NOD Februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door jolie, 30 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. just4love

just4love Actief lid

13 sep 2006
    123
    0
    0
    Jannes,

Ik heb wel wisselende cycli, maar wel een gemiddelde van 28 dagen. Als het elke keer niet meer dan 3 dagen verschilt dan heb j een regelmatige cyclus. Dus als je bij 28 dagen en 3 bij telt en als je er 3 van aftrekt. snap je het nog.
    Ik heb deze vraag ook bij de HA neergelegd en zij vertelde mij dit. Elke maand is je eisprong bij een regelmatige cyclus ongeveer hetzelfde. Daarom raadde ze mij ook aan om 2 maanden die ovu-test te doen, want dan zou ik voor mezelf zien dat het telkens dezelfde periode is.

Liefs

2. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Ben nog steeds benieuwd wat de zwangeren onder ons voelen. Tot nu toe heb ik

Honger, honger en nog eens honger ook al heb ik net gegeten
    Krijtwitte afscheiding en heel waterig af en toe
    Heel erge stemmingswisselingen, super geïrirteerd en dan weer superblij
    Hoofdpijn
    Zeurend gevoel onderbuik, maar anders als voor ongi
    Af en toe vlaag van misselijkheid
    Moe ondanks veel slapen

Ach, ik moet nog 6 dagen dat is nog zooo lang! Ik wil zo graag zwanger zijn, duimen jullie voor mij? Ik zal ook voor iedereen hier duimen!

3. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

@ jennie, jij ging toch ook morgenvroeg testen.

zie iedereen al op zaterdagochtend achter de pc zitten wachten op de uitslag. ontbijtje erbij.
    Fem natuurlijk te laat die gaat de wekker niet zetten.

4. just4love

just4love Actief lid

13 sep 2006
    123
    0
    0
    Hoi Irene, ik duim voor je, maar hou er wel rekening mee dat je lichaam je ook voor de gek kan houden en dat de NOD verschijnselen erg lijken op zwanger symptomen!
    Maar desalniettemin zal ik super voor je duimen!

Liefs

5. Marloesje

Marloesje Actief lid

2 jan 2007
    361
    0
    0
    We hebben een heerlijke vakantie gehad! Die kleine heeft ook erg genoten en zich goed vermaakt.

Ik blijf nog wel een beetje hoop houden hoor...zolang ik niet ongesteld ben. Maar stiekum denk ik toch echt dat ik niet zwanger ben...

6. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente

Hier precies dezelfde symptomen, maar ik moet volgens mij nog wel ietsie langer wachten.... Ik duim voor je!

7. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    vanmorgen getest
    Ja dat klopt maar weer vaag een tweede streepje, dus helaas toch maandag naar die gyno. Ik reken nergens op., ja dat ik niet zwanger ben ja :rolleyes: volel me wel raar. raar lichaam. jennie72

8. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he fem eerste cyclus was bij mij 49 dagen waarvan 19 overtijd en negatieve testen 5. Dus gewoon effe afwachten meis...

9. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Na, dit vind ik echt raar! Ik zit 6 dagen voor NOD en ik voel me op het moment of ik binnen enkele minuten ongesteld ga worden. Echt waar ik voel me precies zo opeens, heel erg koud heb ik het, krampjes onderin mijn buik en een down gevoel. Hoe kan dat nou? :cry:

10. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    dames, ik mag vandaag testen maar heb bewust gekozen als ik maandag niet ongesteld ben een bloedtest te laten doen... Maar heb enorm schrik dat vandaag of morgen de :evil: :evil: zich toch gaan aanmelden...

11. lima

lima Actief lid

10 jan 2007
    173
    0
    0
    Ik heb heel veel van de bekende kwaaltjes gehad. Dat begon 2 dagen na de ovulatie en stopte ineens afgelopen dinsdag. Vanaf toen kreeg ik tegen de avond last van misselijkheid, vermoeidheid en "ongestelheidspijn". Morgen moet ik ongesteld worden, als mijn cylcus meteen regelmatig is tenminste. Ik voel af en toe wel krampen en zie al licht enkele pukkeltjes omhoog komen (helaas). Dus zal morgen wel zover zijn... Zo niet, dan ga ik zondagochtend testen, denk ik. Het is pas onze eerste ronde, dus zal allemaal wel van het ontpillen zijn. We zullen het wel zien!

12. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Zo meiden, ik heb even mijn banner aangepast. Zou vandaag mijn ei moeten hebben, maar weet zeker dat ik hem dinsdag heb gehad.

Ik ben sinds gister een beetje ziekjes. Koud, rillerig, beetje verkouden en erg moe. Blehhh, zou wel door het weer komen.

Kom op meiden, allemaal naar rose

13. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Spannend Zico!
    Ik duim hard mee dat je niet ongi gaat worden en lekker zwanger bent!

Wij hebben vanochtend bloed laten afnemen voor chromosomenonderzoek. Ook voorlichting gehad over erfelijkheid. Waarschijnlijk is het bij ons gewoon puur toeval twee een mk geweest dachten ze..over 2/3 maanden krijgen we de uitslag, tenzij ik eerder zwanger zou zijn, dan eerder...
    Zelf denk ik ook dat het gewoon toeval is geweest eigenlijk..nouja, afwachten..

Ben vandaag wat vaker misselijk en vermoeid. Toch kon ik vanochtend niet lang in bed blijven liggen , was alweer op tijd wakker..
    MN tepels voel ik ook vandaag weer wat meer dan gisteren...de blauwe ader lijkt weer wat donkerder te worden...(dat was ook steeds een zwangerschapsverschijnsel bij mij) maar nog echt super zichtbaar is die nog niet..
    Ook weer veel ongi krampjes vandaag...lijkt af en toe wel op droog ongi zijn ofzo, haha.

Liefs

Syl

14. hahah droog ongi.. grappig...

Hier heb ik een ontzettend warm gezicht.. maar mijn handen zijn ontzettend koud!
    brrrr

15. Sheila82

Koude handen, dara had ik gisteren last van, echt irritant..

Bleh..die misselijkheid blijft nu wat langer aanhouden, irritant zeg...wilde zo eigenlijk nog wat gaan poetsen :)

Liefs

Syl

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Heb net alles gelukkig al gepoetst maar ben misselijk... :S Echt zo'n gevoel dat het halverwege mn keel zit :(

17. Sheila82

Ik heb geen 'kots'gevoel ofzo maar echt dat misselijke...
    heb net al wel hele keuken onder handen genomen, alle kastjes uitgedaan enzo. Wilde eigenlijk nog verder met soort van grote schoonmaak maar nu is dat misselijke op komen zetten en dan ga ik liever even zitten :)

Liefs

Syl

18. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Heb opeens sinds vanmorgen last van ongiachtige krampjes, maar dan anders. Heb ik anders nooit zo vroeg voor NOD. Ik zit er nu 6 dagen voor. Zou het een goed teken kunnen zijn? Wie heeft dit ook?

19. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nee heb ook niet het gevoel dat ik moet kotsen, meer dat er een dikke vette brok in me keel zit. Heel naar :(
    Heb de bovenverdiepingen vorige week gelukkig al gedaan! :D Ben elke vrijdag vrij dus ideaal moment.
    Hoef eigelijk alleen de was nog maar op te vouwen en gelukkig kan ik dat zittend doen.

20. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Tuurlijk mag je blijven met een positieve test...graag zelfs.

Deel Deze Pagina