Ja ga allemaal lekekr na bed als ik er weer ben. Hihihihihih. Nee hoor rust heb je hard genoeg nodig moe wordt je van al dat wachten. Kan iemand de klok even 48 uur verder draaien zijn we daar van af. Bah morgen weer 1 dag lang wachten. Afgelopen dagen heb ik me aardig zwanger gevoelt. Nu weer weg. Moet echt vlug weekend zijn. Denk ook me bed in duik, gaap moe, rust slapen morgen gezond weer op.
Zo nog een uur vanavond ook een latertje dus. Nou ik zit me net te bedenken kan wel na bed gaan maar kan mijn hubbie niet meer binnen die is sporten en heeft geen sleutels bij. Dus dan nog maar even op de bank of zo gaan liggen. Ik weet het nog niet. Het is pas 21.50 poeh He. Ik denk nu al aan na bed. Normaal was ik neit na bed te krijgen en nu wil ik maar al te graag.
haha... hier nog een die zo moe is... wil ook na me bedje toe... maar hubbie wil niet... en ik kan toch niet slapen zonder hubbie... dus ga hier nog maar wat zitten geeuwen!
ikke is ook nog wakker! Morgen kan ik lekker uitslapen teminste als me dat lukt meestal niet ben eigelijk geen uitslaper maar het is al lekker wakker worden zonder wekker
Wou dat ik ook kon uitslapen..... heb een korte wissel en moet morgen weer om 7.30 op deze stoel zitten... blehhhhhh
ohww bah zeg En tot hoelaat moet je dan moet wel in de middag/avond werken en dan lekker 3 dagen vrij
Ik kon ook morgen uitslapen... maar goed ik heb een goed hart en heb aangboden morgenvroeg te komen i.v.m. de cito-toetsen....
@ikke1981: Ik moet nu tot 23.00 en morgen dan van 7.30 tot 15.00. Eerst wilde ze dat ik gewoon om 6.30 zou beginnen, maar heb gezegt dat ik het daar niet mee eens was
dochter lief is morgen weer half 7 wakker mag ik na schooooollllllllllllllllllllll aaahhh mama. Dat is morgen niet zo erg maar zaterdag wel. Zijn we vroeg wakker om te testen. Als dat dan nog nodig is.
pff ze moeten blij zijn dat je wil komen werken Is het niet zo dat er een aantal uur tussen moet zitten Bij ons wel weet alleen ff niet zo snel hoeveel dacht 12 uur