goedemorgen dames wil ook zo graag mee in de roze bus hier nog steeds weinig te melden dan bruin verlies pfftt weet het allemaal nietmeer laat het maar weer ophouden zie dat er toch weer een paar ongi zjn geworden balen succes meiden die zwanger zijn heerlijk genieten klussers kunnen wij het klussen nou en of hihi gr maria
heb er zo n goede hoop in ben ook misselijk en heb veel witte vloed wou dat ik de tijd een week kon verschuiven
He? Vanochtend (eh minder dan een uurtje geleden) hadden we nog over wanneer je zou gaan testen. Ahhh balen maar ik lees ook dat je een beetje blij bent omdat je wel ongesteld bent geworden ivm andere redenen. Dus toch nog een positief puntje. Sterkte de volgende maand.
Ja, suf he? Ik had mijn reactie nog niet gepost of ik voelde iets opkomen, ging naar de wc en voila... Het is wel nog heel weinig, maar ik ga er van uit dat het later vandaag nog goed doorbreekt.
Fem....wat ontzettend vervelenend en jammer....toch heb ik er nog wel hoop in, want geen bloed geeft moed! Fem, heeeele dikke knuf van mij jammer ook voor degene die ongi zijn geworden... Voro mij duurt die spannende dag nog even..volgende week... Liefs Syl
02 feb: Nynke 03 feb: Jollie 04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & Johana79 & Moonique 05 feb: Kristel83 & Maria 06 feb: Marloesje & Salsabine & Bleutje & Divanaatje 07 feb: Denisse & karaatje 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser & Sjakie & stampvamp 09 feb: Marieke21 & Zico & jennie72 10 feb: Xenas81 & Arka & Tamara1984 & Lima 11 feb: Sab & Daantje82 12 feb: Gabybaby & Lievebeesje 13 feb: Jotim & Loesjuh & La femme & Chrisje79 & Lindy 14 feb: Berna & Daam & Susy 15 feb: Linda & Juudje1975 & Jessica77 16 feb: Sylvia 17 feb: Linda1980 18 feb: Lindsay & Just4love & Smeetje 19 feb: Marina99 & JoyceD 20 feb: Astrid85 & Jelske1978 21 feb: Choco 24 feb: Dootje 26 feb: MamavanJordy (Bianca) & Diddl 27 feb: Fientje29 28 feb: Vlinder 78 & Pippin & Caitlin & Jannes 31 feb: Linn? zwanger...negatieve test...ongi...twijfel over test tussenstand: 7-6-7-1 Wie stapt er vandaag in?
goedemorgen meiden! Hoe gaat het bij jullie? Hier alles goed.. Denk dat ze er toch zitten aan te komen.. heb wat last van mijn onderrug.. en steken in mijn liezen.. Weten jullie dat? Heb je nu meer of minder afscheiding als je ongi moet worden of zwanger bent? @Fem... jeetje meid! echt balen! Hoe kan dat nou weer...
Sylvia ik hoop echt dat het voor jou snel raak is en dat het beebje lekker blijft zitten. Ik gun het je zo! Lfs Pomme
denk dat ze allemaal aan het wegdromen zijn. ben ik een keertje van langer online hoef ik niet veel te lezen. Morgen zal ik wel weer hel erg veel moeten lezen. hihi
Zooo, jullie schrijven echt veel! Ben gisteravond nog even geweest en moest nu 20 pagina's bijlezen! Fem: wat balen: en wat raar dat de kruidvattest een streep gaf en nu niets te zien is. Jotim: succes vrijdag, hoop dat je 2 duidelijke strepen ziet! Hier nog steeeeeds alleen bruine afscheiding... of zou dit mn ongesteldheid zijn? Er is nog geen bloed meegekomen en het ziet er ook anders uit op tampon. Nog maar even langer afwachten (10 dagen overtijd nu..).
Voor zover ik weet is ongi alleen maar helder rood bleod en bruin is oud bloed. Maar of je hier iets aan hebt weet ik niet.
[/quote] Sylvia ik hoop echt dat het voor jou snel raak is en dat het beebje lekker blijft zitten. Ik gun het je zo! Lfs Pomme[/quote] Dat is erg lief van je Pomme! Ik hoop ook dat het snel weer raak is en dat ik mag gaan genieten van een dikke buik En dat er ook weer veel positieve testers zullen zijn hier! Liefs Syl
Tja, op zich is bruine afscheiding bij mij wel een teken van naderende ongesteldheid, maar nooit zolang, maar dit is toch al een rare cyclus, ik hoop dat het snel duidelijker is.. @fientje: ik denk dat je voor een buitenalnd ticket 2 testen moet laten zien