dank je! Denk dat ik woensdag weer ga testen..zou een mooie dag zijn voor een goede positieve test...spannend! Liefs Syl
02 feb: Nynke 03 feb: Jollie 04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & Johana79 & Moonique 05 feb: Kristel83 & Maria & Pamela 06 feb: Marloesje & Salsabine & Bleutje & Divanaatje & Dimmel 07 feb: Denisse & karaatje & Zebra 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser & Sjakie & stampvamp & Bianc & Appie & Bolletje 09 feb: Marieke21 & Zico & jennie72 & Essie & Tazz 10 feb: Xenas81 & Arka & Tamara1984 & Lima 11 feb: Sab & Daantje82 12 feb: Gabybaby & Lievebeesje & Pearly & Kikkie & Anneke 13 feb: Jotim & Loesjuh & La femme & Chrisje79 & Lindy 14 feb: Berna & Daam & Susy 15 feb: Linda & Juudje1975 & Jessica77 & irene 16 feb: Sylvia & Nikkie 17 feb: Linda1980 & Murmel 18 feb: Lindsay & Just4love & Smeetje & Mariekepieke 19 feb: Marina99 & JoyceD & sunnycloud & puppie & MissN 20 feb: Astrid85 & Jelske1978 21 feb: Choco 22 feb: Mommy to be 24 feb: Dootje & Diddl 26 feb: MamavanJordy (Bianca) 27 feb: Fientje29 28 feb: Vlinder 78 & Pippin & Caitlin & Jannes & Chrissie 31 feb: Linn? zwanger...negatieve test...ongi...twijfel over test tussenstand: 10-4-21-1 Hé meiden, het is de verkeerde kleur, maar helaas ben ik gisterenavond ongesteld geworden. Maar goed, dat was eigenlijk geen verrassing. Ik ga door naar maart dus, dan gaan we ook maar eens beginnen met ovutesten. Jotim & Pom: gefeliciteerd! Tamara & Sylvia: ik hoop dat het streepje snel heel duidelijk wordt! Maar jullie hebben een goed voorbeeld aan Jotim, dus hopen dat het voor jullie ook zo uitpakt! Iedereeen die ongesteld is geworden: balen meiden! Dikke knuffel!
@ linda1980 balen meid. Ja goed voorbeeld aan mij maar ik raad niemand aan te vroeg te testen wat een week van onzekerheid. En dan ben ik nog vlug zwanger geraakt.
Is inderdaad een hoop onzekerheid wat je dan krijgt ja...maar kon me echt niet inhouden... Jotim, had jij ook je eerste test 4 dagen voor je nod gedaan? Liefs Syl
Goeiemorgen, morgen, alhoewel, hier is het maar een druilerige morgen! Hoe gaat het met jullie allemaal? Hier een beetje moe en spierpijn, gaat wel weer over na een dagje rusten. Alle zwangere dames; GEFELICITEERD! Fientje
ik zie dat er een paar dames overtijd zijn,spannend hoor! sylvia,hoop dat je over een paar dagen een duidelijke test hebt. hier een beetje last van hele witte afscheiding en rugpijn,heb ik iedere maand...
Syl! Meid wat spannend! Maar dit geeft wel hoop hoor, ik duim echt voor je en denk echt dat je woensdag een super positieve test in handen hebt! Hou ons op de hoogte!
Ik houd jullie zeker op de hoogte! Vind het echt erg spannend..... Mijn banner staat dus wel een dag voor ik zit nu dus 4 dagen voor mn nod.....vorige keer ha dik ook pas eerste posi test 2 dagen voor nod..... Liefs Syl
Hoi dames, Er staan al veel meiden in het roze zie ik. Gefeliciteerd alle meiden die zwanger zijn. Sylvia en tamara: een streep is een streep hoor. Alvast een hele voorzichtige proficiat ik hoop dat hij snel duidelijker wordt. Balen voor alle meiden die ongi zijn geworden. Dikke knuf en veel succes alvast in de volgende ronde. Hier is mijn temp nu voor de tweede dag gestegen. Dus ik denk dat FF morgen mijn eitje aangeeft als hij weer gestegen is. Dan zou ik weer op dag 16 mijn eitje gehad hebben. En ik heb een lut. fase van 13/15 dagen na mijn ei. Dus misschien dat ik eerder mijn NOD heb. Afwachten maar. Groetjes Bianca (MamavanJordy)
goeie morgen meiden! Nou sylvia spannend man hoop het voor je \/ ! en voor alle meiden die ongi zijn geworden shit man! nou hou moed he ! Ik ga zelf maandag nog een x testen en dan de dokter bellen spannend kan het allemaal nog niet echt beseffen :-k
Ik heb ook maar een persona test gedaan. Deze geeft 2 streepjes aan bij bij licht positief en als het rechterstreepje donkerder is heb je een vet posi test.. Ik heb deze vaker gebruikt en idd normaal voor je nod heb je alleen een donker linker streepje...dit heb ik vaker geprobeerd en alleen toen ik zwanger was kreeg ik idd 2 donkere streepjes 1 dag voor mn nod, en rechterstreepje was toen iets donkerder.. Dus...ik vind het toch steeds spannender worden..omdat ik zeker weet dat ik normaal echt geen 2 streepjes krijg als ik niet zwanger ben... Ik zal deze foto zo ook in mn album zetten Liefs Syl
Goedemorgen meiden (zegt ze om bijna 12 uur ), @Syl: Wat spannend meid, ik hoop dat ik je van de week een vette felicitatie kan toesturen @Marloes: Ik zit in hetzelfde schuitje, ik ga 14 feb maar weer testen als er nog geen rood in zicht is gekomen @Linda: Balen meid ik hoop dat het met de ovu testen wel gaat lukken @Jotim: Lekker he die gele M, ik heb helemaal geen honger, bah, ik taal totaal niet naar eten (voordeel: -1 kilo vanmorgen) Fijne zondag allemaal!
@Linda1980: hee, wat is dat nou? Laat je me alleen op de 17e! Wat balen voor je zeg... Heel veel succes in de volgende ronde x @ Syliva: je kent je eigen lichaam het beste, volgens mij weet je zelf haast wel dat het echt raak is he? Dat tweede vage streepje zie ik wel hoor! Owww.... wat spannend! ALvast een voorzichtige felicitatie!
Mijn lichaam zegt ja..ik ben zwanger...idd..en dan die vage testjes erbij... Maar ben er nog wel voorzichtig mee... Ben nu ook weer misselijk en klachtjes worden iedere dag een beetje meer... maar ik wil een vet posi test zien straks... Liefs Syl