Jaja iedereen test vrijdag.... ook nog iemand zaterdag voel ik me niet zo alleen dan (mocht het nodig zijn)
@Jollie: Jotim gaat vrijdag óf zaterdag testen geloof ik! Enneh, ik denk echt wel aan je hoor! *Duim duim voor de Pink Lady's*
En hebben jullie het ook vaak heel erg koud? Ik heb het constant koud, echt niet normaal meer. En een honger gevoel ondanks dat ik net gegeten heb. En mijn buik is enorm opgezet. En ik heb steken in mijn onderbuik en schaamstreek en een heel zeurend gevoel in mijn onderbuik wat de ene keer erg is en de andere keer weer niet. Oja, en veel afscheiding? Wat denken jullie? Ach zucht het is ook nog 8 dagen tot NOD hoe kan ik nou al wat voelen, dat zal toch wel niet kunnen zo vroeg al?
Dan maak ik er zatedagochtend van lijkt me ook het beste met een ochtendplasje en ook nog 1 dag na me NOD.
Heb echt last van steken in me onderbuik. Beetje ongi steken maar ik ga zaterdagochtend testen samen met JOU
Ahhhhh, wat lief van jou, doe maar lekker wat je zelf wilt hoor! Mara zaterdag kom ik (in mijn ochtendjas ) online om ff te kijken wat de uitslag is (jeetje, alsof het over voetbal gaat zo bedoel ik het niet hoor! ).
Mijn verschijnselen in deze ronde voor NOD: Steken in men buik (baarmoeder) Hoofdpijn Misselijk maar ondanks dat gewoon me eigen vol vreten Witte afscheiding Pijn in me onderrug Moe Ach nog een paar daagies.... zucht ghihihi
Hoi Ladies, Even een vraagje, want ben echt op van de zenuwen! Gisteren (dag 14 van cyclus, vorige keer was mijn cyclus 25 dagen) had ik tot drie keer toe wat (een veegje) bloed en slijm aan mijn toiletpapiertje... Was dus eventjes en vandaag niks meer te zien. Zou dit een innestelbloedinkje kunnen zijn? Iemand ervaring? Moest vandaag toevallig bij mijn huisarts zijn, ivm een blaasontsteking. Ik dacht eerst dat dat bloed daar misschien iets mee te maken had, maar dat konden volgens hem geen vegen zijn. Hij zei dat er wel een kansje inzat... Pfff nu nog anderhalve week wachten. Wordt nu al gek! Groetjes Fransje
hmmm vrijdag is wel erg vroeg voor mij om te testen ga zowiezo tot maandag wachten .denk ik heb nog geen test in husi denk dat ik die maandag haal offe misschien toch zaterdag heb hele zere borsten en was vanavond misselijk en heel veel wit verlies ooh ik hoop het zo ook voor de rest heel veel succes