NOD Februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door jolie, 30 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

He Ikke,

das niet prettig idd. Weet hoe het is om t zonder moeder te moeten stellen. Mn vader is 12 jaar terug overleden, mn moeder 3 jaar geleden en ik heb geen broers/zussen. En om nou andere familie te vertellen dat je bezig bent... Lastig meid!
    En aan vrienden vertellen zou ik ook niet snel doen, dan moeten het wel goeie vrienden zijn. En relatiebreuken in de vriendenkring helpen daar vaak niet aan mee...
    Ik ga voor je duimen meid. Probeer t in elk geval wel open te houden met je mannetje... Anders wordt het een grote druk op jullie relatie en dat kunnen jullie er niet bij gebruiken...
    Liefs

2. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @ikke1981.... jeetje wat vervelend! Maar als jij vrede hebt met het feit dat je met familie weining/geen contact hebt, is het belangrijkst! En als je er maar goed met je man over kan praten.

Mijn vriend is vroeger geopereerd aan niet-ingedaalde ballen. Hij was toen 8 en dat is blijkbaar erg laat en dus bestaat kans op onvruchtbaarheid. Hij was na 2 maanden proberen zelf degene die naar de HA wilde om een zaadtest te laten doen.

Hij wilde niet een jaar voor niets proberen en er dan achter komen dat het 'niet werkt'. Dus niet alle mannen hebben er moeite mee. Gelukkig bleek zijn zaad echt top te zijn...

3. just4love

just4love Actief lid

13 sep 2006
    123
    0
    0
    Hallo allen,

Bolletje gefeliciteerd!

Ikke, wat vervelend dat je hubbie alles voor zichzelf vervwerkt! Juist in de misschien wel moeilijke tijd die er voor jullie aankomt hebben jullie elkaar en elkaars meningen en ideeen hard nodig. Wel fijn dat hij zich er wel in aan het verdiepen is. (slecht nederlands, maar je snapt het wel). Heel veel sterkte!
    Alvast van harte voor morgen.

Ik ben erachter gekomen dat ik tot 1 van de uitzonderingen behoor. Al een half jaar vrijen we zo rond de 14e tot de 20e dag. Ik dacht dat is genoeg, maar omdat ik na een half jaar begon te twijfelen heb ik ovu-tests gekocht en ben er deze maand mee begonnen. Ik werd op dag 18 toch wel zenuwachtig! Ik heb toch wel een eisprong etc! Op dag 20 testte ik voor het eerst positief terwijl ik wel gewoon "normale" cyclussen heb. Maar mijn luteale fase is gewoon erg kort.
    Ergens is het best grappig dat je er op die manier achter komt en dat je denkt dat het altijd rond die 14e dag is, maar dat blijkt dus echt niet altijd waar te zijn.
    Ik ga mijn klusperiode dus wat verschuiven en dan maar hopen dat het snel raak is.
    Ik wilde dit even met jullie delen en zeggen dat ik dus pleit voor de ovu-test, want het heeft mij iig wijzer gemaakt.

Tot snel! Liefs

4. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @just4love: maar ik zie dat je hele wisselende cycli hebt, dan verschilt toch ook de dag van de eisprong?

5. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Goh, ik dacht dat de vrijdagochtend vol met testers zou gaan zitten, maar we moeten blijkbaar nog even geduld hebben?

Succes aan alle testers en wachters!

En @ Ikke, goed van je dat je het hier 'van je af schrijft'! Betekent dat je geen opkropper bent gelukkig!

6. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ik heb net een kruidvattest gekocht.. hoop hem iig tot morgen te kunnen bewaren dinsdag lukt me niet hoor

7. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    He daar ik zou het niet doen je bent wel vlug daar mee ja je moet het zelf weten maar anders slaat hij misschien negatief uit, terwijl je misschien wel zwanger bent ik snap dat het moeilijk is, maar anders word je misschien teleur gesteld. SUcces ;) jennie72

8. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ja ik weet het maar ik ben zoo duizelig de hele dag wil het weten.. oja mijn banner loopt een dag achter zit op 4 dagen voor nod...
    aargh wat moeilijk dit!

9. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    duizelig komt niet door spanning dat je misschien zwanger kunt zijn? ik zou inderdaad ook nog proberen iets langer te wachten, anders ben je misschien teleurgesteld, terwijl je dan nog steeds niks zeker weet. En als je echt superduizelig bent, en het is geen hyperventilatie, zou ik naar de HA gaan, want dat hoort niet bij zo'n prille zwangerschap, lijkt mij!

Sterkte met je nieuwsgierigheid te bedwingen!

10. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ berna: duizelig komt niet door spanning dat je misschien zwanger kunt zijn? ik zou inderdaad ook nog proberen iets langer te wachten, anders ben je misschien teleurgesteld, terwijl je dan nog steeds niks zeker weet. En als je echt superduizelig bent, en het is geen hyperventilatie, zou ik naar de HA gaan, want dat hoort niet bij zo'n prille zwangerschap, lijkt mij!

Sterkte met je nieuwsgierigheid te bedwingen!

11. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    en je vorige cyclus was 33 dagen, dus dan zou je nog verder voor je NOD kúnnen zitten, toch? Sterkte ;)

12. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Jennie, heb ik het gemist of heb je nog niet getest?

@Berna: probeer je nieuwschierigheid nog even te bedwingen dan heb je meer kans op een positieve test als nu. Die duizeligheid kan allerlei redenen hebben.

13. Nannie87

Nannie87 Actief lid

7 feb 2007
    112
    0
    0
    Student
    Kerkrade
    Ik heb wel getest maar...er was eerst een lichte plus...Kan het achteraf wegtrekken?

14. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ Nannie SPannend! Foto?

15. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Volgens mij kan wegtrekken niet echt, meestel worden ze juist iets donkerder als ze indrogen...

16. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Naar mijn weten trekt de streep niet weg. Tenminsten bij die van mij staat de streep er nog steeds.

Spannend hoor voor je!

17. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    oke ik ga wachten.. ja ik heb altijd cyclussen van 30 gehad dus vandaar dat ik daar nu ook vanuit ga ondanks die 33 vorige maand.. pff ik probeer tot zondag te wachten en misschien dat het me dan ook nog lukt te wachten tot dinsdag/woensdag grrr

18. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @berna: ik zou proberen te wachten meid... tot je NOD als het je lukt.... Nu testen kan ook te vroeg zijn en aan een negatieve test heb je niets...... ga wel voor je duimen

@nannie: volgens mij kan een streep niet wegtrekken... na een aantal dagen misschien maar niet meteen.... En anders over 2 dagen nog eens een testje doen voor je eigen gevoel

19. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    spannend!

20. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Je zit 4 dagen voor NOD? En ik zie onder je naam dat het ook je 1e ronde is. Dan echt nog even wachten hoor met testen. Tis ten eerste erg vroeg en ten tweede weet je nooit hoe je eerste ronde eruit ziet qua cylclus...

Deel Deze Pagina