Ik ga zeker weten niet met de bus mee. Mijn kampen van gisteren en nu bruin/roze afscheiding geven aan dat de duvels er echt komen. Op naar de volgende rond ... helaas
@ Gabybaby... Dat is niet de bedoeling. Weet je het echt zeker? Geen hoop meer. Balen hoor. Gelukkig hebben we de limo nog.
Hi, als ik menstrueer verlies ik eigenlijk alleen bruin/oud bloed. Heb navraag gedaan bij verloskundige. Het verschilt bij vrouw. Sommige verliezen rood en sommige verliezen oud bloed...
Hé meiden, Zo wat had ik veel bij te lezen sinds gisterenmiddag! Wat een geklets zeg! @Fem: Heel erg balen meid! En wat raar dat ie dan toch eerst een streepje aangeeft! Heb het toevallig vorige week ook bij iemand anders gehoord, zij teste een dag voor haar NOD positief met een heel licht streepje, maar werd toch ongi... Hele dikke knuffel! Ook een hele dikke knuffel voor iedereen die ongi is geworden. Ik voelde me gisterenavond echt zo ontzettend klote. Was een verhaal aan het lezen van moeders die na hun bevalling een postnatale depressie (schrijf ik dat goed?) hebben gekregen. Nu ben ik in de week voor mn ongesteldheid sowieso altijd wel wat emotioneler, maar kreeg tranen in mn ogen van dit verhaal. Maar moest daarna echt ontzettend huilen, niet meer van het verhaal maar van het idee dat ik even dacht dat ik nooit zwanger zou worden... Kan het normaal vrij gemakkelijk van me afzetten, maar kon mn tranen gisteren even niet tegenhouden... Voel me nu gelukkig wel weer iets beter, maar heb nog steeds een rotgevoel over me heen...
Het is gewoon allemaal Kwalitatief Uitermate Teleurstellend!!!! heb ook niet echt mijn beste week nu hoor!!...
Hey meissie Ik kan het me zo indenken als je al zo'n tijd bezig bent, dat je je dan rot voelt! Jouw tijd komt nog echt waar! 60 % raakt zwanger binnen 6 maanden, maar das maar iets meer dan de helft. Dat jij nou net bij die 40% hoort is misschien jammer, maar er zijn heel veel vrouwen die er langer over doen! het komt echt goed! dikke knuffel!
dat zijn idd de goede woorden Hopes..! Ik heb dat de laatste tijd heel erg, alles zit tegen...echt niet leuk meer! Ik wil dat er nu wel iets leuks mag gebeuren, dat ik zwanger word, dat zou een hoop goed maken! Nouja, mn vriend en ik gaan gelukkig wel trouwen in juli dus daar zijn we natuurlijk erg blij mee, dat zit dus niet tegen.. maar voor de rest..bah! Give me some luck.. Liefs Syl
haha kun je nagaan... ik was gisterochtend voor het laatst geweest; stond toen op pag 163... Ik heb heel lang ook gehad dat ik allen wat bruine pruttel verlies... dit was dan mijn ongi... Dus ik ben er bang voor dat het idd je zijn
@Fem: Wat jammer, meiske.. We hebben zo met je meegeleefd.. Maar ja, wie weet.. 't kan nog.. of ben je al ongi? @Gaby: He, wat sneu voor jou.. Ik had t je zo gegeund.. helemaal na vorige maand.. Had zomooi geweest.. nou sterkte en op naar de volgende klusperiode..! @Dimmel; 1 positief punt is dat je iig ongi wordt na de pil.. dat is heel snel..! @ Linda.. heel veel sterkte en je mag best eens even flink huilen hoor! Lucht lekker op.. @FEM, GABY, LINDA, DIMMEL EN HOPES: VOOR JULIE ALLEMAAL EEN HELE DIKKE KNUFFEL (KOMT IE ****KKKKNNNNUUUUFFFFFFFFFFFFF**** Hebben jullie 'm? Liefs van Lin (die net mannetje naar ziekenhuis gebracht heeft voor neusoperatie.. spannend.. wacht nu op telefoontje dat de operatie voorbij is, dan kan ik weer naar m toe.. hij komt morgen weer thuis.. )
Zo ik heb lekker mn bordje volgeladen met allemaal lekkere dingen. Teer al dagen op crackers (ook lekker hoor) omdat ik aan het afvallen ben, maar heb nu even zin in gewoon lekker brood met wat lekkers! Heb nu even voor pindakaas gekozen en een lekker beschuitje met hagelslag na! En nog een lekkere krentebol! Zo! Haha dat lucht al op... @Dimmel: wat zielig dat je je hondje in hebt moeten laten slapen! Was ie al oud, ziek? Veel sterkte meid!
Feeemmmmmm heb je nu alleen een nega test of ook rode Weet ook wel dat je bij een klant bent maar ben ongeduldig. Dadelijk komt mijn schoonzus en dan kan ik hier niet spieken @Gaby ik hoop heel stiekum op geen voor je
ze was pas 10jr maar ze had atrose aan de botten en als ze geopereerd moest worden zou ons dat 800euro kosten en dan zou het nog niet helemaal over zijn en zou ze haar leven op medicijnen moeten leven...maar ben er echt kapot van ze kwam altijd bij me knuffelen enzo als ze wilde spelen kwam ze me halen
Ja precies dus daarom kan ik er vanuit gaat dan het game-over is. Mijn cyclus begint nu gewoon anders dan vroeg. Nu een paar dagen voordat ze echt komen krijg ik kramp en verlies ik wat roze/bruin en 3 dagen erna komen ze flink door Balen want daardoor ben je bijna 12 dagen bezig met je 'duveltjes' jachhie!
@Fem, Ik ben ook heel nieuwsgierig. Ik hoopd at je je banner gewoon hebt aangepast omdat je dacht dat de eraan kwamen maar kan het me hast niet voorstellen. Hopen dat je snel even online kan zijn en ons uit de spanning kan halen.
Jeetje Dimmel kan het me helemaal voorstellen! Ik zou er ook helemaal kapot van zijn als ik mn hondje niet meer heb... Heel veel sterkte meid en een hele dikke knuffel!