NOD Februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door jolie, 30 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Nou fem, is toch wel balen. nu hopen dat je duivels vlug komen en dat je een normale cyclus hebt. Anders weet je nog niet waar je aan toe bent.
    hahaha ik heb ook al gedroomt dat ik zwanger was.

Bolletje van harte gefeliciteerd ook een okmama

2. @ bolletje! gefeliciteerd meid!
    nog heeel pril zie ik.. 3 weekjes nog maar...
    je zei dat je het hoorde dat je zwanger was? bij de huisarts bedoel je?

@ allemaal..
    zoo was gisterenavond moe en chago.. niet normaal zeg.. kreeg zelfs bijna ruzie met mijn zusje en mijn mannetje...echt heel erg...
    maar goed.. nog steeds geen tekens.. en signalen...

3. @ fem... tjee meid.. ontzettend balen zeg..
    weet precies hoe je je voelt.. zit je een beetje te staren naar zo'n test..
    maar goed.. meid..
    hoop nu dat ze dan snel komen voor je.. (ja of juist helemaal niet voor maandje of 9...)
    en dat je dan snel verder kan!

4. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    @ fem...oooh da's jammer. Had het nog zo gehoopt voor je.

5. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    Hoi Britt,

Ik ben zo'n meid... Ik dacht altijd dat je ook niet ongesteld werd als je geen eisprong had (vind ik nl. dan niet nodig...) Maar moeder natuur denk daar anders over. Wij gaan volgende week vrijdag naar de gyn. om die reden en dan volgen er onderzoeken.
    Ik ben gaan tempen en zodoende kwam ik erachter dat ik ws. geen eisprong heb, de HA bevestigde dit nanv mijn tempkaartjes... Helaas. Maar goed, we gaan er nu mee bezig.

6. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    @ Ikke:

Heel dapper van jullie dat je ook de stap naar de HA hebt genomen. Ik weet het zelf hoe moeilijk dat is... Maar ben wel blij dat we het gedaan hebben. Nou volgen de onderzoeken, waar ik wel goede moed voor heb hoor. Ik heb er wel vertrouwen in, maar leuk is anders..

Succes meis!

Wel ook hier blijven komen kletsen hè? Dat doe ik tenslotte ook :) En wij willen ook graag weten hoe het met je gaat.

7. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Om 11uur gaan mijn vriend en ik naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken oor chromosomenonderzoek. Dit omdat ik 2 miskramen heb gehad. het is nog wel vroeg om dit te laten doen maar vk bood dit aan..Ben benieuwd...uitslag krijgen schijnt lang te duren..hoop natuurlijk dat er niks uitkomt en dat het gewoon 2keer pech is geweest...

Liefs

Syl

8. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Meiden vandaag opeens krijtwitte afscheiding, Lijkt wel op Tipex, heb ik echt nog nooit gehad. Zou dit een teken kunnen zijn? Ik hoop het zo!

9. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    heb ik dus ook al een week...

10. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @ de dames die overtijd zijn met negatieve test: klote! Ik weet hoe het voelt. Ik was vorige maand 11 dagen over tijd en daar wordt je echt niet vrolijk van.... Succes

11. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

He meiden, vraagje. Ik heb vorige week mn ongi gekregen, eerste keer na stoppen pil. Keurig een 4,5 dag (lichte) ongi. Maar nu vloei ik vandaag weer lichtbruin, niet veel hoor, maar net op de wc. Dat heb ik nog nooit gehad, kan dat van de ongi nog komen? Meer meiden die dit gehad hebben?

Liefs Chris

12. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    bruinige smeurie kan is meestal oud bloed. misschien een kleinboedvaatje geraakt met klussen of gewoon eentje gesprongen of nog een klein restje van je ongi
    Zou me er geen zorgen over maken en een beetje in de gaten houden

Liefs ikke

13. Chrissie

Zal t wel ff in de gaten houden, zal ws wel oud zijn, want zoveel ben ik niet kwijtgeraakt met de ongi... Was echt weinig, vond wel beetje vreemd...

