He meiden, ook ik ga me bij deze forum aansluiten. Mijn nod is op 27 februari ( hoop ik, we doen in ieder geval hard ons best) Ik vind het fijn om zo met jullie mee te lezen en te leven. Ik merk dat ik na mijn miskraam wel wat onzeker ben geworden en hoop echt steun bij jullie te vinden. Nu nog twee en halve week aftellen.. Liefs bigdream!
@ Syl,ik zie ook zeker een vaag streepje Ik heb eigelijk nergens last meer van, alleen beetje ongi gevoel Zal weinig goeds betekenen. Moet nog 1 week wachten, bahbah
spannend sylvia! zoals je ziet denkt en duimt iedereen hier voor je! voor de meiden die ongi zijn geworden, hopen ook devolgende roze bus, en voor de meiden die wachten, ik wacht met jullie mee! dikke kuz
Jotim, van harte, ik had het even gemist! Bigdream, welkom! Er wordt hier heel wat gekletst. Kan het niet allemaal bijhouden! Ik zit nog op de w8 bank. Ben een beetje bang dat mijn luteale fase erg kort is. Volgens mij en de ovu-test is hij nl maar 8-10 dagen en volgens mij is dat te kort. Ik w8 het allemaal maar rustig af.. Tot snel Liefs
@ jotim... Ik zei het toch meis! CONGRATULATIONS!Het is je gegund meid.. ( maanden genieten voor jouw hahahahah! xxx
He meiden, Mijn temp was vanmorgen weer gestegen, maar dacht ach ik test niet, ben toch niet zwanger. Maar ook nog niet ongi nu, dus kon me niet beheersen en er net een (kruidvat) test tegenaan gegooit. (dus niet met ochtend urine getest) Maar het resultaat was helaas negatief. Wordt wachten op de Liefs
Wat gaat het hier toch snel kan het bijna niet bijhouden. Voor iedereen die zwanger is gefeliciteert voor diegene die de hebben hopelijk is het de volgende ronde raak, en voor diegene die in spanning zitten hoop dat er snel duidelijkheid is voor jullie.
Hallo dame's Wat ik vanmiddag nou had.... We gingen naar de heerlijke grote gele M, waar ik me altijd flink vol stouw. (had ook flinke honger) Maar vandaag kreeg ik er maar 4 frietjes in en ook mn Bigmac heb ik maar voor de helft weg kunnen krijgen. Dit heb ik echt nog NOOIT gehad! Ook ben ik nu misselijk... Net al naar de wc geweest maar zit zo verstopt als 't maar kan ( lekkah lekkah ) Zullen het de zenuwen zijn?
Ik was uitgegaan van een cyclus van 33 dagen, maar mijn eisprong was gisteren al. Dus na MK nu weer gewoon cyclus van 28 dagen. Scheelt weer wat wachtdagen. Alleen vervelend: mijn vriend had griep vrijdag en gisteren. We hebben we geklust (hij wilde het toch graag), maar ik kan me niet voorstellen dat griep bevorderlijk is voor het zaad. Maar wel zullen zien.
O dus als iemand het lijstje aanpast (lukt mij niet met die kleurtjes) dan mag ik van 28-2 verhuizen naar 24-2
02 feb: Nynke 03 feb: Jollie 04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & Johana79 & Moonique 05 feb: Kristel83 & Maria & Pamela 06 feb: Marloesje & Salsabine & Bleutje & Divanaatje & Dimmel 07 feb: Denisse & karaatje & Zebra 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser & Sjakie & stampvamp & Bianc & Appie & Bolletje 09 feb: Marieke21 & Zico & jennie72 & Essie & Tazz 10 feb: Xenas81 & Arka & Tamara1984 & Lima 11 feb: Sab & Daantje82 12 feb: Gabybaby & Lievebeesje & Pearly & Kikkie & Anneke 13 feb: Jotim & Loesjuh & La femme & Chrisje79 & Lindy 14 feb: Berna & Daam & Susy 15 feb: Linda & Juudje1975 & Jessica77 & irene 16 feb: Sylvia & Nikkie 17 feb: Linda1980 & Murmel 18 feb: Lindsay & Just4love & Smeetje & Mariekepieke 19 feb: Marina99 & JoyceD & sunnycloud & puppie & MissN 20 feb: Astrid85 & Jelske1978 21 feb: Choco 22 feb: Mommy to be 24 feb: Dootje & Diddl & Jannes 26 feb: MamavanJordy (Bianca) 27 feb: Fientje29 & bigdream 28 feb: Vlinder 78 & Pippin & Caitlin & Chrissie 31 feb: Linn? zwanger...negatieve test...ongi...twijfel over test tussenstand: 10-4-21-1
@ Ikke: wat zouden we zonder jou moeten! Jij houdt alles zo goed bij steeds. Daar mag je ook wel eens voor bedankt worden. Dus bij deze: Dank je wel!!!
zo meiden Het is weer behoorlijk spannend zie ik hier! Heb het lijstje weer voor jullie bijgewerkt, als er nog dingen aan veranderd moet worden hoor ikhet wel Liefs ikke
Hier nog een bedankje ikke, wilde net vragen of je mij ook op de lijst wilde zetten, maar dat heb je al gedaan! Dank je wel. Ik vind het echt fijn om samen met jullie af te kunnen tellen! Liefs bigdream
jeetje zeg, wat gaat dat chatten hier snel zeg. goh ben ff niet geweest en heb meteen 4 bladzijden om door te lezen. hier is nog niks wat op ongi lijkt. ben wel als sinds vrijdag een beetje uit mijn hum. huil wat sneller als anders, ben sneller op mijn teentjes getrapt. vreselijk. nou maar hopen dat het van de hormonen komt. groetjes anneke