ja echt wel... die zullen morgenmiddag wel uitgelaten zijn... dan zit het er al weer op. Maar ga nu maar toch naar bed... kan me ogen bijna niet meer openhouden... alle testers morgen.. succes en ik ben benieuwd morgen! Groetjes! Jollie
Ja maar ik sta niet op. Ga maar op plekje liggen van hubbie even nog knuffelen om half 8 gaan we opstaan en als ze niet kan slapen dan mag ze tv kijken heel zachtjes op ned 3. Hubbie is elke ochtend al weg om half 6
Jah dat is het zekers, maar als ik eenmaal zwanger ben ga ik daar ook niet meer mee akkoord. Dan wordt ik gewoon heel boos whahahaha
Jah precies, kijk nu maakt het niet zo gek veel uit. Vervelend is het wel, maar ga er niet dood aan een nachtje niet of bijna niet slapen. Maar met zo'n kleine in je buik moet je toch echt aan de kleine denken.
ja idd, zo zou ik ook denken Ik doe soms wel eens een dubbele dienst nou dan echt niet meer hoor Als gaan ze op hun kop staan, dan ga ik alleen maar heel hard lachen
Als je baas op zijn kop gaat staan is best leuk. Wel foto maken dan. Vind het toch lekker dat ik eigen baas ben
Jah zo denk ik dus ook. Kijk je hebt nu een hele tijd gedaan wat hun willen zeg maar, zonder al te mopperen. Dan vind ik niet meer als normaal als de werkgever zich daarna een beetje verplaatst in jou situatie als je eenmaal zwanger bent.
hahahha dan moet zij wel lang blijven staan want dan heb ik tijd nodig om bij te komen en me camera te pakken