Wow, tamara, lijkt er bij jou ook wel op dat je zwanger bent hoor..spannend! Ik ga denk ik toch morgenvroeg testen..al is het dan nog wel vroeg..4 dagen voor mn nod! Dusja...ik kijk wel..wil liever pas later testen.. maar blijf de klachtjes houden...wordt alleen maar erger eigenlijk...spannend! Liefs Syl
Goedemiddag PL´s, Ik heb weer veel moeten bijlezen omdat ik nog steeds geen internet heb thuis, maar ben nu bij men ouders dus ben weer zo goed als up 2 date. @Jotim: Gefeli meisie! Echt helemaal top! Ik wist het wel @Polman: Nog een zwangere erbij, jij ook van harte meisie. @Tamara1984: Ik zie echt een streepje, ik wil je bij deze dus al voorzichtig feliciteren en hopelijk knallen de vette strepen over een paar dagen van je test af. @Fem: Succes meisie, miss heb je de 14de alsnog een posi test in handen. Je weet het maar nooit Hier gaat het zijn gang, vandaag weer een temp. daling gehad. Dus voor mij is het zeker weten game over deze ronde. Het is nu wachten op de en dan gaan we naar NOD Maart. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
@ JOTIM Gefeliciteerd meid! Nu lekker genieten! @ TAMARA Ik zie ook echt een streepje! Dus gefelicteerd meid! Lekker genieten nu! @POL(man) Jullie ook Van Harte gefeliciteerd! Lekker genieten hoor! @ SYLVIA Spannend meid ik ga heeel hard voor je duimen! @ DAANTJE Meid geen bloed geeft moed! OOh hoop dat je het bij het verkeerde eind hebt en dat je toch lekker zwanger bent! DUIM DUIM DUIM Hier ook niet echt iets bijzonders te melden! We wachten geduldig! Liefs Pearly
Thanx meisie je bent echt een schat! Ik hoop dat je over 3 daagies een posi-test in handen hebt en mee kan met die mooie roze bus
Heey meid ik ga maandag een testje doen! We gaan maandag ook t/m zaterdag naar de ardennen! Dus dan kan ik maandag nog ff hier wat laten weten anders wordt het zaterdag avond laat pas! Hihi Hoezo verslaafd! Liefs Pearly
Hahahaha dat verslaafde ken ik maar al te goed. Ik heb nu thuis geen internet en moet gewoon afkicken ghihihihi. Meisie ik wens je heel veel succes en Maandag wel met goed nieuws komen he [-o<
Ik hoop het ook! Maar deze maand een rare cyclus gehad! Laatste ongie is 22 december geweest! Heb waarschijnlijk een ronde overgeslagen of een heeel laat eitje gehad! Dus het blijft afwachten! Ik ben deze maand ook blij als ik ongie wordt want dan weet ik waar ik aan toe ben! Dus we wachten gewoon af en we zien wel! Liefs Pearly
Ja zo ik dat dus ook, gewoon lekker ongi worden en zekerheid hebben. Ben altijd zo blij als die week voor NOD voorbij is.
weet niet wat de tussenstand is. heb waarschijnlijk ook helemaal over het lijstje heen gekeken omdat ik toch een beetje in een roes zit.
Allereerst: Jotim GEFELICITEERD. In de 2e ronde al, dat is rap! Ik heb vandaag de regel overtreden en heb getest! Ik heb nu hetzelfde probleem als jou, tamara: een heel vaag streepje. Had gedacht dat het negetief was, maar toen ik goed keek, zag ik toch een heel vaag streepje. Heb ook nog geen last van aankomende . Heb wel veel afscheiding: wittig slijm (sorry hoor) Gooi er morgen gewoon weer een testje tegenaan! xx
Wel leuk zo..er komen steeds meer zwangeren bij! Ik ben echt moe vandaag en nog steeds best erge ongi krampjes...ook had ik net even 1 keer maagzuur..dat heb ik dus echt nooit gehad (nouja, 2 jaar geleden voor het laatst ofzo..) Voel ook iets raars in mn buik bij mn maag ofzo.(dus niet alleen baarmoeder maar ook iets anders)...heb ook nog steeds elke dag een erg rommelende buik... Nouja, we zien wel maar spannend vind ik het wel! Ik ga zo samen met mn vriend chinees eten....ik kan het nog steeds niet geloven...ik die zin heeft in Chinees?! Vanaf gisteren heb ik daar zin in....echt vreemd....heb dan wel alleen zin in het vlees, niet in rare groente dingen daar, groente maak ik hier thuis liever.... Mn vriend kan hnet ook niet geloven...ik en Chinees...maar heb er toch echt veel zin in! (ik heb dus nooit van Chinees gehouden, heb wel eens vlees op van de Chinees maar nooit zelf iets besteld ofzo, nooit zin in gehad..) Liefs Syl
Hoop dat het raak is.. En inderdaad veel zwangere..geweldig.. Hopen dat het bij ons ook snel raak is..nog even wachten met testen.. Wat denken jullie eigenlijk van de testen van mat care..?
hoi dames ik ben vandaag ongesteld geworden helaas mijn NOD was 8 februari dus 2 dagen te laat.. wel vreemd aangezien ik precies op tijd mijn eisprong heb gehad (dat ook door de gyn bevestigd is ) volgende NOD is nu 12-3 dus ik verhuis naar het maart topic succes voor alle andere dames dat er nog maar veel zwanger zullen raken deze maand!
Misschien dat jullie dit wel leuk verhaal vinden. In dec hebben we besloten om nog een keertje zwanger te raken. Tussen kerst en nieuwjaar waren we toch bij de intratuin, heb ik het plantje slaapkamergeluk meegenomen. Mijn Hubbie vond het maf en bijgeloof. Ik zei nog ja lach maar, maar verschillende mensen die ik het kadoo heb gegeven waren binnen 3 maanden zwanger. Misschien helpt het wel een beetje dat bijgeloof. hihihih ben toch vlug zwanger geraakt.