we gaan allemaal door naar oktober mama's dat zou helemaal op en op gaaf zijn kreeg net mail mijn ovutesten zijn onderweg hopelijk heb ik ze binnen 5 dagen binnen en hopen dat het geluk brengt allemaal succes gr maria
dag meiden, voor velen wordt het weer klus-tijd... bij mij ook weer bijna zo ver, en wat echt balen is, ik heb momenteel helemaal geen zin in klussen...zo druk op het werk en ben altijd zo moe...we zien wel, hopelijk komt 'de zin' nog knuffeltjes voor iedereen xxxxxxxxxx
misschien juist een aangename ontspanning? je weet waar je het voor doet he en als je eenmaal bent begonnen is het vaak toch wel fijn toch
Dames Dames toch, wat is het druk geworden hier. Wel heel jammer om te lezen dat 2007 ook niet zwanger is begonnen voor jullie. Maar we houden de moed erin, en we verhuizen gewoon met z'n alle zometeen naar oktober mama's. @ Julie, neem gewoon een avondje rust en denk dan als jullie naar bed gaan waarvoor je het doet. Groetjes Jolie
hee meiden, hier alles rustig, voel me niet zo lekker, beetje griep denk ik. hoop dat ik snel weer wat opknap, want ik wil ook aan de klus. p.s. ik meld me aan, ik wil ook wel mee naar de oktobermama's (hihi) liefs Gertie
Goedemorgen Gertie, ik hoop ook voor je dat je snel opknapt en die verkoudheid niet door zet. Zelf viel ik me ook al een paar dagen moe, en vanmorgen waren ze al om 9 uur aan het boren bij mij, daar werd ik niet vrolijk van. Groetjes Jolie
mag ik me nog bij jullie voegen? ik ben gestopt met de pil eind juni 2006. miskraam gehad half september. is nu de 5e ronde na mk.. hopelijk deze ronde raak mijn nod valt nu 7 februari.. groetjes! pendelen: leeuwke: januari, jongen kika: mei, meisje
Hoi allemaal, Ik wil me graag bij jullie voegen. Ik heb een verwarrende maand achter de rug. Nou ja mijn lijf is verward. Al 2 jaar gestopt met de pil. Ook al een lieve zoon van nu 8 maanden. Netjes elke maand tussen de 29-32 dagen ongesteld. In december besloten om voor een tweede kindje te gaan. En ik werd vorige week dus niet ongesteld. Helemaal verbaast en verrast dat het zo snel zou gaan. Mijn lichaam had iets zwangerachtig over zich heen. Vooral mijn borsten waren opeens weer mooi gevuld (na een kindje storten ze namelijk behoorlijk in ) Maar na twee testen was het me toch duidelijk dat ik helemaal niet zwanger was. Gelukkig nu net, na 38 dagen, ben ik ongesteld geworden. Waarom houdt mijn lichaam mij opeens zo voor de gek? Ik heb nu geen idee wanneer mijn eisprong is en wanneer mijn eerste NOD. bij 29 dagen NOD 14-02 bij 32 dagen NOD 17-02 bij 38 dagen NOD 23-02 Nou dat wordt flink klussen deze maand. Alvast bedankt voor het luisteren en allemaal heel veel succes!
@Julie & marloesje: ik ken dat ook wel hoor...pfff soms ff helemaal klusmoe maar je weet waar je het voor doet en als je dan eenmaal bezig bent... Is net als ramenlappen..soms zie ik er tegenop maar als ik er eenmaal aan begonnen ben is het toch wel fijn dak weer door de ramen kan kijken hahaha @la femme: jeetje inderdaad dan wil je er voor gaan en dan doet je lichaam dit! maar komt vast wel goed hoor Veel klusplezier als die straks vertrokken zijn en op naar een mooi 2e beebje voor jullie
Hi Salsabine, ach oktobermama klinkt toch ook mooi. Ben je niet op zijn zwaarst in de zomer ja hoor ik vind altijd wel een voordeel haha. We gaan er voor! Jij ook succes en dat we maar saampjes naar de oktobermama's mogen gaan. Liefs, Gaby
++ Hoi Gaby, We hadden afgesproken afgelopen weekend beiden positief te testen. Helaas is het mij ook niet gelukt. Hopelijk kunnen we deze ronde onze afspraken wel nakomen. Ik duim voor je en voor alle andere dames natuurlijk. xx[/quote] Hi meisje, balen dat het bij jou ook niet gelukt is. We moeten ons toch wel aan onze afspraken houden . Dus nu in feb! Promise! We gaan onze best doen met klussen maar eerst nog die vervelende het huis uitgooien. Liefs, Gaby
Ha ha erg grappig met je insteken. Ik zat gelijk ook te lachen achter de pc. Maar ja als je dat niet doet dan worden we nooit zwanger We gaan deze maand zo extreem dat we ook alleen maar gezond gaan eten en geen alcohol (goed voor de zwemmers voor het ventje ). Enne na al dat eten in december ook geen overbodige luxe.. het lijkt wel of ik al zwanger ben haha Sterkte bij de gyn. hopelijk zit er een heel mooi eitje dat jullie beebje gaat worden. Liefs, Gaby
Dan wil graag eentje zijn die niet doorgaat naar de volgende ronde maar naar de oktobermama's Wie meer meldt zich aan?
Hier gaat de klustijd ook weer aanbreken. Soms is het niet altijd even leuk. Maar we weten waar we het voor doen toch?
Ik meld me ook graag aan bij de oktober mama's! Dames; vraagje. Ik had aan het begin van de avond wat witte afscheiding, kan het zijn dat mijn eitje er nu al aankomt? *Wijst naar banner* dat zou toch nog niet kunnen? Of wel...?
Hoi allemaal, De ongi inmiddels weg. @la femme lastig he dat uitrekenen. Ik moet wel 4 weken klussen na mijn rare cyclus haha (ik bedoel wij) . M'n internet deed het een paar dagen niet, moet zeggen dat je er dan wel minder mee bezig bent maarja, tis hier ook wel erg gezellig. @Fem ik weet het niet van je afscheiding, het zou volgens mij wel kunnen dat het de komende dagen komt maar ik er bij mijzelf weinig peil op trekken.
ha meiden, wij zijn met ronde 5 bezig , ik geloof er zo langzamerhand niet meer in ook word ik iedere maand gek van die onzekerheid hopelijk is het deze maand wel raak