NOD Februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door jolie, 30 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Hier is het ook wit! Maar het gaat geloof ik langzaam over in regen :( :( !
    Pff echt Balen!

Liefs Pearly

2. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Ahh :eek: Fem ik ben jaloers. Ik heb alleen een cv. Is ook lekker warm hoor, maar stuk minder romantisch ;)

3. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Nope... nog niks... En dat terwijl jullie zo hard je best doen! De weergoden zijn ons hier niet gunstig gezind volgens mij... Jakkie, regen?
    Haha, ik zie ons ook al voor de open haard liggen... Kaarsjes aan, de sneeuw die voor het raam naar beneden dwarrelt... Zucht, romantiek.... :)

Liefs Chris

4. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

* heb het sneeuwkanon aangezet richting noorden *
    makkelijker dan blazen.

5. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Hahahaha, Jotim, hoop dat het helpt! Ik zit hier op de tweede etage en kijk over het kanaal uit! Zie het helemaal voor me dat er straks zo'n boost sneeuw deze kant op komt waaien! Dan weet ik dat 'ie bij jou weg komt!

Liefs Chris

6. lievebeesje

lievebeesje Actief lid

4 jan 2007
    454
    0
    0
    friesland
    gelukkig wil ook sneeuw namelijk woon nog wel het noordelijkster van het noorden zeg maar :)

7. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    hier is het wit maar t sneeuwt niet meer

8. just4love

just4love Actief lid

13 sep 2006
    123
    0
    0
    Hallo effe checken.

Liefs

9. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Whahahahahahaha. Ik lig helemaal in een deuk, collega kijkt me gek aan, ik kan moeilijk zeggen: "Ik lig in een deuk op het zwangerschapsforum" :( ;)

10. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Kan jewel zeggen maar dan krijg je vragen op je afgevuurd ( vragenkanon ) leidt te veel af van het werk. Is niet goed.

Poeh he ben al 7 pagina's verder in me trouwalbum en nu al weer zat. Moet af heb ik besloten. Als De Test dadelijk positief is heb ik besloten op de laaste bladzijde een foto te plakken van gefeliciteerd jullie worden oma en opa. En dan in het weekend op de koffie te gaan bij me schoonouders. Met trouwalbum natuurlijk.

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    :) :)

12. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Wat een leuk idee Jotim!

Mocht het bij ons ook zo zijn ren ik ook gelijk naar mijn ouders, alhoewel ik het eigenlijk niet letterlijk wil doen in mijn pyjamaatje... ziet er niet zo charmant uit he? ;)

13. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    hoi dames,

ik snap er even niets meer van, had vorige week donderdag een redelijk gelijke streep op mijn test zaterdag vaag en zondag weer bijna net zo dik dus dacht stop met testen mijn ei komt er vast aan word dan tot nu toe altijd 14 dagen na mijn ei ongie maar nu lijkt het wel of ik vandaag ongie word had al aardig wat bruin verlies hoe kan dat dan vorige week van die positesten?
    had wel op dinsdag 23 januari rekbaarachtig slijm maar dit was wel vroeg maar kan dan die positesten niet plaatsen? wie kan mij antwoord geven?

succes allemaal ik blijf nog even hier lezen maar ga dan denk ik naar maart......

liefs

14. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ew :(, heb net een boterham gegeten maar moet hem nu steeds terug naar binnen slikken... :confused: dit is niet grappig.... :(

15. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

nee smerig he 5 keer je zelfde boterham eten. Bleehhhh ik ook ....

16. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Gatver, wordt zo'n smurrie steeds dezelfde boterham ;) hahahahahaha. Ik voel me net een koe: en maar herkauwen :(

17. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Hmm, dat is raar. Ik weet dat ovulatietesten ook positief uitslaan bij een zwangerschap. Maar als je dan nu menstrueert, zou het wellicht kunnen betekenen dat je of een innestelbloeding hebt of je een vroege MK zou hebben gehad. Dat laatste zou natuurlijk echt heel vervelend zijn!

Dus misschien even een zw-testje doen om te kijken wat die aangeeft?

18. dat gaat denk ik een stuk sneller!
    haha

19. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Pamela: begreep dat je vriend lang nog even wil wachten met testen en jij niet... Hadden wij ook :)

Toen heb ik echter zonder hem getest en hem verrast met positieve test. Tuurlijk was hij super blij (liep helaas niet goed af) maar hij vond het zo jammer dat hij niet bij het testen was geweest.... Heb hem ook moeten beloven dat ik dat nooit meer doe...

Dus ik zou het alleen doen als je zeker weet dat hij er niet heel graag bij wil zijn. Voor mannen is het testen ook een bijzonder moment. Al denken wij vrouwen vaak dat alleen wij er zo mee bezig zijn...

20. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Hier nog steeds sneeuw. En een sneeuwkanon is een goed idee. Ik ben hier helemaal duizelig van het blazen :)

Mijn vriend is ook wel een beetje van het samen testen en is ook zo'n iemand die gerust zegt: laten we nog een dagje wachten....ja duhhh...Wij vrouwen houden niet van wachten.

@ Lot: Nee toch! Raar verhaal. Ik heb jammer genoeg niet zo'n verstand van die testen. Hopelijk is er nog een kansje?!

Deel Deze Pagina