ik ben vanaf oktober al gestopt met de pil dus mijn cyclus ken ik zo'n beetje wel behalve de vorige keer niet... maar ik wacht hoor
O zie nu onder je banner dat je wel al meerdere cylci hebt gehad Maar dan nog, nu testen is echt te vroeg. Gewoon nog een paar dagen knop op nul en geduld hebben...
Zo dames, wordt weer druk gekletst @ nannie spannend hoor. Maar goed het brengt je wel aan de twijfel he. Zit ook al te lang te twijfelen. maar morgenvroeg weet ik meer. Gelukkig. Vanavond gaat niet lukken. Jammer genoeg. Heb nog afspraken staan en wil toch genieten van het moment zijn met mijn mannetje Geen andere testers meer vandaag ?
@Berna...zou wachten tot je NOD. Erg moeilijk, maar wel zo verstandig. @ Jotim...spannend hoor meid. Hopelijk zie ik je morgen met een roze naam in het lijstje. Het wordt hier al snel rustig... en het is nog maar de 9de van de maand. Jammer hoor...vond het zo gezelli hier de laatste week. Kan nog zeker 15 dagen wachten voordat ik mag testen.
Nou, wij zijn weer terug van de vakantie. Voor de vakantie een hele vage positieve test gehad (zie album) en in m'n vakantie een positieve test gahad en daarna een negatieve...om gek van te worden. Die waardeloze vage Duitse testen gebruik ik nooit meer. Vanmorgen thuis gekomen en meteen een test gekocht van CB. Deze was negatief. Ik ga er dus vanuit dat ik vandaag of morgen ongesteld ga worden. Kan natuurlijk langer duren omdat dit de eerste ronde is...we zien het wel. Verder is het voor mij iets te veel bij te lezen na 5 dagen. Maar in elk geval: alle zwangere GEFELICITEERD alle wachters: succes en voor de klussers ook succes!
Goedemorgen! Geen nieuwe zwangeren? |k heb nu bijna nergens last meer van, behalve een soort ongi gevoel onderin. Vandaag lekker vrij! Zal zo het hele huis van boven tot onder flink poetsen 8)
@ Marloesje... Balen meid. Wel vreemd dat je zowel negatief als positief hebt getest. Hoop dat je desondanks een fijne week hebt gehad.
He Marloes wat rot zeg al die vage testen. Ik hoop dat je ongi dan nu maar gauw komt of dat je toch nog een positieve test hebt straks.
Jeetje marloes, a-relaxed zeg... Maar heb je nog wel een beetje hoop? Misschien ff kruidvat proberen? Heb je wel een fijne tijd met mannetje gehad?
Aan alle zwangeren onder ons: wat voor verschijnselen hadden jullie voor NOD? Ben ik wel benieuwd naar!
Bedankt allemaal,via het ziekenhuis ,omdat ik 5 buitenbaarmoederlijke zwangerschappen heb gehad en de bevruchting alleen via inseminatie gaat zitten we in het ziekenhuis en zij doen ook een bloedtest.
nou nog wat gelezen hier en ik heb besloten te wachten tot dinsdag.. die onzekerheid van vage testen wil ik niet hebben.. helpen jullie mij deze spannende dagen door? Marloesje welkom terug vaag zeg nu weer negatief...
Is een speciaal forum onderwerp -> 'eerste symptomen' Daar hebben alle zwangeren omschreven wat voor symptomen ze hadden. Maar je niet met die vergelijken hoor of bevestiging zoeken, iedereen heeft andere!
@ marloes wel kom terug van je vakantie hoop dat je het wel lekker hebt gehad. Gestoord wordt je van die testen. even afwachten voor jou. Maar gezelig dat je er weer bent. 5 dagen terug lezen gaat je echt niet lukken. @irene kan wel vertellen maar ik las van heb maar weet nog niet 100% zeker dat ik zwanger ben. Misselijk, moe, stemmingwisseling, geprikkeld, boeren, pijnelijke borsten, futloos.
Ik ga hier niet weg hoor. Dan ga ik gewoon pas 28 feb testen.Als ik neit mag blijven met een posi test
Ha Ha ben ik dat dan ook heb daar ook last van net als Jotim. Futloos, geen trek en duizelig. Oja en doodmoe. jennie72