NOD Februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door jolie, 30 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamara1984

Tamara1984 Actief lid

14 jan 2007
    131
    0
    0
    nou meiden de 2e test gedaan na 6 min toch een vaag streepie weer ( t zijn trouwens de testen van de drixx drogist) t streepie was wel iets lichter als de 1ste van vanochtend!

2. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ Tamara > heb je een FOTO!? Dan keuren de experts van het forum hem wel even, en remember: een streep is een streep!

3. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    jotim van harte!

Leuk leuk
    en tamara spannend zeg!

Hier zijn de testen niet binnengekomen dus eerste testmogelijkheid is dinsdag... haha

4. Tamara1984

Tamara1984 Actief lid

14 jan 2007
    131
    0
    0
    ik ga het even proberen of t met mn gsm lukt tot zo da zien jullie ze!

5. Marloesje

Marloesje Actief lid

2 jan 2007
    361
    0
    0
    @ Polman: GEFELICITEERD! Wat een goed nieuws, lekker van genieten!

@ Tamara: Wat spannend meid....hopelijk heb je binnenkort een vette positieve test. Ik durf niet meer zo hard te juichen bij een vaag streepje. Heb die ook gehad (zie album) en nu blijven de testen negatief. Ik ga voor je duimen!

@ Fem: Moeilijk hé....ik kijk het ook maar een paar dagen aan en ga over een paar dagen maar weer een test doen als ik nog niet ongi ben geworden. Ik voel ook echt helemaal niks....geen gevoel van zwanger zijn, maar ook geen gevoel dat ik binnenkort ongi moet worden :(

6. Tamara1984

Tamara1984 Actief lid

14 jan 2007
    131
    0
    0
    ze staan dr op ben benieuwd naar jullie mening :(

7. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik zie heeeeeeeeeeeeel vaag een streepje inderdaad. Kun je de foto niet iets verderaf nemen, hij stelt nu scherp op de achtergrodnd volgens mij!

SPannend................!

8. Anz

Anz Actief lid

21 dec 2006
    288
    0
    0
    Den Haag
    Nou tamara...

GEFELICITEERD!

Dat lijkt me duidelijk....

Doe voor je eigen gevoel anders nog een kruidvattestje (eigenmerk)

9. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Maar volgens mij kunnen wij je inderdaad wel voorzcithig feliciteren! HOERA!

10. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Lieve meiden

Allemaal bedankt voor de felicitaties. Ik wist het ergens natuurlijk al wel. Maar je blijft zoeken naar die dikke streep. Was vanmorgen al 5 uur wakker en ik moest erg plassen. Mijn hubbie wou niet wakker worden aaarrggggg. Tot ik zeik moet plassen oh ja wacht was het.

zit nu wel met traantjes in me ogen want eigenlijk wil ik jullie helemaal neit gaan missen.

20 oktber ben ik denk ik uitgerekend.

Mijn schoonouders ook blij helemaal happy.

11. Anz

Anz Actief lid

21 dec 2006
    288
    0
    0
    Den Haag
    He jotim,
    gelukkig daar ben je weer.
    We blijven toch gewoon lekker hier hangen?!
    We zien wel weer verder na feb.
    Je eigen ouders al ingelicht?

12. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Mega knuffel terug, je bent echt toppie hoor. Nu jij nog duidelijkheid. Ik zou als ik jou was gewoon over een paar dagen nog eens testen of de duiveltjes moeten ondertussen om het hoekje zijn gekomen.

13. Tamara1984

Tamara1984 Actief lid

14 jan 2007
    131
    0
    0
    ik probeer het maandag gewoon nog een x als ik niet ongi ben geworden ik kan het nog niet helemaal beseffen joh 8-[ en jotim ZEKER VAN HARTE GEWELDIG GEWOON :whistle: :whistle: !

14. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

:( :( :( probeer me moeder al te bellen wordt voor de 3de keer oma. Maar die weet heteignelijk al een beetje. Spreek haar elke dag en ze was helemaal op de hoogte van mij misselijkheid en zo.

15. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd Jotim30! Nou, je hebt een mooi buskaartje!

16. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Nou Jotim, ik zou het hartstikke gezllig vinden als je hier nog een beetje blijft bijkletsen hoor! :D! Ik zou jou namelijk ook wel missen als je hier niet meer komt :(

17. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    hallo allemaal...

Ik wist dat er wat testers waren vandaag...

Jotim... we wisten het al, maar toch hartstikke gefeliciteerd en nu lekker genieten..

Tamara... nou ik zie ook een streepje hoor... dus al voorzichtig gefeliciteerd..

Voor de meiden met de duiveltjes... BALEN! maar bij maart wordt het ook gezellig!

Enne fem... ik zou ook gewoon de 14e nog een keer testen als de duiveltjes nog niet gekomen zijn... Ik blijf voor je duimen!

Liefs jollie

18. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

@ fem je blijft met toch wel achtervolgen en gelukkig zijn er nog PBtjes. Ik ga ook niet zomaar weg. Vind het hier veel te gezellig en ik wil zeker alle posi testen nog meemaken.

@ tamara ik zie ook een streepje. Anders gewoon kruitvadtest halen eigenmerk.

@daam Maar die bus moet wel vol.

19. Tamara1984

Tamara1984 Actief lid

14 jan 2007
    131
    0
    0
    HEY MEIDEN , ja ik test ook (als ik niet ongi wordt :( ) maandag even en als tie dan weer posi is dan zal t toch wel goed zijn haha [-o<

20. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Jotim die banner staat je goed!

Deel Deze Pagina