sorry meis! maaar we hebben gewoon volgende maand weer een wc date, jij bent dan wel zwanger nu! positief blijven, nog geen bloed! maar volgende maand gaan we gewoon samen tussen 7 en half 8 op de wc zitten, geef jij een aai over je iets wat bollere buikkie en denk aan mij! hebben we een deal! kus!
Whahahahahaha, nou, ik geloof er niet zo in dat het nu raak is, ik weet dat ik positief moet blijven en dat ben ik ook nog steeds ook al verhuis ik misschien naar het NOD Maart forum, sowieso hebben we een date staan either way, ghhehehehehehe
@ ikke.. succes meid! goed dat jullie daar toch heen gaan... Is ook wel behoorlijk spannend lijkt mij! Ik ga zo ff tv kijken! testers! allemaal heel veel succe smorgen! Ik wacht nog even tot zondag denk ik!
Ik ga maar eens een koud bed opzoeken. Mijn vent is bij een vriend aan het gamen. En ik moet morgen werken en hij niet. Ik wil alle meiden die morgen gaan testen heel veel succes wensen en ik ga heel hard duimen voor jullie. Tot morgen.
Meiden, ik ga mijn mandje in, des te sneller is het vrijdag en voor mij (vooropig) de laatste keer testen, ik hoop op vette + testen bij alle testers, ik ben er morgenochtend HEEEEEEEL even en hoop op mooie rose namen. Weltrusten meiden, xxx
@ ikke tis niet niks om in die molen terecht te komen denk ik zo, maar ja misschien krijg je duidelijkheid en raak je snel zwanger ik gun het je zo *KNUF* we lopen nog wel op schema he? iedere dag 1 roze naam Kom op lady's even wat hormoontjes erbij en op naar de testen morgen
hallo, hier weinig nieuws te melden... wachtenwachtenwachten... Ik volg jullie allemaal wel, hoor! Ik leef met jullie mee en lees ook alles door! Meiden die ongi zijn: dikke KKKNNNUUUUFFFFFF en maar gauw weer aan de klus in de nieuwe ronde.. nieuwe ronde nieuwe kansen... maar wel heel rot dat het game over is.. Suc6 voor de testers morgen en t weekend.. En idd een goeie tip om iig tot ná je NOD te wachten. Dan ben je heus ook nog wel zwanger.. haha weet niet meer wie dat schreef maar idd zo had ik het nog nooit bekeken... Maar ja, we willen het zo graag NU al weten, hè?! Wachters ik denk aan jullie en hoop dat de tijd snel zal gaan.. Ik zit de dagen te tellen om naar de GYN te gaan... want dit is zo echt niet leuk meer! iefs Lin
wow al 5 weken overtijd? en niet zwanger.. wat een domper is dat zeg.. heb je dat al eens vaker gehad?
goedenmorgen dames, Ik ben ook weer wakker. Kids zo na school. FEM al wakker ? ander ben je er pas om 12 uur of zo. Hier vroeg na bed gegaan maar ik zou nog wel een nacht kunnen slapen.