goede middag dames ben na tijdje weer even hier heb nu ovutesten en hoop dat ik daardoor wel op de juiste momenten klus en hoop dat het geluk brengt en we oktober papa en mama mogen worden vandaag de eerste gebruikt negatief maar ja dag 11 had ik wel verwacht zie dat er meiden bij zijn gekomen heel veel succes deze ronde meiden allemaal heel veel klus plezier gr maria
Hello ladies, Ik kom me ook aanmelden in de Feb-nod-lijst. Inderdaad de klusperiode komt er weer aan...
hai hai, Helaas helaas mag ik me ook weer bij jullie voegen. Ik had nog wel zo'n goede stille hoop... 11 dagen overtijd bij een gemiddelde cylclus van 21 dagen (nee niet echt lang, maar wel meer kans..). Wij zijn dec. 2005 met de pil gestopt, nu dus ruim een jaar bezig om onze wens te laten uitkomen. Maar helaas was het onze tijd nog niet blijkbaar. Nog één ronde temperaturen en we gaan weer naar de HA. En dan komen we ws in de MM terecht... Zit ik eigenlijk niet op te wachten, maar ik denk wel meerderen niet. Soms moet je toch een handje geholpen worden hè? Mijn NOD is 6 februari, voor mijn gevoel ik dat al weer bijna, maar we zitten (nog) maar half januari.. We wachten wel af. Jullie ook veel succes hé!
@Marieke21: balen meid. Een cyclus van 21 dagen is idd niet echt lang, weet je wel zeker dat je een eisprong hebt? Ik hoop voor je dat het volgende keer raak is!
Die vraag stelde ik aan de VK hier op 't forum. Zei vertelde me dat als ik toch wel een cyclus van ong. 21 dagen heb en du sook ongesteld wordt, dat ik dan ws wel een eisprong heb. Maar aan mijn temp. is dat niet te zien. Daarom werd ik ook een beetje bang zeg maar. Maar ik heb ne er nu goed bij neergelegd hoor dat we na de volgende ronde naar de HA gaan, en eerlijk gezegd reken ik daar ook al op en verwacht ik dus nog een menstuatie.
Nou ik hoop voor je dat je de volgende ronde niet ongesteld wordt en anders hoop ik voor je dat er bij de ha snel iets uit komt.
Hoi hoi, ik kom me hier ook melden. Vandaag zijn de toch gekomen naar 22 dagen overtijd. Ergens ben ik er wel blij mee, want we zijn van die onzekerheid af. Mijn mannetje en ik gaan nu onze 3e ronde in. We zien wel hoe het deze maand loopt. Knuffels, Aisca
Wij hebben een klusweekend,maar heb zelf late diensten,dus word overdag aan de klus. heb tot nu toe rare temp maand,eerste week cyclus boven de 36.6 en nu gelukkig lager rond de 36.4,dus ben wel benieuwd wat temp verder gaat doen,mocht het deze maand niet duidelijk zijn met tempen ga ik volgende maand ovutesten gebruiken! iedereen veel plezier bij het klussen gewenst. Zijn al veel zwangeren ja,duimen dat wij ook een goede maand hebben! Gr Gerda
Ik heb besloten: Niet nog een temperatuurkaartje afwachten, na de ga ik naar de HA. 'k Had vanavond een goed gesprek met een lieve vriendin die uit ervaring weet wat we doormaken. Dus ik maak een afspraak. Ow ja, en ik ga de komende tijd ook minder vaak hier verschijnen, is wat beter voor mijn rust. Tranen zitten hoog nu, dus 'k ga even lekker huilen. Lucht vast weer op.
Hoi meiden, Had me ook al aangemeld voor deze maand. Zie dat een aantal meiden weer aan de klus zijn Ook voor ons kom de klustijd weer dit weekend! Hihihi, het blijft toch apart dat je ' gericht' bezig bent met klussen! Ook nu nog steeds wanneer we in ronde 9 zijn geland. Maar goed we gaan d'r weer voor, kop op! En; thumbs up voor een goede maand! grt.
Jeetje, wat zijn er weer veel meiden bij gekomen....dat was natuurlijk niet de bedoeling! Hopelijk worden we dan allemaal een oktober mama! Daar gaan we voor!
Hallo allemaal! Ik kom me hier deze morgen ook weer aanmelden helaas we hebben 4 maanden een rustperiode ingelast op aanraden van een natuurgeneeskundig persoon, dus hadden niet bewust geklust, maar stiekum wel gehoopt dat we onbewust en ongeforceerd dan toch wel raak hadden geschoten, maar helaas..baal er wel van, maar is ook nog wel even het beste voor mijn lichaam..toch blijven mijn mannetje en ik hopen dat we onbewust raak schieten, mooier kan het niet zijn toch! na die 4 mnd gaan we vast weer erg letten op de vruchtbare dagen en dan wordt het weer zo geforceerd..maar goed we zien wel hoe het loopt! ik lees met jullie mee, zal wel niet zoveel posten, anders ga ik er denk ik teveel op letten en das niet de bedoeling hoop op net zoveel, dan niet meer zwangeren deze maand als in januari! duim voor iedereen, veel suc6 en klusplezier! liefs peet
Kan me voorstellen meid! Kop op, dikke knuffel! Af en toe lekker potje huilen lucht wel op hè! Ik hoop echt dat er snel wat uitkomt bij de HA. Veel sterkte enne als je ff iets kwijt wilt weet je ons te vinden hè!
vanaf deze maand geen ovu testen en geen temp meer, je kan je zenuwen niet bedwingen, ga het zo leuker vinden denk.... hopelijk zijn we er binnenkort allemaal bij de zwangeren topic. En ik ben al 1X een oktobermama van m'n zoon