@ikke 1981, Volgens mij de 18e of de 19e! Mijn periode is zo rommelig de laatste 2 keer dat ik het niet helemaal zeker meer weet. Maar een deze dagen zal het toch wel raak zijn met de
Ja dat heb ik nou ook gedaan met deze berekening dus ik neem aan dat de banner nou klopt. Heb wel mijn ovulatietest gedaan op de dag dat op de banner stond dat ik bijna mijn eisprong had en toen gaf de test aan dat ik inderdaad in mijn meest vruchtbare periode zat!
tamara, klinkt wel heel goed hoor! Ik zou idd nog een keer opnieuw testen maar denk wel dat het goed zit! Spannend! Liefs Syl
02 feb: Nynke 03 feb: Jollie 04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & Johana79 & Moonique 05 feb: Kristel83 & Maria & Pamela 06 feb: Marloesje & Salsabine & Bleutje & Divanaatje & Dimmel 07 feb: Denisse & karaatje & Zebra 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser & Sjakie & stampvamp & Bianc & Appie & Bolletje 09 feb: Marieke21 & Zico & jennie72 & Essie & Tazz 10 feb: Xenas81 & Arka & Tamara1984 & Lima 11 feb: Sab & Daantje82 12 feb: Gabybaby & Lievebeesje & Pearly & Kikkie & Anneke 13 feb: Jotim & Loesjuh & La femme & Chrisje79 & Lindy 14 feb: Berna & Daam & Susy 15 feb: Linda & Juudje1975 & Jessica77 & irene 16 feb: Sylvia & Nikkie 17 feb: Linda1980 & Murmel 18 feb: Lindsay & Just4love & Smeetje & Mariekepieke 19 feb: Marina99 & JoyceD & sunnycloud & puppie & MissN 20 feb: Astrid85 & Jelske1978 21 feb: Choco 22 feb: Mommy to be 24 feb: Dootje & Diddl 26 feb: MamavanJordy (Bianca) 27 feb: Fientje29 28 feb: Vlinder 78 & Pippin & Caitlin & Jannes & Chrissie 31 feb: Linn? zwanger...negatieve test...ongi...twijfel over test tussenstand: 10-5-19-1
oohw wou dat de tijd sneller ging ene moment weet ik echt zeker dat ik zwanger ben en het volgende moment twijfel ik weer hoop maar dat i gauw kan testen , vind dit niet leuk namelijk
@Puppie....je staat op de lijst meid. Hier [nog steeds] vruchtbaar slijm...we klussen dus fijn verder.
Dank je nou hopen dat mijn naam over een paar dagen lichtrose gemaakt kan worden. Voor iedereen die nou in spanning zit hoop ik het allerbeste! Voor diegene die helaas de hebben gekregen hoop ik dat het de volgende ronde raak mag zijn !
tamara, zou inderdaad nog eens testen en dan gewoon wakker blijven. vind het wel grappig dat je midden in de nacht denk aan testen. ik durf deze ronde niet zo goed te testen. heb maandag mijn nod denk ik. maar dat is de gemiddelde cyclus. denk dat ik probeer te wachten tot de langste cyclus. dan is het 5 dagen later. oooo als ik maar kan wachten. vorige ronde 2 dgn voor nod getest negatief 1 dg na nod getest negatief 4 dgn na nod getest negatief savonds ongi met heeeeel veel buikkrampen. zijn jullie ook steeds zo nieuwsgierig naar jullie nod en de testen?
Alle positieve testen: VAN HARTE! Toppie, en dat jullie er allemaal heel lang van mogen genieten! (zo ong. de rest van je leven ) Hier is het rustig, valt niet mee om me door 200 pagina's chatty berichten heen te worstelen met banners, avatars en andere zooi. Verder ben ik eens gaan kijken bij de temperatuurkaartjes van de zwangeren en daar is me iets opgevallen: het maakt niet uit wat je doet in de cyclus voordat je zwanger wordt; blijkbaar is het dan gewoon tijd om zwanger te worden. Ik bedoel, de een heeft de hele week voor de eisprong twee keer per dag geklust, de ander heeft een week voor de eisprong en twee dagen na de eisprong geklust. En ze zijn allebei zwanger! Het voelt hier ietwat bibberig; ik kan er dus eigenlijk heel weinig aan doen om zwanger te worden, op een bepaald moment is het dus gewoon tijd om wel of niet zwanger te zijn. Het voelt als een soort "uit handen geven". En dat vind ik best eng. Nou ja, we klussen hier rustig verder. Komende woensdag is waarschijnlijk mijn eisprong en zijn we x jaar bijelkaar. Dat zullen we vieren. Het zou mooi zijn, maar ik durf niet te hopen. Liefs van Veertje2
Goeiemorgen dames! Eerst en vooral: proficiat Jotim! Ik heb vanmorgen alweer een negatieve test gedaan... Nu is het wachten op de duiveltjes... Veel succes aan iedereen die vandaag nog test! Groetjes
Jotim... van harte! en alle andere zwangeren natuurlijk! Nou, ik meld me hier nog even. Woensdag negatieve test gehad en ik dacht dat mijn menstruatie doorbrak, echter... het bleek bij een klein beetje bloed. Daarna niets meer. Misschien van de week dus toch nog een keer testen als het dan ook niet gekomen is. Ik sta helaas niet te juichen van 'hoera dan ben ik vast toch zwanger', ik vermoed dat mijn cyclus weer lekker door de war is. Terwijl ik er zo zeker van was dat m'n cyclus nu regelmatig was.... en ik dacht echt mijn eisprong gevoeld te hebben. Kortom... balen!
Pendelen kan je doen door een persoonlijk bericht (PB) naar een van de dames genoemd op het pendel-onderwerp te sturen. Dit kan je vinden onder het Lounge forum. Daar wordt ook een beetje uitgelegd wat het is. geef ook je leeftijd en naam door als je een bericht stuurt.
Gefeliciteerd Pol & Poman, super, geniet er maar fijn van.... Hier gaat alles... tja, zn gangetje.... heb nergens last van, alhoewel de hoofdpijn weer komt opduiken...buikpijn / krampen zijn helemaal weg.... Nouja, als de zich nog niet aangemeld hebben ga ik 14 feb. er maar weer een test tegenaan gooien.... Wat zouden jullie doen? xxx
JOTTEM JOTIM ! (maar stiekem wisten we het allemaal al wel: jij ziet er het beste uit in roze!) VAN HARTE GEFELICITEERD! En Pol + man ook natuurlijk GENIET!