Hi meiden, Wat een gezellige praatjes weer hier over afscheiding en kleurtjes. Hier echt definitief doorgebroken (over kleurtjes gesproken... rood dus)... game over. Ik zal zo mijn banner even aanpassen. Dames allemaal veel succes, zorg dat er nog meer oktobermama's bij gaan komen. Ik neem de bus volgende maand.... afgesproken! Liefs, Gaby
Ja weet dat niet zeker he... kheb het gelezen... of het waar is is ten tweede... meid maak je niet druk! waarschijnlijk zit het bij jou wel snor
Nou dat hopen we dan maar! Ik kan me meteen druk maken als ik zoiets lees. Stom he? Ik hoop gewoon ook zo dat ik deze keer weer zwanger mag zijn. Na mijn mk in november wil ik nog maar 1 ding......
ha meiden ,, ik ben naar huis gestuurd.. vanwege het slechte weer.,. ben blij dat ik nu thuis ben heb er gewoon een uur over gedaan om thuis te komen, vandaag gaat het al wat beter met me.. smorgens wel misselijk,, en flinke krampen.,. nog steeds geen afscheiding.. temp bliijft ngo steeds hoog.. hoe is het met jullie?
@ jollie gezellig als je af en toe nog mee komt kletsen. @ fem je moet je niet gek maken net als ik w88 hihihihihi. kan je helaas geen antwoord geven op je vragen heb geen wit, geel of groen. ook geen rood trouwens. @ lindy te vroeg testen kan ook twijfels brengen. ga me prinsesje van school halen. Ik heb pijn in me rug van al die foto's plakken. ( :lol ga me nu niet vragen hoe ik foto's plak ) tot later
@ Lindy. 5 dagen voor je NOD is echt wel errug vroeg hoor! En je moet maar denken: als je zwanger bent, ben je dat over een paar dagen ook nog wel. En wat Jotim zegt, het kan je juist ook aan het twijfelen brengen, als ie negatief is (en de kans daarop is natuurlijk erg groot als je zo vreselijk vroeg test). Je verandert er niks mee (alleen de inhoud van je portemonne, haha). Sterkte met wachten...!
@Jotim: Ik doe mijn best. Enneh: Groen omg, is dat dan een bedorven eitje ofzo? Ik laat me niet gek maken, het is al bijna vrijdag en dan zien we wel weer verder... bij mij komt het gelige misschien ook wel van urine, hahahahahaha, lekker praatje he... ik heb dat gelige al een paar dagen.... maar als ik voel dan is het gewoon nattig wit en niet geel... gatverdamme, ik hou NU met dit praatje op
Vrijdag big test dag, Wie gingen er morgen allemaal ook weer testen ? Waren er veel. Moet ik hier al zitten om half 7 ?
Ik ben er morgen maar heeeeeeeeeeeel even, moet weer naar een afspraak toe, dus ik lees het morgenmiddag pas Ja Jotim: Hoe plak jij je foto's nou?