Hey Fransje! Dat klinkt spannend! Volgens mij zou dat inderdaad van een eventuele innesteling kunnen zijn geweest.... MAAR: Ik ben geen deskundige.... ik help je hopen!
klinkt goed fransje het is wel weer afwachten natuurlijk wachten wachten wachten Dat moeten ze verbieden
Ik heb ook een hekel aan wachten... of het nou op de trein is, op post of op de duivels.... wachten is altijd erg... moet je mij eens meemaken in de rij bij het postkantoor of in de file, ik ben dan zo onuitstaanbaar
Bah, bah bah, ben echt niet voor wachten in de wieg gelegd. Sorry voor de woordspelling... Ben zo bang dat ik mijn hoop op iets vestig en dat het dan heel erg tegen valt. Probeer er niet te veel over na te denken, maar dat blijkt echt volkomen onmogelijk.
Wat doe je nog hier dan Klussuhhhhh jij, want iedereen moet natuurlijk wel met die mooie roze bus mee
Heel veel succes! Ik vind de klusperiode altijd wel prettig, dan kun je tenminste actief (!) iets doen, maar de periode die erna komt vind ik echt een drama.
Hé dames, Ik wilde jullie allemaal even heel veel succes wensen. Ik denk dat ik me echt ff wat minder ga laten zien hier, iig tot mn NOD... Voel me er echt ff klote onder en das niet de bedoeling hè... Ik denk dat ik er wat minder mee bezig ben als ik hier niet steeds ga kijken, dus vandaar! Maar ben aan de ene kant ook weer errug nieuwsgierig, maar met ons handige lijstje kan ik natuurlijk in één oogopslag zien welke namen allemaal rose zijn geworden, want dat is de kleur waar we allemaal voor gaan! x Linda
ohw meid, nee dat is zeker niet de bedoeling Vind het goed van je dat je deze beslissing neemt Neem lekker je tijd en de rust Hopelijk zien we je weer als je er weer aan toe ben Heel veel succes Liefs Ikke
Tja, het gaat soms echt je hele leven beheersen he. Nou kom maar een beetje tot rust. Hopelijk kom je terug met goed nieuws!
Hey lieve meid, logisch, het moet niet je hele leven gaan beheersen. Hou je taai en kom lekker langs als je het weer nodig hebt. Heel veel liefs en een dikke knuffel