02 feb: Nynke 03 feb: Jollie 04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & Johana79 & Moonique 05 feb: Kristel83 & Maria 06 feb: Marloesje & Salsabine & Bleutje & Divanaatje 07 feb: Denisse & karaatje & Zebra 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser & Sjakie & stampvamp & Bianc 09 feb: Marieke21 & Zico & jennie72 10 feb: Xenas81 & Arka & Tamara1984 & Lima 11 feb: Sab & Daantje82 12 feb: Gabybaby & Lievebeesje & Pearly 13 feb: Jotim & Loesjuh & La femme & Chrisje79 & Lindy 14 feb: Berna & Daam & Susy 15 feb: Linda & Juudje1975 & Jessica77 16 feb: Sylvia 17 feb: Linda1980 & Murmel 18 feb: Lindsay & Just4love & Smeetje 19 feb: Marina99 & JoyceD 20 feb: Astrid85 & Jelske1978 21 feb: Choco 24 feb: Dootje 26 feb: MamavanJordy (Bianca) & Diddl 27 feb: Fientje29 28 feb: Vlinder 78 & Pippin & Caitlin & Jannes 31 feb: Linn? zwanger...negatieve test...ongi...twijfel over test tussenstand: 8-7-8-2 @Esser: Heel erg balen meid! Dikke knuffel. Ben je al eerder bij de gyno geweest voor een zwangerschap?
Kweenie zo goed wat ik er van moet vinden... Voor de stellen die al een poosje bezig zijn denk ik dat het wel prettig is dat je dit eerst samen thuis eens kan proberen te testen... Maar als ik naar de situatie van mijn vriend en mij kijk... we zijn net 3 maandjes bezig, dus dan wil ik daar eerlijk gezegd nog helemaal niet over nadenken... Of is dat raar dat ik dat zeg... wat vinden jullie dan? Liefs Chris
@Chrisje: Ik weet niet, ik kan me best voorstellen dat de één het al na een paar maanden wilt weten en de ander pas na een jaar, ik vind het zo persoonsgebonden.... ik ben er ook helemaal (nog) niet mee bezig, maar ik snap mensen die hem al snel gebruiken wel... !
@ Chris, ik ben er ook nog niet zo heel erg mee bezig ( ga er tot nu toe vanuit dat het wel goed zit) Maar idd als het over bijvoorbeeld 10 maanden nog niet raak is, is zo'n test zeker een uitkomst. Helemaal als je daar naast ook nog ovu testen gebruikt.
ja precies dit moet je niet na 3 of 4 keer gebruiken.. en dan nog vraag ik me af hoe betrouwbaar die test is..
Is het mogelijk om zo naar je huisarts te lopen en te vragen dit na te kijken? Volgens mij doen ze dat niet zo snel toch? Anders lekker makkelijk gezegd door die kerel....
@ Linda; ben 1,5 jaar geleden al eens naar de Gyn geweest. Was toen al bijna 2 jaar gestopt met de pil, en mijn cyclus werd steeds onregelmatiger en heftiger. Heb toen een inwendige echo gehad en de Gyn kon toen geen 'vreemde zaken' vinden. Wel gaf de Gyn aan dat het zwanger worden moeizamer kon verlopen wegens mijn cyclus e.d. Wil nu graag weer even verhaal gaan halen bij mijn huisarts, die heeft namelijk toendertijd ook serieus geluisterd. Wil graag zijn 'point of view' horen! grt.
Hallo allemaal! Hier de vriend van Ingeborg. We zijn gependeld door Pammy en daar kwam uit dat we in april zwanger zouden zijn van een jongen. Spannend hoor....Hebben jullie ervaringen met pendelen (is het uitgekomen of niet) en door wie zijn jullie gependeld. April zou gaaf zijn, maar eerder is nog veel leuker!
@ dimmel jammer zeg.... succes volgende ronde! @ xenas.. hoe gaat ie bij jou? voel je al wat? ga je al eerder testen?
@Dimmel: Balen meid , ik denk dat ik ook naar maart moet verhuizen ondanks dat de nog niet in zicht zijn........ *knuffffff*
Hey vriend van Ingeborg! Wat gezellig, een man in ons midden! Caruli heeft voor ons gependeld dat we in maart zwanger zullen raken (de maand geeft geloof ik aan wanneer conceptie plaats vindt) van een jongen... Weet dus nog niet of het uit gaat komen, maar het voelt goed... Hoop dat het bij jullie uitkomt! Heel veel succes in ieder geval (en klusplezier ) Groetjes Chris