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    goedemorgen meiden

Nou ben eindelijk wat rustiger geworden.
    Mede dankzij jullie lieve woorden, dat doet me echt goed. Julie zijn echt schatten!
    Gisteravond veel met mn hubbie gesproken, was best moeilijk en pijnlijk.
    Mn hubbie is er vrij nuchter onder, en dat vind ik moeilijk.
    Hij is gister gaan struinen hier op het forum ivm de mannelijk onderzoeken die kunnen plaats vinden en daar is hij van geschrokken.
    Heb hier eigelijk nog niet op het forum gelezen over ervaringen met de uitgebreide mannelijke onderzoeken, jullie?
    Mn hubbie heeft beloofd om vandaag echt achter zn dossier te gaan en dat van de week liefst maandag in te leveren bij onze nieuwe huisarts en dan afspraak te maken. Mn hubbie zit toch wel met veel vragen en gevoelens, agggrr waarom verteld hij dat niet, wat is dat toch met mannen. Maar goed we zijn een stap verder.
    Ik meld me niet meer aan voor maart nod of wat anders praat lekker mee en hou jullie op de hoogte. Heb er zelfs aangedacht om hier weg te blijven, maar het is voor mij gewoon een uitlaatklep, aangezien er verder geen mensen zijn in mijn omgeving die het weten, dat we er mee bezig zijn.
    Zou eigelijk ook zo snel niet weten met wie ik het er over moet hebben.
    Misschien mn schoonmoeder opperde mn hubbie,maar dat vind ik moeilijk want kan me bij haar niet mn gevoelens delen, is een schat van eem mens echt waar maar dit, weet niet, misschien eens goed over nadenken me allemaal eerst maar eens laten bezinken.
    Morgen eerst maar lekker mn verjaardag vieren met een flinke borrel erbij en lekker genieten.

Pff is toch nog een heel verhaal geworden terwijl dat niet de bedoeling was.

Heel veel liefs van Ikke

15. Chrissie

He meis,
    Das de eerste stap, dat je hubbie nu ook open is. Mannen en praten is een ramp....... Ik wens je superveel succes de komende tijd, en laten we hopen dat de HA voor een oplossing kan zorgen, die niet al te ingrijpend is voor jullie beiden.
    En erover praten met iemand kan helpen, mits dat iemand is die jij t wil vertellen... Schoonmoeder kan een idee zijn, maar kan ook de sfeer erg beladen maken in de loop van het traject... Misschien nog eigen familie waar je goeie band mee hebt (heb niet je hele verhaal meegekregen, dus hoop dat ik nu niets verkeerds zeg... Als dat zo is, sorry!)
    En dit forum is ook een goeie uitlaatklep!

Liefs Chris

16. Niet meer actief

Hé Ikke,

Kan het me zo voorstellen meid! Het voelt voor mij ook allemaal zo dubbel soms, de ene keer denk ik: ik ga wegblijven op het forum, maar aan de andere kant is het hier ook zo gezellig + kun je hier alles kwijt wat je wilt.

Ik weet niet wat dat met mannen is. Die zitten er waarschijnlijk toch wat rustiger in. Toen ik vandeweek zo overstuur was, heb ik dat niet echt laten merken aan mijn ventje omdat die dan meteen vindt dat ik er teveel mee bezig ben.

En kan me ook wel voorstellen dat mannen al helemaal niet snel naar de huisarts zullen stappen... Voelen zich daardoor misschien gekwetst?

Ik hoop voor je dat jullie snel bij de huisarts terecht kunnen en dat er dan ook snel wat uitkomt!

Je weet iedereen hier te vinden, dus als je iets kwijt wilt: lekker hier doen! Mensen die er niet mee bezig zijn, reageren er vaak toch wat anders op. En ik denk dat het voor heel veel mannen moeilijk voor te stellen is wat het allemaal met je doet...

In ieder geval fijn dat jullie het er gisteren zo goed over gehad hebben, dat lucht vaak ook wel heel erg op en dan heb je toch weer het idee dat je elkaar iets beter begrijpt!

Veel sterkte meid en een héle dikke knuffel!

17. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Even een vraagje: hebben jullie de ene cyclus ook meer klachten dan de andere? Ik heb twee cyclussen weinig klachten gehad maar deze cyclus ineens ruime tijd voor mijn NOD weer last van mijn borsten, wat krampen af en toe en voel me misselijk. Zwanger kan ik eigenlijk niet zijn.
    Maar ik vroeg het me dus af.
    Het ontpillen is bij mij echt al voorbij.

groetjes Nikkie

18. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Tja eigen familie is lastig en nee je zegt nisk verkeerds hoor!
    Heb eigelijk geen eigen familie meer
    Moeders is helaas 10 jaar geleden(tijd gaat snel) overleden en sinds dien geen contact meer met familie. Mn vader die wil niet eens opa worden dus ik bedankt. Mn broers 1 totaal geen contact meer mee gelukkig en de andere ook weinig. Dan heb ik nog een hele lieve tante die wel weet dat we er mee bezig zijn maar die raakt er een beetje geobserdeerd door, dus die vertel ik verers weinig
    Ja het is er allemaal niet makkelijk op
    Veel vrieden heb ik niet, en leven op dit moment totaal in eenandere wereld, realtie net over enz enz

Ach ik hou het voorlopig bij het forum jullie snappen het gelukkig wel allemaal

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag

Deel Deze Pagina