NOD Februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door jolie, 30 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Ahumm ik denk ik. Jij toch ook? of misschien pas zaterdag weet het nog niet zo goed. :rolleyes: ga daarna wel achter de pc zitten manlief is dan toch werken!. jennie72 :D

2. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    @ GabyBaby: Jammer meid. Maar volgende maand komt de bus jou vast ophalen. Succes!

Ik zie dat de kleurtjes nog steeds een topic zijn en zijn we al wat wijzer?

@ Jotim: ja hoe plak jij foto's? Ben ondertussen wel nieuwsgierig geworden.

3. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Jaaa..morgen wordt een spannend test dag voor een aantal dames!
    Ben echt heel benieuwd!

Ik pas zondag..nouja, liever zondag ook nog niet maarja..kan me moeilijk inhouden denk ik...als ik me zo voel als nu, of als de klachten erger zijn geworden ga ik denk ik bijna zeker zondag al testen..

Liefs

Syl

4. lievebeesje

lievebeesje Actief lid

4 jan 2007
    454
    0
    0
    friesland
    ik test maandag pas heb vandaag de testen besteld van deze site zit maandag 14 dgn vanaf mn ei dan zou ik toch moeten kunnen testen lijkt me , sylvia ik zag dat wij om de zelfde tijd de miskraam hebben gehad en ook ik denk dat het deze ronde weer raak is , heb er een heel sterk gevoel over ik ga morgen vanaf half 8 voor de comp zitten en hoop op heel veel positieve testen

5. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Onze tafel is net niet hoog genoeg om staand foto's te plakken en zittend vind ik niet prettig. Dus ik sta al die tijd krom.
    Maar vond het zo'n stomme zin. Pijn in je rug van foto's plakken.

@ jenny72 of morgenavond als mannetje thuis is of zaterdagochtend.
    @ fem kan jij niet met je baas overleggen dat je je werk anders krijgt ingedeelt anders kan je niet hier op tijd zijn.

Ga ff ons lijstje opsporen zal wel weer een pagina of 20 terug staan.

6. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @Jotim: Ja, dat zou ik wel willen ja,maar helaas; ik ga morgen met de baas op stap zelfs! Morgenochtend kan ik heel snel ff kijken, directeur is om 9 uur op de zaak en dan kan ik dus niet hier rondhangen.... krijgt ie gelijk een hartverzakking.. ;)

7. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

@ fem, heb wel een plan stuur hem regelmatig weg voor een kop koffie of thee.

8. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @Jotim: Haha, strak plan, ware het niet dat we samen een afspraak bij een soort klant hebben.. ;), MAAR: Zaerdag & zondag kan ik redelijk veel present zijn, dat compenseert toch weer een beetje? ;)

9. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Maar Fem, ik ben er eigenlijk alleen op doordeweekse dagen... aangezien we geen internet hebben thuis.... ;)

10. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Maar Fem, ik ben er eigenlijk alleen op doordeweekse dagen... aangezien we geen internet hebben thuis.... ;)

11. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Oops 2 keer... sorry...

12. britt28

britt28 Actief lid

7 jan 2007
    255
    0
    0
    jeugdzorg
    ik ben de kluts kwijt!

De hele maand druk met de ovulatietesten in de weer geweest. Elke avond getest, maar geen dag positief. Cyclus is gemiddeld tussen de 28 en 35 dagen. Vandaag is de 28e dag! Hoe kan dat nou?

Het is de 28e dag, zou de kruitvat test al werken? Hebben meer meiden geen succes met de ovulatietests?

kuz

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik ga als mn Nod nog niet is geweest over 2 weken testen..... :confused:
    Duurt nog zooooo lang.

Ik zit nog steeds op mijn werk, hoop dat ik thuis kom :)
    En ik ga denk ik mn schoonmoeder neerschieten ofzo :evil: Ze bij ons thuis binnen geweest en belde me persoonlijk op dat het er wat naar katten rook. WTF doe je bij ons binnen?! En waar bemoei je je mee? Logisch dat het naar katten ruikt want we hebben er 3..... En zo'n katten toilet stink jah, wij houden onze katten netjes binnen en schoppen ze niet lekker makkelijk naar buiten.
    Dat mens klaagt zelfs in een dierenwinkel tegen de eigenaar dat het er stink. Mens is nie wies.
    Zo ff lekker klagen! :oops:

14. nou jaaaa!
    waar bemoeid ze zich idd mee zeg!

ongelofelijk!

onze dirkie bljft ook lekker binnen.. tja.. woon 6 hoog dus is we logisch he!

15. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    zwanger?

16. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    oooo als mijn schoonmoeder dat zou doen :confused: :confused: echt erg!

17. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    He bah, wat vervelend voor je! Als je katten hebt, ruik je het na een paar dagen ook ja, so what, het is toch JULLIE huis, lekker belangrijk, katten zijn trouwens hele schone dieren hoor, dusseh; laat lekker kletsen! En vanavond je mannetje de bak laten verschonen want straks mag jij het ook niet meer ;)

18. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Wat doet je schoonmama zomaar binnen. Daar vind ik een vies luchtje aan zitten. Ik zou echt uit mijn vel barsten. Mijn huis, mijn spulllen en ze zijn altijd welkom, maar wel als ik thuis ben. grrrrrrrr!

19. caitlin80

caitlin80 Actief lid

29 dec 2006
    286
    0
    0
    Dag Dames,

Heb al een tijd niet gerageerd, maar leef wel met jullie mee hoor! lig afentoe echt in een deuk. En natuurlijk bij slecht nieuws plaatsvervangend verdrietig.
    Nog even over slijm gesproken. Mijn vorige cyclus was 40 dagen, vandaar dat we maar om de dag zijn gaan klussen, maar volgens mij heb ik mij eisprong maandag gehad. Had hiervoor namelijk dradentrekkend slijm :oops: en nu witte afscheiding....... Denk zelf dat ik hem gevoeld heb. Anyway, ik denk dat ik mijn banner maar weer aan pas naar cyclus van 30 dagen, dat zou betekenen dat ik nu al op de wachtbank zit........spannend. straks ff banner aanpassen!

Wat een gek wijf zeg! Mijn schoonmoeder is gelukkig een schat van een mens. Belt ook netjes als ze op bezoek kom enz.

20. Appie

Appie Actief lid

28 dec 2006
    397
    0
    16
    En ja hoor, nu eindelijk echt ongesteld: dames ik ga jullie verlaten (alweer hihi) en wens jullie alle succes! Ik hoop jullie weer tegen te komen, maar dan niet meer in een NOD forum ;)

Deel Deze Pagina