NOD Februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door jolie, 30 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    SUPER GEFELICITEERD ZEBRA! Ben erg benieuwd wat je bedoelt met geheel onverwacht?!? Hoezo nieuwschierig....
    Ik vraag het eigenlijk omdat we dat niet zo vaak horen, iedereen hier is er zo mee bezig, dus dan is het leuk als er ineens zo'n vrolijk en onverwachts berichtje langskomt!

2. Niet meer actief

02 feb: Nynke
    03 feb: Jollie
    04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & Johana79 & Moonique
    05 feb: Kristel83 & Maria
    06 feb: Marloesje & Salsabine & Bleutje & Divanaatje
    07 feb: Denisse & karaatje & Zebra
    08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser & Sjakie & stampvamp & Bianc
    09 feb: Marieke21 & Zico & jennie72
    10 feb: Xenas81 & Arka & Tamara1984 & Lima
    11 feb: Sab & Daantje82
    12 feb: Gabybaby & Lievebeesje & Pearly
    13 feb: Jotim & Loesjuh & La femme & Chrisje79 & Lindy
    14 feb: Berna & Daam & Susy
    15 feb: Linda & Juudje1975 & Jessica77
    16 feb: Sylvia
    17 feb: Linda1980 & Murmel
    18 feb: Lindsay & Just4love & Smeetje
    19 feb: Marina99 & JoyceD
    20 feb: Astrid85 & Jelske1978
    21 feb: Choco
    24 feb: Dootje
    26 feb: MamavanJordy (Bianca) & Diddl
    27 feb: Fientje29
    28 feb: Vlinder 78 & Pippin & Caitlin & Jannes
    31 feb: Linn?

zwanger...negatieve test...ongi...twijfel over test
    tussenstand: 8-7-7-2

Sta ik tenminste niet meer zo alleen op de 17e!
    Gefeliciteerd Zebra!

3. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hey lieve meiden,

Hier snel een berichtje van mij, ik ben met lezen blijven steken op pag. 202, maar lees zo snel mogelijk bij,ben nu weer terug op mijn werk.

Neeeeeee, er zijn nog geen :evil: te bekennen, maar blijkbaar werkt de banner van Lilpie niet zoals hier op de site, heb dus maar weer de banner van deze pagina "aangenomen" en ben dus 1 dag overtijd, nog geen tekens van ongi, ik merk het wel.

Hartstikke lief van jullie, via deze weg wil ik jullie bedanken voor alle lieve knuffels die jullie me gestuurd hebben, ik leef ook met jullie mee hoor en duim nog harder als dat ik al deed voor alle positieve testen.

Eenmaal een pink lady altijd een PL, we verliezen elkaar niet meer ui thet oog dames.... :D!

xxx

Mascha

Nu ff snel verder lezen ;)

4. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Fem, mijn duimen draaien overuren voor jou! Ik blijf hopen op een positieve test voor jou!
    En je bent nog niet ongi dus het kan echt nog dat je zwanger bent!

Liefs en knuf Syl

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

@ Zebra gefeliciteerd!

Aaah mn tit'n staan in de brand! :confused: :confused: :confused: (tenminste zo voelt het :p )

6. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Linda1980: gezellig zo samen! Ben je ook nog toevallig die dag jarig, zoals ik? Haha!

7. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Laten we het hopen Syl, kan ik in ieder geval met de rose limo mee, desnoods tuf ik achter jullie aan op een rose fiets, LOL ;)

Nog geen :evil: en ook nergens last van :( maarja, eerste ronde, daarin kan alles gebeuren..... ik merk het vanzelf wel :).

xxx

8. Niet meer actief

@Fem: je maakt het wel spannend meid! Duim, duim, duim.

9. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    fem met welke testen heb je gestest vanochtend?

groetjes las

10. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik heb die van deze site gebruikt, volgens mij zijn dit de testen van matcare?

*Edit: Effe snel gekeken, ik heb een test gebruikt van midstream...

11. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Fem, ben blij dat ze er nog niet zijn! Gelukkig maar! Geeft toch nog moed. Mijn duimen draaien nog steeds flink door!

Astrid, kom je ook uit regio noord-oost, gezien je brandende tit'n ;)

Ik wist ook niet dat ongikrampjes er bij konden horen... Weet iemand hier meer over? Ben er steeds van overtuigd geweest dat ongikrampen VOOR je NOD op een naderende ongi wezen... Dacht gisteravond echt dat mijn ongi te vroeg zou komen, flinke krampen, zoals ik die de dag van mijn ongi ook heb... Maar eh, voorlopig nog geen :evil: tjes gelukkig... NOD duurt ook nog een tijdje, zou niet echt prettig zijn als ze nu al kwamen :rolleyes:

Eh, sorry, iets te lang verhaal geworden................

