ben vier dagen overtijd....ik had per ongeluk 5 dagen geleden een test gedaan en die was negatief...en nu durf ik niet nog een test te doen .bang dat het dadelijk egt negatief is:S
agh meid,, je bent nu al 4 dagen overtijd,, je maakt je zelf waarschijnlijk alleen maar gek ,, ik zou gwoon om je zelf gerust te stellen ff een test doen en als die negatief is vangen wij je op echt waar succes
Onzekerheid wordt je ook niet vrolijk van, wat denk je zelf. Wat zegt je lichaam. Een test kan je wel wat meer uitslag geven over dat de duivels komen ja of nee. Ben je altijd regelmatig ?
@Nannie:Zou ook terug een testje wagen, maar zou het wel morgenvroeg doen, lijkt me beter en zekerder. 5 dagen geleden was nog voor je NOD hé? Fientje
Sinds ik de nuvaring heb ben ik het laatste anderhalf jaar altijd regelmatig daar kon ik mijn horloge opzetten. Ja klopt maak me er zelf alleen gek mee. dus gewoon doen
Jotim wanneer heb jij getest? Ik heb ff in je album gekeken en ik zie echt een streepje hoor! Ik wil je geen valse hoop geven maar bij mij zag het er de vorige keer dat ik zwanger was (helaas MK geworden) precies zo uit en dat op de dag van NOD, pas 4 dagen later werd ie een pietsie duidelijker. Ik ga voor je duimen maar ik heb het gevoel dat het weleens raak kan zijn voor jou!
Jotim30, ik ben ook wel benieuwd hoeveel dagen je voor je nod had getest... Oeps..zie het antwoord al staan, sorry Liefs Syl
Ik heb echt zere tepels nu..auw! vanaf net doe ze echt meer pijn..ook soort van branderig gevoel..auwie
Meiden, ik ga me voor de TV zetten; lekker relaxen. Ik hoor jullie morgenvroeg weer en ik hoop een paar rose naampjes te mogen zien. Heel veel succes allemaal en voor wie het eventjes een beetje tegenzit een dikke knuf. Slaap zacht. Fientje
@Jotim: AUW, wat doe je mij aan, zo vroeg opstaan zaterdag? Morgenavond op visite en zal wel een latertje worden (alhoewel ik waarschijnlijk gewoon op de bank in slaap ga vallen bij de visite hahahahaha) @Lindy: Ik test morgenochtend nog een keertje, en als het dan weer negatief is weet ik het niet meer hoor @Gaby: Balen meid dat de zijn gekomen.... Ik hoop ook nog met de rose bus mee te kunnen, maar ik zie het somber in