En is er weleens iemand gependeld door Pammy net als wij? Ben benieuwd hoor! Groetjes vriend van Ingeborg
Bij mij heeft Hopes gependeld voor april, een jongen... Ik heb juist nu heel erg het idee dat ik weer zwanger ben...heb symtomen en heb een soort voorgevoel ofzo die heel sterk is... Ook 2 keer gedroomd dat ik zwanger was en posi test had.. Blijf het spannend vinden Liefs Syl
Ben door meerderen gependeld, maar niet door pammy. Het is wel grappig, maar hecht er niet te veel waarde aan.
Hallo allemaal... zo wat heb ik een k*t internetverbinding.... kmoet de hele tijd op een bepaald knopje klikken voordat ik hier kan komen maar goed... enne Fem... je gaat toch niet mij achterna he? (khad ook alang moet verkassen haha... maar vind het hier veel te gezellig) Bah ben ontzettend moe de laatste tijd... kheb net maar een middagdutje gedaan... ben echt veel te moe om uberhaupt wat te doen. Ook nog steeds geen duiveltjes... zelf geen enkele voorbode ervan... geen gekke afscheiding en geen ongikrampen ... niks noppes nada En voor de zwangere.... Een hele erge fijne tijd gewenst! Liefs jollie
Dimmel probeer Caruli eens ze heeft het wel druk maa rje krijgt wel andwoord, je kunt haar opzoeken met de zoekfunctie links, succes jennie72
ja ze is nu bij mijn opa, oma en oudoom en mijn oma was ook erg gek op haar maar dit is dus niet echt een leuke maand voor ons want mijn oma is deze maand de 23e 2jr geleden overleden
Ik heb ook (nog) nergens last van hoor, wel heel moe en een zeurderig hoofd, maar niks "extreems" zeg maar.... ik hou gewoon moed, jij ook he meid. Nog een extra knuffel voor Dimmel m.b.v. verlies van dierbaar hondje *Knuffel*
02 feb: Nynke 03 feb: Jollie 04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & Johana79 & Moonique 05 feb: Kristel83 & Maria 06 feb: Marloesje & Salsabine & Bleutje & Divanaatje 07 feb: Denisse & karaatje & Zebra & Dimmel 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser & Sjakie & stampvamp & Bianc 09 feb: Marieke21 & Zico & jennie72 10 feb: Xenas81 & Arka & Tamara1984 & Lima 11 feb: Sab & Daantje82 12 feb: Gabybaby & Lievebeesje & Pearly 13 feb: Jotim & Loesjuh & La femme & Chrisje79 & Lindy 14 feb: Berna & Daam & Susy 15 feb: Linda & Juudje1975 & Jessica77 16 feb: Sylvia 17 feb: Linda1980 & Murmel 18 feb: Lindsay & Just4love & Smeetje 19 feb: Marina99 & JoyceD 20 feb: Astrid85 & Jelske1978 21 feb: Choco 24 feb: Dootje 26 feb: MamavanJordy (Bianca) & Diddl 27 feb: Fientje29 28 feb: Vlinder 78 & Pippin & Caitlin & Jannes 31 feb: Linn? zwanger...negatieve test...ongi...twijfel over test tussenstand: 8-7-9-2
ik heb een vraagje die lijst die jullie hebben hoe moet ik tellen zodat ik dan in maart ook in de lijst kan staan? het is zo rustig in maart dus niemand geeft antwoord haha
Goedemiddag allemaal, Pffff was wel weer een hoop bijlezen hoor, zeker omdat mijn internet het thuis niet meer doet. Heel fijn dat UPC... maja dan maar gewoon weer op men werk bijlezen @Fem: Balen meisie van die negatieve test!!! @Jotim: Heeel veeel succes vrijdag! @Jennie72: Over een paar daagies weer testen en dan hopen dat de strepen eraf knallen ghihihihi @Zebra: Van harte meisie... geniet ervan @Karaatje, Esser, Dimmel: Balen van jullie ongi..... heel veel succes in de volgende ronde en misschien kom ik jullie wel vergezellen bij NOD Maart. Iedereen die ik vergeten ben sorry, maar pfff was ook weer zoveel bijlezen. Liefssssss
He meiden, wat veel bijlezen. Stelletje kletstantes, heerlijk! Ik probeer ff wat minder er mee bezig te zijn, dus ook minder hier. Weet niet of het uitmaakt, maar voor de rust in mn koppie is t wel goed. Die stroomt al over door alle drukte.. Maar kan niet laten af en toe te spieken Veel te leuk om mee te genieten en mee te leven. Iedereen succes, wij gaan ook weer poging wagen! Ongi weg, dus we kunnen weer klussen. Ga toch wel beetje van 26 dgn uit deze periode net als afgelopen. Zie dan eind van de maand wel hoe ik me voel en of ik m bijstel. Mag ik in de lijst erbij voor NOD 28 feb? Liefs en iedereen veel plezier, succes etc!
02 feb: Nynke 03 feb: Jollie 04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & Johana79 & Moonique 05 feb: Kristel83 & Maria 06 feb: Marloesje & Salsabine & Bleutje & Divanaatje 07 feb: Denisse & karaatje & Zebra & Dimmel 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser & Sjakie & stampvamp & Bianc 09 feb: Marieke21 & Zico & jennie72 10 feb: Xenas81 & Arka & Tamara1984 & Lima 11 feb: Sab & Daantje82 12 feb: Gabybaby & Lievebeesje & Pearly & Kikkie 13 feb: Jotim & Loesjuh & La femme & Chrisje79 & Lindy 14 feb: Berna & Daam & Susy 15 feb: Linda & Juudje1975 & Jessica77 16 feb: Sylvia 17 feb: Linda1980 & Murmel 18 feb: Lindsay & Just4love & Smeetje 19 feb: Marina99 & JoyceD 20 feb: Astrid85 & Jelske1978 21 feb: Choco 22 feb: Mommy to be 24 feb: Dootje 26 feb: MamavanJordy (Bianca) & Diddl 27 feb: Fientje29 28 feb: Vlinder 78 & Pippin & Caitlin & Jannes & Chrissie 31 feb: Linn? zwanger...negatieve test...ongi...twijfel over test tussenstand: 8-7-9-2
Dimmel, vanaf de eerste dag van je menstruatie 29 dagen doortellen... Met de calculator kom je hier op uit: 7/02/07 Eerste dag van je laatste menstruatie 19/02/07 Een beetje vruchtbaar 20/02/07 Vruchtbaar 21/02/07 Erg vruchtbaar 22/02/07 Eisprong 27/02/07 Innesteldag 08/03/07 Vanaf hier kun je testen Of bedoelde je dat niet? Liefs Chris