NOD Februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door jolie, 30 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Fem, ik denk dat het wel kan, mijn ei zou a.s. donderdag zijn maar zondag had ik een positieve ovu-test en gisteren had ik veel slijmies :oops: en was ie al weer negatief.....dus soms komt ie onverwacht toch eerder.
    En aangezien het je eerste ronde is kan er echt van alles gebeuren....(ik neem aan dat je gestopt bent met de pil vorige maand?)

liefs pat

2. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    O en la femme,

Ik heb het voor 3mnd terug gehad dat mijn ongies 8dgn uitbleven maar de test telkens nega was..... mijn huisarts dacht toen dat het eitje wel bevrucht was geweest maar dat het ergens mis is gegaan waardoor de ongie langer op zich liet wachten....aangezien jij een regelmatige cycles hebt is dat bij jou misschien ook gebeurd......?
    Mijn ei was de daarop volgende maand erg vroeg, dus hou hem goed in de gaten.

liefs pat

3. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @Pat: Ja, dat klopt....spannendetijden breken dus (hopelijk) aan!

Bedankt allemaal voor het antwoorden....!

4. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    hoi ladies

@ thanks Salsabine. Gaat zeker goed komen.

@Linda wow die cyclus van jou was wel heel erg in de war. Werd je daar niet vreselijk onzeker van? En hoe reken jij nu je eisprong uit? Ga je gewoon weer van 33 dagen uit?

@Pat Ik had wel het idee dat ik zwanger was, vollere borsten, heel erg moe en vorige week werd dit alles al minder. Misschien is dat dan wel de reden.
    Hmm ik reken altijd met de calculator uit wanneer mijn eitje ongeveer zal zijn en klus er een beetje gezellig extra omheen. Maar is vroeg, vroeger dan ongeveer 14 dagen?

5. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    ik vindt het ook lastig hoor die eisprong...

In theorie zou ik dit weekend mijn eisprong moeten hebben, maar ik heb al vanaf maandag een zeurend gevoel en steekjes bij mijn eierstokken...het lijkt me nog te vroeg voor mijn ei...maar toch lijkt het er wel op...moeilijk hoor...maar goed we klussen gewoon door :)

6. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ik meld me hier ook maar weer even aan ;)
    11 februari is mijn NOD.

Nu er weer op los klussen en hopen dat ik me bij de Oktober mama's
    kan gaan voegen :D

Iedereen heel veel succes toegewenst.

Liefs Daantje

7. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    La Femme schreef
    Mijn ei was dus destijds 8dgn te vroeg vergeleken met mijn andere cyclussen...
    Als je het bij elkaar opteld was ik 8dgn te laat ongie en had ik 8dgn te vroeg mijn ei....
    Dus misschien moet je er maar vanuitgaan dat je ei kan komen wanneer het kwam wanner je dus niet overtijd was?

snap je het nog?
    En van die zwangerschapssymptomen had ik toen precies zo, eerst was het er wel degelijk en later nam het af.

liefs pat

8. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Nou zou ik dan opstaan. Niet dat ik niet wil, maar jullie zijn langer bezig.
    ga ik wel alvast in maart kijken.

Heb nooit problemen met me ei, Kondigt zich altijd aan.
    Voor ons wordt het een beetje moeilijk deze keer denk. Rond mij vruchtbare periode ben ik jarig en krijg ik logee's. Owrdt het klussen ook niet alles.
    maar goed we doen ons best.

9. Niet meer actief

Me, me, me!

10. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    hallo dames, ik volg jullie ook naar februari.....

Heb niet veel om er over te kniezen we zitten, op ons werk in hetere vuren op dit moment.

grts, Mijn NOD is 10/02

11. britt28

britt28 Actief lid

7 jan 2007
    255
    0
    0
    jeugdzorg
    hallo allemaal!

Spannende tijden breken voor veel meiden weer aan las ik. Ik wacht op mijn eitje, en dan maar klussen! Helaas heb ik tijdens mijn vruchtbare dagen veel slaapdiensten op mijn werk..... Zal wel maart worden! Maar we blijven klussen en wie weet! O, ja, ik wil me best aanmelden voor de oktober mama`s!

kuz van mij

12. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

18 jul 2006
    405
    0
    0
    Ha ha jij bent te lief. Maar kunnen we gewoon niet een maandje doen dat iedereen zwanger wordt. Dat lijkt mijn gezelliger en eerlijker.

Ik had dat dus vorige maand he. Elke dag logees of ik sliep zelf ergens anders (had mijn eitje met de kerst). Toch superbalen hoor maar we hebben ook gelachen om het stiekum en zo geluidloos mogelijk het te doen. Errig moeilijk allebei ;)

Succes & Liefs,
    Gaby

13. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    ik meld me graag aan!

succes allemaal dames!

14. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

[/quote]

Ha ha jij bent te lief. Maar kunnen we gewoon niet een maandje doen dat iedereen zwanger wordt. Dat lijkt mijn gezelliger en eerlijker.

Ik had dat dus vorige maand he. Elke dag logees of ik sliep zelf ergens anders (had mijn eitje met de kerst). Toch superbalen hoor maar we hebben ook gelachen om het stiekum en zo geluidloos mogelijk het te doen. Errig moeilijk allebei ;)

Succes & Liefs,
    Gaby
    [/quote]

Okee okee, worden we allemaal deze maand zwanger. Hihih ben best wel lief (soms ).Dat er logee's komen vind ik vaak niet zo'n probleem maar me moeder. Heb ik dan toch wel moeite mee.

15. denisse

denisse Actief lid

15 jan 2007
    365
    0
    0
    administratief medewerkster
    hoofddorp
    ach ja, misschien toch een kamertje geluiddicht maken, haha :)

nou, voor mij is de klusperiode er ook alweer bijna. al moet ik zeggen dat ik me nu ook wel vermaak hoor 8)

hopelijk deze ronde eens een goede ronde ;)

16. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Hoi hoi allemaal!
    Ben overgekomen vanuit januari naar de NOD dames van februari! Helaas, maar we gaan met goede zin weer verder ;)
    Ik wens iedereen veel klusplezier deze maand!

Liefs Chris

17. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

18 jul 2006
    405
    0
    0
    Ha ha in een idealistische wereld is alles mogelijk. Tja je moeder/ouders... dat maakt het toch altijd iets anders he.
    En voor ons was het moeilijk aangezien we gewoon een appartementje hebben met de logeerkamer naast onze slaapkamer (geen dikke muren ;)).
    Ach je moet toch wat over hebben voor zo'n lief mooi beebje

18. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Het scheelt veel ben nog heel geduldig nu pas in ronde 2. Toen we nog niet voor de beebie gingen werd er al genoeg geklust.

Mag vandaag weer meegenieten van mijn schoonzus. Die verwacht in maart haar beebie.
    foto's maken van de buik en dan beginnen aan hun geboortekaartje.

19. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    hey allemaal, ik heb net even de NOD-lijst van januari bekeken, er hebben deze maand al 14 meiden positief gestest!

20. kareltje

kareltje Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    Dat zijn er alweer aardig wat,te bedenken dat we pas op de helft zitten.
    Laten we hopen dat wij dat in feb ook mogen doen.

Groetjes Kareltje

Deel Deze Pagina