Ik hoop het echt, maar dat doen er meer. Ik hoop snel ongi te worden, zodat ik aan een plaatsbewijsje kan gaan werken
de wacht ruimte voor de meiden! Had wat leukers gevonden maar die wilde niet dus maar deze! thema is uhh roze
Heb me vandaag gestort op het behang scheuren. Met z'n zessen was het zo klaar...handig hoor kinderen. Hopelijk gaat m'n mannetje van de week de boel schuren en verven zodat ik het weekend kan gaan behangen. Werkt prima die afleiding....hoop dat de komende 2 weken voorbij vliegen. Heb nog niet echt bijgelezen ... dus even in het kort; Zwangeren .. gefeliciteerd/ testers ... succes/ meiden op de wachtbank ... wat duurt het vreselijke lang hé. Gelukkig hebben we elkaar.
Het ziet er allemaal heel knus uit Ikke. Je doet wel je best hoor. Krijg er helemaal zin in. Ik hoop dat we er misschien samen kunnen zitten volgende maand
@ Diddl: Succes met het klussen. En de tijd gaat zeker lekker snel zo. Ga volgende maand ook maar wat afleiding inplannen.
Leuk optrekje! Ik ga nog ff op mijn eigen bank hangen tegen mijn mannetje aan, maak het niet te laat! [-X :-#
Prima. Het is groot genoeg. Ik neem de mijne ook wel mee. Het is daar vast ook lekker warm. Heerlijk hmmmm
Hey meiden, Ik wil alleen even laten weten dat ik nog steeds leef, ik ben alleen een beetje down, ik hoop er snel weet te zijn mét een tophumeur natuurlijk. Liefs, Fem
Jotum, proficiat \/ Geniet ervan. Jammergenoeg zijn er opnieuw meer meiden met de op bezoek dan zwangeren. We zullen ons moeten haasten willen we het tij nog doen keren in februari. @ Fem: al 5 dagen overtijd. Heb je al getest?
oh Fem. Komt wel goed hoor meid. Ik hoop gewoon dat je snel zekerheid hebt. Dan kan je tenminste weer lekker verder gaan. En wat Diddl zegt; we willen altijd luisteren. Dikke knuffel vanaf hier "knuf"
meiden! ben vandaag bijna niet hier geweest! Maar toch even een welterusten vanuit hierzoooo! SLAAP LEKKER MEIDEN!