Vandaag NOD dag! Spannend hoor. Ik kan me voorstellen ikke dat je ontzettend teleurgesteld bent, zou ik ook zijn ! Mag je best een traantje om laten. Sterkte gewenst, en kop op! Liefs mij
dankje voor je lieve berichten MAar ik heb helaas zelf nog geen kotertjes dus ik weet jammer genoeg niet of het wel allemaal werkt Daar voel ik me nu ook zo onderker over, ook mn hubbie WE zater gister bij aangeslagen op debank we konden even niks meer zeggen. Hopelijk kunnen we ooit snel met onze toeter den haag onveilig maken
Dankje meis voor je lieve berichtje Jullie zijn allemaal zo lief zit gewoon weer te janken Gaat goed zo, en dna moet ik vanmiddag ook nog werken, lucky me Hopelijk is deze dag snel voorbij. Liefs ikke
goede morgen dames na een hoop vol 4 dagen overtijd zijn toch in alle hevigheid de aan komen waaien ik had voor de eerste keer geen tot weinig klachten dus had erg goede hoop dnk ach ikl geef niet toe aan deze dingen maar niks is minder waar iedere keer weer is je lichaam dat anders reageerd ikke een hele dikke knuffel en doehet heerlijk rustig aan en verwen jezelf bianc je bent ook al 2 dagen overtijd jaag die weg meiden die ongi zijn geworden balen en heel veel succes klussers heel veel klusplezier zwanger jaaaa meiden die zwanger van harte gefeliciteerd gr maria
Goedemorgen dames, Volgens mij is dit de verkeerde dag in feb. Lees alleen maar duiveltjes en ongi steekjes. Is niet goed. Meiden die de duivels hebben gekregen. Het is elke keer een teleurstelling. Voor iedereen is het weer anders. Maar toch ik hoop echt voor iedereen dat ze volgende keer weg blijven. Ik voel me vandaag iets meer mens. Goed geslapen. Verder wachten we maar af.
Ikke en Mark en Maria. een dikke hug voor jullie. Ik hoop dat jullie droom snel werkelijkheid mag worden.
Dag dames, Lange tijd dat ik nog eens langs ben geweest, maar eigenlijk heb ik zeer weinig te melden. Ik ben nog steeds aan het wachten. Normaal ben ik perfect op 28 dagen en nu iets langer Ik snap het allemaal niet goed meer. Ik verwacht elk moment mijn maar het ergste is dat ik alleen maar een paar stipjes bloed heb, maar echt doorbreken doen ze niet. Ik heb ongelofelijke steken in mijn lies en ter hoogte van mijn eierstok. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik dit dus niet gehad en nu ben ik zo'n beetje radeloos. Ik heb afgesproken met mijn man dat ik niet zal testen voor 14 dagen overtijd te zijn. Pfff, nog zolang wachten. Wat denken jullie? Zou ik testen en dan proberen te zwijgen tot valentijn? Of testen met valentijn? Leuk kado toch? Neen? Groetjes van een eigenlijk toch wel radeloos meisje. Wie mij knuffels wil geven is altijd welkom. Bij deze vele knuffels terug.
@Mark & Maria: Balen zeg, dikke knuffel....! @Pamela: Welkom meid, spannende tijden voor jou: volg je gevoel zou ik zeggen, als je wilt testen zou ik het doen, zeker als ik je banner zie....
nou idd ik zou ook testen als ik jou was , heb net de testen besteld van deze site scheelt wel heel veel centjes en een stukje fietsen ook
Hoi Pamela, als je gevoel zegt testen moet je dat doen. Ik zou niet kunnen wachten tot de 14e. Een dikke knuffel voor je.
hoi pamela, Lekker doen waar je je goed bij voelt. Mijn hubbie zei ook we gaan over 2 weken nog wel een keertje testen. Zei meteen ben je gek ofzo. Maar als voruw voel je van alles en ben je er toch op een andere manier mee bezig.
@Jotim: Mijn ventje wilt nu geloof ik elke dag testen wordt me toch een beetje te duur en zeker als ik die krampen nu voel in mijn buik . Morgen nog een keertje testen als er nog geen zijn...... anders ergens eind volgende week ofzo.....
@ fem, ja mannetje wilt zekerheid. Mijn mannetje wilt het eigenlijk nog niet geloven. waarschijnlijk hebben we nog een zwangere in huis. Ik denk dat onze poes weer zwanger is. Vorige jaar ook.
Goedemorgen allemaal! Jemig, wat een boel pagina's zijn er weer bijgekomen zeg! Zit op 't werk, dus kan ze niet allemaal doorlezen nu, sorry! Allereerst: Ikke, wat ontzettend balen, vind het echt erg voor je! In ieder geval ook van mijn kant een dikke knuffel! Jotim: zou wat zijn als je samen met je poes zwanger bent! Grappig zeg! Hoe is het verder met iedereen? Hoop dat die roze bus gauw langskomt trouwens, mijn tenen vriezen er bijna af bij de bushalte Sneeuwt het bij iemand al? Hier (Overijssel) is 't grijs, maar geen enkel vlokje te bekennen... Liefs Chris