6-1 Wie stapt er vandaag in? Lieve Fem [Marscha]... wat vreselijke balen. De hoop nog niet opgeven hoor. Geen = hoop houden. Gabybaby ... Kom op meid, er zijn genoeg meiden die denken dat ze ongi worden, maar zwanger bijken te zijn. Positief blijven denken.
Bedankt voor je lieve berichtje, Hmmm helaas begin ik het nu allemaal wel te herkennen na een klein jaartje proberen Maar ik ga wel even flink duimen draaien hoor maar ik reken nergens meer op. Liefs, Gaby
Je zou ook nu al kunnen weten dat je zwanger bent. Zelf weten hoor, maar vind het knap dat je je kan beheersen.
Als je zeker weet hoe je cyclus in elkaar zit en hij is heel regelmatig dan kan je natuurlijk testen op het moment je een paar dagen overtijd bent. Je moet gewoon doen wat je gevoel aangeeft. Succes de aankomende tijd
OOOh mag ik dit eng vinden in mijn eerste zwangerschap at ik die potten leeg met eeen leppeltje erg fout.
Goedemorgen! Oh Fem, wat balen... had echt een positief gevoel voor jullie! Ik ga in ieder geval hard duimen dat je volgende ronde met die mooie limo van Diddl mee mag! Haha, echt super ding hoor Diddl! Zelf gisteravond hele vervelende krampen gehad... Niet zo erg dat ik dubbel lag van de pijn, maar toch best wel pijnlijk zeg maar... Deze ronde waarschijnlijk dus niet raak, dus hopelijk mag ik ook in die mooie roze limo mee Fijne dag! Liefs Chris
Goeiemorgen dames! Ow Fem balen zeg :x :x Maar idd geenbloed geeft moed Wij hebben voor de zekerheid gisteravond nog maar ff geklust, en nu mag ik ook plaatsnemen op het wachtbankje, dus dames; OPSCHUIVUH
Zo meiden, na 20 pagina's en een kop koffie ben ik weer redelijk opde hoogte. Vergeef me het blijft allemaal niet hangen. Hoop toch op wat positive testers vandaag. Die bus moet vol. Gistern tot half 1 moeten werken en ik ben werkelijk waar helemaal op. Zo slap als een vaat doek. Water kan ik goed drinken de rest niet. Heb vanmorgen de HA gebelt om een test te laten doen. Maar ze doen bij mij HA geen testen. De assistente zei een streep is een streep ook al maar heel licht je bent dan zwanger. ME lichaam zegt ja maar mijn hubbie en ik zijn nog niet overtuigt. Vrijdag testen en hopen op 2 dikke vette strepen. Fem echt balen hoor. Zijn bij jou de duivels gekomen omdat je banner hebt veranderd ? Heb gelezen dat vanmorgen test nega was maar geen duivels toch ? of ik lees er overheen.
Hey dames! Ik zie nog niet zoveel roze namen erbij komen, kom op! Ik zal nog even wat HCG voor jullie rondstrooien, neem er wat van, ik heb genoeg! Met mij is verder alles goed, nog wel wat onwerkelijk. Vanmorgen de verloskundige gebeld; ik mag 26 maart voor een echo komen, ben dan bijna 12 weken. Duurt nog best wel lang, maar ja. Lieve meiden, succes allemaal! Liefs, Divanaatje
Hey Fem wat jammer dat je niet zwanger bent! Hopelijk is het de volgende ronde wel raak... Ik heb nog steeds erg pijnlijke borsten en voel de nog niet aankomen... Ik ben wel erg moe, maar dat kan ook komen doordat ik net nieuw werk heb... Ik heb trouwens een tip voor zwangerschaptesten: www.mat-care.nl Ik heb hier gisteren een set van 9 test voor maar 9 euro gehaald! (kwam nog wel 3 euro verzenkosten overheen). Dit is echt veel goedkoper dan in de winkel
Ik ga straks mijn banner aanpassen.... net ongesteld geworden! Tja, aan de ene kant ben ik natuurlijk teleurgesteld, maar aan de andere kant ben ik ook blij, want dit betekent dat mijn cyclus echt weer goed op gang gekomen is.... (even in het kort; heb een lange geschiedenis van overgewicht, maandenlang uitblijvende menstruatie, ontregelde cyclus.... sinds ik veel ben afgevallen lijkt mijn cyclus weer goed op gang gekomen en dat betekent voor mij al heel erg veel, want voor mijn gevoel is het nu 'alleen nog maar' een kwestie van afwachten, terwijl ik jarenlang dacht helemaal geen kinderen te kunnen krijgen)
02 feb: Nynke 03 feb: Jollie 04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & Johana79 & Moonique 05 feb: Kristel83 & Maria 06 feb: Marloesje & Salsabine & Bleutje & Divanaatje 07 feb: Denisse & karaatje 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser & Sjakie & stampvamp 09 feb: Marieke21 & Zico & jennie72 10 feb: Xenas81 & Arka & Tamara1984 & Lima 11 feb: Sab & Daantje82 12 feb: Gabybaby & Lievebeesje 13 feb: Jotim & Loesjuh & La femme & Chrisje79 & Lindy 14 feb: Berna & Daam & Susy 15 feb: Linda & Juudje1975 & Jessica77 16 feb: Sylvia 17 feb: Linda1980 18 feb: Lindsay & Just4love & Smeetje 19 feb: Marina99 & JoyceD 20 feb: Astrid85 & Jelske1978 21 feb: Choco 24 feb: Dootje 26 feb: MamavanJordy (Bianca) & Diddl 27 feb: Fientje29 28 feb: Vlinder 78 & Pippin & Caitlin & Jannes 31 feb: Linn? zwanger...negatieve test...ongi...twijfel over test tussenstand: 7-6-7-1 Wie stapt er vandaag in?
@Fem, Wat ik even niet snap is dat ik lees (vanaf pagina 177) dat ej een negatieve test hebt en in je banner staat dag 1 van cyclus. Zijn de echt doorgekomen? Ik stap wel in de roze limo en dan volgende maand met mijn ticket in het roze vliegtuig