NOD Februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door jolie, 30 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamara1984

Tamara1984 Actief lid

14 jan 2007
    131
    0
    0
    hey meiden ik moet even kwijt dat ik gek wordt van mezelf morgen moet ik ongi worden of niet :( maar ik heb de hele tijd een vol gevoel in mn buik en een volle keel :( ongi krampen , telkens denk ik ow ik ben t want voel dan wat vloeie maar dat is alleen wit vloeisel :( herken iemand dit en ook ik heb s,avonds vooral een gloeierig gezicht en koude handen :( ! maar ik wil zo graag vanavond al testen of denken jullie dat ik beter kan wachten tot morgen of later hellup wordt gek van mezelf ](*,)

2. Tamara1984

Tamara1984 Actief lid

14 jan 2007
    131
    0
    0
    @irene ik had zondag ook erge ongi krampen terwijl ik t morgen moet worden heel vreemd vond ik dat ook maar wat dat betekent geen idee sorry!

3. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Zou het een goed of slecht teken zijn die ongikrampen 6 dagen voor NOD?

4. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Bij mij betekende het iets goeds....heb alleen ongi krampen week voor nod gehad toen ik zwanger bleek te zijn..
    Ik heb die krampen nu ook al paar dagen...

Liefs

Syl

5. Tamara1984

Tamara1984 Actief lid

14 jan 2007
    131
    0
    0
    echt nou ik hoop het [-o< ! Ik vondt t zo raar ik was die zondag super chago niet normaal mn vriendje kon niks goed doen :( , erge hoofdpijn dus toen ik dat allemaal voelde die dag dacht ja hor ik wordt t wedde maar nee en nu ben ik 5 dagen verder en heb ik heel af en toen nog soort van krampen maar niet zo heftig als die zondag! maar heb wel elke x t idee volgens mij ben ik t maar dan is t wit vloeisel :(

6. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Oh Syl, zie dat je over 5 dagen mag testen, spannend! Ik een dag na jou! Had je echt alleen ongikrampen week voor NOD toen je zwanger was? Oh dat geeft mij wat hoop! Ik heb dat echt nog nooit gehad, daarom valt het mij op. En waren de krampjes bij jou ook iets anders dan de 'normale' ongi krampjes?

7. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    wat kunnen we onszelf en elkaar toch lekker onrustig maken, he? Iedereen heeft wel weer andere kwaaltjes die een ander weer herkent. En alles kan dubbel worden gelezen,
    dus helaas is alleen GEDULD een eigenschap die echt gaat werken, maar dáár hebben we juist allemaal helemaal geen last van HAHA ;)

Of eigenlijk hebben we daar juist wel veel LAST van ;)

8. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Ik had echt alleen ongi krampjes vanaf week voor nod als ik zwanger bleek te zijn, ook andere baarmoeder krampjes en soort krampjes bij liezen..
    Ze zijn wel heel duidelijk aanwezig en bij mij is het echt alsof ik elkaar moment ongi kan gaan worden..
    Maarja, het verschilt per persoon...het hoeft niks te betekenen....

het enige wat we kunnen doen is inderdaad afwachten...en dat valt niet mee...vooral als de symtomen zo duidelijk aanwezig zijn...

Liefs

Syl

9. Tamara1984

Tamara1984 Actief lid

14 jan 2007
    131
    0
    0
    ja daar hebben jullie HELEMAAL gelijk in bij iedereen is het zeker heel anders! Maar ik zit gewoon te dubbe of ik vanavond al zal testen of morgen wat zouden jullie doen?

10. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Ik zou het morgenochtend doen. Maar als je meerdere testen in huis hebt...waarom niet ? Misschien heb je dan wel een super week-end. Kijk even hoe je jezelf erbij voelt en of je nog even kan wachten. Ben wel supernieuwsgierig! Laat je het weten? En heb je nog meer klachtjes behalve dat ongi gevoel?

11. Tamara1984

Tamara1984 Actief lid

14 jan 2007
    131
    0
    0
    ik heb er meerdere :) , maar ook soort steken in mn lies , af en toe baarmoeder krampen denk ik :( , hoofdpijn maar niet altijd hor, vol gevoel ook in mn keel , 2 of 3 x in deze week best wel misselijk geweest, vooral s,avonds een gloeierig gezicht, en natuurlijk laat ik t weten :D ! en hoe voel jij je?

12. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Heb precies hetzelfde als jij. Dat brok in de keel gevoel is echt raar, dat heb ik nog nooit gehad. Verder heb ik ook nog stemmingswisselingen heel erg ,mega honger constant, echt een lege maag gevoel wat ik ook eet. En ik heb het zo koud! En oja heel erg rommelende buik.

