He Linda, neem je tijd meid! En kijk als je het zelf ook weer aankunt. Zo'n forum kan heel leuk zijn maar ook wel eens minder werken.
Bedankt voor de snelle en lieve reacties... Dikke tranen rollen alweer over mn wangen en zo ken ik mezelf echt niet eigenlijk... Jullie horen vast snel weer van me... x
Tuurlijk wel, je hebt gewoon wat tijd voor jezelf nodig, prima toch. Hou je taai he meid! *KNUFFFFFF*
waar is iedereen Toch geen voetbal kijken he Of zijn jullie stiekum de plekjes in de roze bus aan het warm maken?
@ diddl....fijne avond he met je sliertjes hahaha! @ linda...kop op meid, komt allemaal goed! pfff hier een beetje misselijk maar zit wel lekker aan de engelse drop haha! en ff wat anders...we hebben het hier toch over zwanger worden...klussen...sliertjes trekken ...nou komt dit wel een heel klein beetje in de buurt haha... willen jullie op mijn "poes" stemmen.... hihi als jullie haar 5 sterretjes willen geven ben ik helemaal blij! hier is de link: http://showusyourwow.msn.com/?id=85837 dank jullie wel alvast!
Vrijdag word een spannende dag, een echte test dag! Ben echt benieuwd, vrijdag ben ik vrij dus kan ik goed bijhouden wie er posi heeft getest! Ik hoop nog zo erg dat ik me in kan houden om zondag al te testen en gewoon kan wachten tot ik overtijd ben......maar dat kan ik niet denk ik.... Ik heb ook een ontzettende hekel aan wachten! bah! Morgen is het in ieder geval alweer donderdag...ik ga wel zo veel mogelijk op tijd naar bed, ben dan ook wel echt moe hoor, maar de tijd gaat dan ook echt sneller! Heb nog steeds regelmatig ongi krampjes deze avond...niet de hele tijd maar wel vaak.... Liefs Syl
@Syl: Met zn allen staan we sterk. Ik ben wel blij dat ik weer mag werken morgen én vrijdag, dan gaat de tijd namelijk heel snel!