zeg meiden, al lekker aan de klets hier? wat balen zeg voor jullie dat je nog zo lang moet wachten ik wens jullie veel geduld en een heel vruchtbaar 2007 groetjes pat
Dank je wel Pat, me geduld raak wel al een beetje op. Maar ja we houden hoop, en ik hoop nog meer dat we volgend jaar met kerst een ukkie in huis hebben. Ik hoop dat jij nog snel zwanger mag testen deze maand. Groetjes Jolie
Kom ook hier even kletsen...heb m'n nod namelijk op 31 januari. Kan dus net zo goed begin februari worden.
Welkom Diddle, Ik hoop ook voor jou dat het snel raak zal zijn, we moeten wel lang wachtten maar misschien is het wel gelijk raak in januari voor ons. En we helpen elkaar de maand wel door. ALvat gelukkig en vruchtbaar 2007. LIefs Jolie
Tis al lekker gezellig hier. Ook ik kom er gezellig bij, mijn NOD rond 4 februari.... tenminste is nog even afwachten wanneer de eisprong is, we zien het wel. Jullie ook weer succes deze maand(en)
Hoi Mellieklein, jij ook welkom hier. 2006 was voor jou dus ook niet een vruchtbaar jaar, laten we hopen dat het snel raak mag zijn in 2007. We zijn bijna buurtjes, het valt me op dat er weinig meiden van dit forum uit omgeving Rotterdam komen. Ik wens je in ieder geval alvast een gelukkig nieuwjaar en een vruchtbaar 2007. Liefs Jolie
@ mellieklein... Als je eisprong geweest is, en je moet bijv 15 dagen wachten om te testen, kluts je dan ook nog om een baby te maken? of dan gewoon om de heerlijkheid.. ik hoop dat je me vraag snapt..
Jaja ook bij mij vandaag de duiveltjes weer op bezoek .... mijn NOD ligt tussen 31/01 en 07/02 ... wie zal het zeggen ? Hoop dat ie weg blijft X
hallo, mijn nod is 3 februari als het goed is teminste! heb een vrij onregelmatige cyclus dus het is even afwachten.maar wil graag met jullie mee kletsen. groetjs sabrina
Hoi Sabrina, jammer zeg dat je geen normale cyclus heb, gelukkig heb ik er geen last van. Ik weet elke maand weer wanneer het komt. Maar misschien is januari ons laatste cyclus voor 9 maanden.
Hey Jolie Ik hoop dat als je manneke terug is je snel daarna zwanger raakt! Heel veel succes en geduld gewenst! Groetjes Marie
Ik wens iedereen een gezellige jaarwisseling en een super gelukkig en vruchtbaar 2007! Veel liefs, Sophie
Lief van je jolie, maar ik geloof niet dat het er dit jaar nog inzit en kan me al bijna bij jullie voegen want mijn temp is in twee dagen van 36,8 naar 36,5 en 36,4 gekelderd dus denk dat ik morgen mijn ongie heb en dus mijn volgende nod 1 februari word. ](*,) gelukkig mogen we 19 januari naar de gynecoloog en dan hopen we dat we over een tijdje weten waarom het zo lang duurt We gaan dus positief het nieuwe jaar in..... 2007 here we come
Hoi Sophie voor jou ook hetzelfde, ik zie dat je al mag testen,me druimen draaien voor je dat het raak is, dan zou het wel een mooie jaarafsluiting wezen. En Pat, dat is wel jammer dat de kans voorbij is dit jaar. Ik hoop dat je als je bij de gyna ben geweest meer weet waarom het zolang duurt om zwanger te raken. Ik zelf heb die fase al achter de rug en ik ben wel blij om te weten dat het wel kan voor ons, alleen het is nog niet raak, snik. We helpen elkaar wel door die tijd heen, en ons jaar word het wel. Groetjes Jolie
Hoi Marie, me ventje is gelukkig al terug, voor eventjes want hij moet in januari weer terug naar Italie voor zijn werk,snik. Wel lief van je dat je aan me dacht. Ik zie dat je mag testen, laat je het me weten of het eindelijk raak is? Me duimen draaien voor je. Groetjes Jolie
Hoi! Ik kom jullie gezeldschap houden voor februari. Ziet er naar uit dat ik na een paar maanden ontpillen nu echt voor het eggie mee ga doen. Eindelijk lijkt mijn cyclus goed opgang. Alleen nog wel onregelmatig, maar dan moeten we maar gewoon flink aan de slag Heb er zin in! Liefs Fransje
Jolie: We zijn idd bijna buren en ik heb ook niet zoveel meiden uit Rotterdam gezien. Ik zie dat jij je klusmomenten moet zien te plannen om de zakenreisjes van je man heen. Lijkt me nog behoorlijk lastig. Of is Italië voorlopig de laatste keer? Ik hoop het maar voor jullie. Ik vind het altijd zo zonde als er weer een maand verloren gaat. Ik hoop voor jullie dat het heel snel raak is, zeker aangezien jullie al een poos bezig zijn! Een vruchtbaar 2007 dus Lisa: Als ik zeker weet dat ik een ovulatie heb gehad, dan is het 24 tot geloof ik 48 uur na de ovulatie niet meer mogelijk om een eicel te bevruchten (officieel.... er zijn altijd wel bijzondere uitzonderingen). Maaruh.... klussen kan natuurlijk altijd! Gr. Mellie