13. Tamara1984

Tamara1984 Actief lid

14 jan 2007
    131
    0
    0
    ja dat van die keel heb ik ook echt nog NOOIT gehad nee ik zei echt zo tegen mn vriend van hm zou toch niet iets engs in mn lijf zitten want ik heb dit nog nooit gehad :( en wat ik drink die brok of wat t dan ook is ga maar niet weg! erg apart allemaal! ik had ook in het begin van de week 2 of 3 x als ik mn eerste plas had s,ochtends dat ik echt ongelovelijke pijn in mn baarmoeder kreeg dat was echt raar had ik ook nog nooit gehad, en veel plassen doe ik altijd al want drink erg veel water altijd maar normaal is mn urine dan helder door t water maar het blijf nu geler als normaal.

14. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Dames, dames jullie maken jezelf zo gek ;) Heel veel klachten komen vaak gewoon van de aanstaande menstruatie. Ik wil jullie niet teleurstellen maar toch kun je een week voor je NOD ook krampen hebben van je menstruatie. Ik heb het deze maand ook weer. In mijn 1e pilvrije cyclus ook. En veel klachten komen gewoon van het ontpillen, dus..
    Er zijn ook meiden die zwanger zijn maar verder geen "verschijnselen" hebben, zoals een paar in mijn omgeving.
    Je lichaam kan je goed voor de gek houden natuurlijk!
    En natuurlijk is er wel een kans dat je zwanger bent. Maar dat hoef je dus niet altijd te merken.
    Ik hoop voor jullie dat het zo is, maar leg niet alle klachtjes onder een vergrootglas, dan is de teleurstelling des te groter als het niet zo is. Je kan jezelf ook zwanger denken, namelijk... (zonder dat het echt zo is).
    Succes!
    Oh ja, ik heb nu ook last van misselijkheid, last van mijn borsten en ook al krampjes sinds een paar dagen. Maar dat komt waarschijnlijk van mijn aankomende ongi. Heb deze maand nauwelijks geklust, niet op de juiste dagen in ieder geval...
    Wilde alleen ff weten of jullie ook de ene cyclus meer klachten hebben dan de andere. Ik heb er nu weer meer last van (2 cycli weinig klachten).

groetjes Nikkie

15. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Nikkie je hebt helemaal gelijk! We maken onszelf alleen maar gek aahwww! :rolleyes:

16. Fientje29

Fientje29 Bekend lid

18 okt 2006
    542
    0
    0
    België
    Ja, soms is het niet makkelijk om het allemaal een beetje op zijn beloop te laten. Vorige maand was ik er ook veel minder mee bezig dan deze maand. Ik laat de natuur zijn gang maar gaan en dan zien we wel. Uiteraard hou ik ook wel rekening met mijn meest vruchtbare periode, maar als ik echt geen zin heb om te klussen dan ga ik dat zeker niet doen.
    We willen allemaal snel zwanger zijn, maar je kan het niet forceren. Dus, lieve dames allemaal, probeer het een beetje te relativeren en maak jezelf niet gek.

Knuf
    Fientje

17. Tamara1984

Tamara1984 Actief lid

14 jan 2007
    131
    0
    0
    ja of niet het is toch fijn dat je zo kan vergelijken en ik denk ook echt niet dat ik zwanger bent maar het is wel fijn om te vergelijken! en het kan zeker ook ontpillen zijn ja maar t zijn allemaal nieuwe dingen voor de meiden die net beginnen dus het is logisch dat je dan van alles denkt en door je hoofd gaat! en ik ken ook een paar mensen die totaal geen klachten hadden en sommige weer wel , dus ieder persoon is heel anders gelukkig maar 8)

18. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Maar juist dat vergelijken is funest! Want dan ga je toch denken 'hé, dat heb ik ook!' Terwijl het je eerder misschien niet eens was opgevallen en je het misschien zelfs wel iedere maand hebt gehad!

Ik sluit me helemaal aan bij Nikkie en Fientje. maar echt, ik weet precies hoe moeilijk het is..

Laten we lekker verder gaan met duimen draaien voor alle dames op het hoekje van de wachtbank!

19. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    WIE TESTEN ER NOU ALLEMAAL MORGEN?

20. Tamara1984

Tamara1984 Actief lid

14 jan 2007
    131
    0
    0
    ik vraag ook niet wie er gelijk heb of niet hor dat is zeker nietmijn bedoeling en tuurlijk is vergelijken funest maar de 1 is daar zeer vatbaar voor en de ander niet! maar ik ben het helemaal met je eens met het duimen \:D/

Deel Deze Pagina