OOOOOOOOh Ikke dat is echt balen zeg. Kan me ook voorstellen dat de tranen nu komen. Laat ook maar lekker gaan. van uit hier een mega vette knuffel
Ik ben er ook nog....moet eigenlijks nodig naar bed. Moet er om 06:00 weer uit. Kom morgenavond pas weer online. Moet werken tot 16:45 en dan alles in m'n uppie regelen thuis; eten maken, kinderen in bad en bed etc. Wordt er niet vrolijk van....mannetje helaas pas om 00:00 vrij morgen. Als het meezit...mocht het vreselijk gaan sneeuwen kan hij het nog wel eens druk gaan krijgen. Klussen zit er dan ws niet meer in....sleep hem dus strakjes maar mee. Wil ook met de bus mee deze maand.
02 feb: Nynke 03 feb: Jollie 04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & Johana79 & Moonique 05 feb: Kristel83 & Maria 06 feb: Marloesje & Salsabine & Bleutje & Divanaatje 07 feb: Denisse & karaatje & Zebra & Dimmel 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser & Sjakie & stampvamp & Bianc 09 feb: Marieke21 & Zico & jennie72 10 feb: Xenas81 & Arka & Tamara1984 & Lima 11 feb: Sab & Daantje82 12 feb: Gabybaby & Lievebeesje & Pearly & Kikkie 13 feb: Jotim & Loesjuh & La femme & Chrisje79 & Lindy 14 feb: Berna & Daam & Susy 15 feb: Linda & Juudje1975 & Jessica77 16 feb: Sylvia 17 feb: Linda1980 & Murmel 18 feb: Lindsay & Just4love & Smeetje 19 feb: Marina99 & JoyceD 20 feb: Astrid85 & Jelske1978 21 feb: Choco 22 feb: Mommy to be 24 feb: Dootje 26 feb: MamavanJordy (Bianca) & Diddl 27 feb: Fientje29 28 feb: Vlinder 78 & Pippin & Caitlin & Jannes & Chrissie 31 feb: Linn? zwanger...negatieve test...ongi...twijfel over test tussenstand: 8-6-10-2
Neeeeeee, ben ik net klaar met alles lezen, lees ik dit nare bericht van Ikke. Ik vind het echt vreselijk naar voor je. Een hele dikke knuffel van mij.
@ Fem: Ik blijf duimen voor je en succes as vrijdag En natuurlijk ook alle andere aankomende test-lady's. We moeten meer pink in februari krijgen. @ iedereen die ongi is geworden: grrrrrr, bah, nee! @ alle klussers: geniet en laat die zaadjes de goede weg opgaan @ alle wachters: WAT DUURT WACHTEN LANG!
Meiden, Ik ga al vast afsluiten als het goed is komt mijn mannetje zo thuis. Ben er moe en ik hoop dat er echt niemand bij komt met duiveltjes. Bah ben nog steeds beetje ontdaan van het bericht van ikke. Vind het gewoon oneerlijk eigenlijk. Pffff lekker slapen allemaal dikke knuffel voor iedereen die hem kan gebruiken.
meiden bedankt voor jullie lieve woorden tranen lopen weer over mn wangen Ik had zo'n goede hoop deze ronde, maar wederom heeft me lichaam me flink voor de gek gehouden! Waarom? Krijg er helaas geen antwoord op. Ik hou maar ff op met schrijven trek het ff niet sorry meiden Wens jullie heel veel succes deze ronde Liefs ikke
@ Ikke: Ik wens jou ook heel veel succes in je volgende ronde. ik hoop voor je dat de voorspelling van Caruli ook waarheid gaat worden. Sterkte met het verwerk en kom even bij. Ik vind het echt zo naar. Het is zo oneerlijk. Bah ik heb er geen goede woorden voor.
En geen sorry. We zijn er door dik en dun om lief en leed met elkaar te delen. (ik bedoel natuurlijk dat je jezelf niet hoeft te verontschuldigen, we snappen het allemaal) heel veel liefs, Femme
Lieve meiden, met mannetje gaat t goed, heeft geen pijn en mag morgen weer naar huis! Ik ben maar foto's aan het uploaden in picasa album. Als het klaar is geef ik jullie de LINK, tenminste wie het leuk vindt kan mn prinsesjes bewonderen! Ik krijg ze niet klein genoeg voor op deze site... Hier NOG NIKS veranderd.. stilte voor de storm? Wil zo graag weten waar ik aan toe ben..' Volgende week eindelijk naar GYN.. Allemaal veel suc6 en wie gaan morgen testen? Liefs Lin
Dames! Goedemorgen Steken in mijn (.)(.) maar ja dat heb ik wel vaker .. grr ik word zenuwachtig haha Fijne dag allemaal in de sneeuw!
he ikke wat gemeen zeg had het zo gehoopt voor je hoop dat er geen nieuwe duivels bij komen had vannacht gedroomd dat ik zwanger was de vorige keer droomde ik dat ik een miskraam had en toen was het ook waar oohw laat deze droom ook waar zijn nog steeds wit slijm verlies en nog steeds zere boobs kan nooit wachten tot maandag met testen denk ik maar we gaan het proberen iedereen veel sterkte met wachtten en wachten en testen en testen
Ach Ikke nee he dat was niet de afspraak he, wat vervelend nou maar koppie op, komt wel goed eens zal dat wonder ook voor jullie zijn weggelegd dat weet ik zeker. Dames ik hoop morgen goed nieuws te kunnen brengen. Spannend hoor. jennie72
Ohhhhhh Ikke, wat erg voor je, zelfs ik heb de tranen in mijn ogen staan, ik gun het je zo, en de voortekens waren zo goed meid..... *slikt brok weg*, ik denk dat ik je ook moet gaan vergezellen in NOD Maart want heb ongi steken . En niet vergeten: Eens een Pink Lady, altijd een pink lady okay? Hele dikke kus en knuffel van mij!
Heee getver de getver de getverderrie Ikke!javascript:emoticon('ale:') Ging er echt al een beetje vanuit dat we saampjes bol door den haag zouden hobbelen.... Ik ga uit alle macht HcG'tjes naar je strooien dat we dat vanaf volgende maand alsnog gaan doen! In elk geval vandaag genieten van de sneeuw! Het komt echt snel voor je ikke, weet ik zeker, je hebt immers al kotertjes, dus je weet dat het kan! Ga ze maar lekker de hele dag knuffelen!