Chris

12. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Oeh.....het is nog steeds spannend hier voor een aantal meiden!
    Voor mij helaas niet..............check m'n banner maar; vanochtend waren de duivels er in vol ornaat....grrrrr!
    Op naar ronde 10 alweer.....snif snif.
    Denk ook dat ik langzaamaan maar eens aan een bezoekje bij de huisarts ga denken. Ben al eens eerder bij de gyno geweest maar misschien verstandig om er maar eens terug te gaan.

Maar goed, de mijn duimen blijven zeker draaien voor jullie meiden! Kom op!
    Ik ga alvast eens een kijkje nemen bij de 'Maart dames'..............;)
    grt.

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

@ chrisje:

Hahaha nee kom uit zuid gelderland! :O Wel van oorsprong regio Noordwest ;)

Ik heb trouwens ook wel van ongikrampen gehoord als 1 van de symptomen.

En ik heb gister iets op de radio gehoord over het testen van de vruchtbaarheid van de man. Dus hoeveel zwemmers en hoe hard ze zwemmen. Heeft iemand anders dit ook gehoord? Kan er namelijk niets meer over vinden :x

14. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Astrid, volgens mij heeft iemand die test inderdaad al eens "aangeslingerd" hier op het forum! Ga ff voor je op zoek hier, momentje (eh, kan wat langer duren als mijn collega's komen binnenstruinen, maar misschien heeft een ander het dan al wel gevonden, haha)

Chris

15. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ja, ik heb ook over die testen gehoord gisteren, ik weet alleen niet waar je ze kunt kopen, ik zag ook hier op het forum er iets over... misschien in de lounge? Ik ga ook wel ff kijken voor je

16. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    volgens mij stond in de lounge iets over die vruchtbaarheidstesten voor mannen...

ik heb nu echt helemaal nergens last van pff ik voel gewoon helemaal niks.. wat meer afscheiding that's all

17. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Gevonden in de Lounge, topic: Spermatest:

Spermatest voor thuis werkt snel
    Door LOT FOLGERING

WAGENINGEN - Mannen kunnen sinds gisteren bij drogist of apotheek een test kopen om thuis hun vruchtbaarheid te meten.

Ook mannen kunnen voortaan thuis hun vruchtbaarheid testen. Ook mannen kunnen voortaan thuis hun vruchtbaarheid testen. De firma Test-point verkoopt sinds gisteren de eerste vruchtbaarheidstest voor mannen die zowel de hoeveelheid spermacellen als de beweeglijkheid daarvan meet.

Uit onderzoek blijkt dat één op de zes paren vruchtbaarheidsproblemen heeft. In een derde van die gevallen ligt de oorzaak bij de man.

Volgens Test-Point is het grote voordeel van de nieuwe vruchtbaarheidstest dat paren eerder weten waar ze aan toe zijn. ,,De medische wetenschap buigt zich pas over een vruchtbaarheidsprobleem als na één jaar regelmatig vrijen geen zwangerschap is ontstaan. In combinatie met de ovulatietest voor vrouwen weten paren nu veel eerder of een zwangerschap überhaupt wel mogelijk is. Dit kan veel maanden van frustratie en teleurstelling voorkomen,’’ zegt Van de Merwe.

De thuistest, die voor 29,95 euro verkrijgbaar is bij apotheek en drogist, werkt als een zwangerschapstest. Na een uur is aan de verkleuring van een staafje te zien of de man wel of niet vruchtbaar is. Omdat de test beïnvloed kan worden door ziekte of voeding, bevat de verpakking voldoende materiaal om de vruchtbaarheid twee keer te testen. Volgens Test-Point is de betrouwbaarheid van de test 95 procent.

De medische wereld staat er sceptisch tegenover. ,,Het schijnt wel te werken, maar ik zie het nut er niet van in,’’ zegt gynaecoloog/fertilisatiearts dr Henk Ruis. ,,Als je met je potje sperma naar de huisarts gaat, legt die het onder de microscoop en dan weet je ook meteen waar je aan toe bent. Als er bewegende jongens onder het glaasje liggen, zit het met je vruchtbaarheid wel goed. En anders niet.’’

Directeur Van de Merwe neemt dergelijke reacties voor kennisgeving aan. ,,Het is concurrentie, daarom zijn ze er niet blij mee. Daarnaast betwijfelen artsen altijd of mensen wel in staat zijn zelf een test uit te voeren. Deze test voldoet aan alle Europese eisen en heeft een keurmerk, wat betekent dat iedereen zelf in staat moet zijn de test uit te voeren.’’

18. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Joehoe, ben er achter! Op pagina 5 van het forum ZWANGER WORDEN staat het topic: Voor de onzekere man! Daar staat een link naar de site waar de testen verkocht worden!
    Hahaha, ben driftig op zoek geweest!

Groetjes Chris

19. Aszz

Aszz Niet meer actief

Chris, zo'n test (als ie werkt) zo ideaal zijn. Dan weet ik iig dat de zwemmers van mn mannetje het doen

20. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oeeeh allemaal ijverige vrouwen :)
    Tnx iedereen!

Deel Deze Pagina