NOD Februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door jolie, 30 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    er zijn weer wat dames bijgekomen dat was niet de bedoeling nou dat gaan we gewoon met zijn allen naar de oktober/novembermama's. ik wil eigenlijk niet meer zoveel op de site komen maar het lezen blijf ik toch wel leuk vinden ben er niet meer iedere dag maar blijf toch ff buurten.
    voor ons is het nog even afwachten duurt nog een poos ik wil toch proberen er wat minder mee bezig te zijn ik word er al wat rustiger onder maar wil toch zo graag maar we klussen door en zien het eind februari wel weer!

allemaal veel succes met klussen en hoop dat dat snelle zwemmertje dat eitje vind!

2. Niet meer actief

Ik heb dat precies hetzelfde.

3. Niet meer actief

Ik heb ook mn NOD op de 13e...

4. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Nou, dat wordt gezellig op de 13e! Zo vlak voor valentijnsdag... Zou dan wel errug romantisch zijn, haha!

Liefs Chris

5. Niet meer actief

En een mooi valetijnskadootje toch?!

6. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Echt wel! Ik zie dat jij ook een pendel voor maart hebt! Ook voor een ventje! Als die uitkomt, wil ik het valentijnskadootje wel skippen!

Liefs Chris

7. Niet meer actief

Ja idd ik ook wel! Ik zie bij heel veel een pendel voor maart, dus ik ben benieuwd! Moet weer een vruchtbare maand worden!

8. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

spannend al die pendels.
    Zijn toch wel veel goede ervaringen mee

9. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

@ Chrisje en Linda, hoop idd dat we een mooi valentijns kadootje krijgen!

10. mistimon

mistimon Actief lid

18 jul 2006
    214
    0
    0
    Ik kom me ook maar een melden, voor het eerst!
    7 januari mijn eerste duivels gehad in 9 maand tijd, dit weekend moeten we van de gyn veel klussen ( geeen probleem ;)) allemaal erg spannend!

Mijn nod zal dan 4 februari zijn :D

11. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Wat leuk dat er veel rond valentijnsdag mogen testen ik 14 feb zelf.. ben erg benieuwd zou wel leuk zijn hihi

12. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

18 jul 2006
    405
    0
    0
    Hi meiden,

Tjee wat is het weer druk aan het worden hierzo. Weer veel meiden die ongesteld zijn geworden.

Bij mij is nu eindelijk de laatste dag aangebroken. Echt zo lang en heftig heb ik het nog nooit gehad. De eerste 2 dagen moest ik binnen het uur een nieuwe tampie gebruiken. Stond te zwaaien op mijn pootjes.

Ook bij ons komt de tijd van het klussen er weer aan. Ik vind het altijd wel fijn als het eitje aan het eind van het weekend komt. In het weekend heb je gewoon meer tijd om te klussen :)

Hier in Amsterdam is het gewel(da)dig aan het stormen. Ook een mooi momentje om even lekker dicht tegen elkaar aan te kruipen.

Sterkte allemaal! We gaan allemaal voor wel een hele speciale valetijnscadeau.

Liefs,
    Gaby

13. Pamela

Pamela Actief lid

20 nov 2006
    125
    0
    0
    Kinderverzorgster (onthaalmoeder)
    Overijse
    Hier is het ook hevig aan het stormen (België), en nu moeten we het even rustig aan doen, want ik neem medicijnen voor mijn verkoudheid die al 1 maand bezig is en ik weet niet goed of die kwaad kunnen bij een eventuele zwangerschap. In ieder geval, het klussen gaan we er niet voor laten en we zullen later wel zien.

Groetjes

14. Niet meer actief

Wat een weer hè?! Ik zit nog op mn werk, dus zal straks toch echt de weg op moeten...

15. sab

sab Lid

4 aug 2006
    54
    0
    0
    huismama
    Noord Brabant
    hallo,
    heb een tijdje geleden ookal een berichtje geplaatst heb ook mijn nod in februari weet niet precies wanneer die cyclus van mij doet wat hij wil ! hihi ( zit ergens tussen de 33 en 40 dagen met een uitschieter van 46 totaal geen pijl op te trekken dus :evil: :) )
    maar heb ook een pendel van caruli in :idea: maart een jongen :) dus wie weet.....
    we hopen natuurlijk voor ons allemaal al wel februari! hihi een mooi valantijnscadeautje :D
    groetjes sabrina

16. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Haha, Gaby! Dit is weer zo'n moment waarna er 9 maanden later weer heel veel kinderen geboren worden omdat de "lovers" inderdaad weer dicht tegen elkaar aangekropen zijn ;)

Liefs Chris

17. sab

sab Lid

4 aug 2006
    54
    0
    0
    huismama
    Noord Brabant
    :D :D hihihi chrisje dat vind ik n goeie zeg ga ik vanavond gelijk even tegen me man zeggen.....wie weet helpt het wel
    hihih :D :D

18. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Vreemd eigenlijk, je hoort dat wel bij meer natuurverschijnselen... Na die tijd is het altijd bingo met de baby's.... Wellicht een trucje van moeder natuur? Jammer dat mijn ventje pas na tienen thuis is vanavond... :rolleyes:

Liefs Chris

19. sab

sab Lid

4 aug 2006
    54
    0
    0
    huismama
    Noord Brabant
    ja dat klopt ja, zo is er ook n keer in een deel van nederland een stroomstoring geweest en :idea: 9 maanden later werden daar ineens een heleboel babys geboren! :( :idea:
    mij ventje moet tot 9uur werken dus ook pas laat thuis maarja wie weet .... :oops: 8)

20. denisse

denisse Actief lid

15 jan 2007
    365
    0
    0
    administratief medewerkster
    hoofddorp
    wie weet... maar kleine kans hoor, hihi!

Deel Deze Pagina