hey xenas.. enne al 2 dagen overtijd.. het wordt spannend voor jou! Van hieruit veel sterkte! Liefs jollie
Morgenochtend na het tempen. Voel me echt zo zenuwachtig en vaag..... Normaal kon ik de klok erop gelijk zetten wanneer ik ongi wordt. Heb echt kriebels gewoon......
@Daantje...spannend meid. Moet helaas werken morgen, maar hoop morgenavond je naam in het roze te zien. Wat zegt je gevoel?
Mijn gevoel? Pffff ben helemaal confused hihihi Natuurlijk hoop ik dat het raak is.... maar voel me verder helemaal toppie nu op het moe zijn na
Jeetje wat hebben jullie enorm veel gekletst hier! Gezellig. Ik zit nog op de wachtbank aaarrrrggggghhhh. Het duurt zo lang. Weltrusten allemaal
goeiemorgen! net getempt en is iets gezakt grrr ik hoop niet dat het een voorbode van de duiveltjes is....
Goedemorgen dames, Ik vind het een beetje stil in de bus ...... Dus meiden die op de wachtbank zitten kom op. Ook veel twijfelaartjes deze week. Begin feb ging zo lekker. @ fem, nou die stemmingwisselingen van jou houden we maar op dat je lichaam nog aan het ontpillen is afspraak is afspraak ik blijf je lastig valen. @ sjakie 5 dagen overtijd nog niet getest ? spannend hoor. @ Daantje spannend ... Testers vandaag suc6 wachters het duurt lang maar jullie zijn ook zo aan de beurt. klussers zet hem op.... tip: misschien leuk voor in de wachtkamer een knuffelmuur voor de dames die het af en toe keihard nodig hebben een megaknuffel
Mijn temp is vanochtend weer een stuk gestegen! Dus dat is mooi! Ik voel me ook steeds elke dag iets misselijker en moe..vooral s avonds... Ik ga proberen om vrijdag pas te gaan testen...anders misschien woensdag....ik kijk wel.. Zo werken...bah, ben misselijk.. Ik laat het jullie natuurlijk wel weten wanneer ik ga testen.. Liefs Syl
goedemorgen meiden! heb net getest... maar zet mij naam maar in het oranje... er stond echt een heeeeeel klein inieminie streepje.. heb geprobeerd natuurlijk meteen foto's te maken.. maar zelfs daar zag je het niet op... kan het zijn dat er altijd al zo'n streepje staat... en als we zwanger zijn dat die dan oplicht... het was ook geen heel streepje.. alleen aan de onderkant tot het miden.. echt SUPER licht.. pff.. had ik nu maar gewacht met mijn mannetje om te testen.. hahaha! vandaag naar de Huishoudbeurs met mijn zusje ff douchen zo...! heb er zin in! kus
Goedemorgen meiden, Hier is alles ingepakt we gaan dadelijk t/m zaterdag naar de ardennen! Ik heb besloten om woensdag te gaan testen! En probeer woensdag de uitslag nog te vermelden hier op het forum(dat heet als ze nog internet hebben in het restaurant op het bungalowpark) hihihih hoezo verslaafd ! Meiden ik duim voor jullie en hoop dat er nog vele roze namen bij komen deze week! Liefs Pearly
xenas wat spannend zeg! jeetje... welke test heb je gebruikt? streep is streep he haha ik ga morgen testen maar geloof er niet meer in
Oh Xenas, je maakt het zo wel heel spannend! Mijn duimen gaan aan het werk voor je! Ik ben helaas weer op mijn werk , have fun met alle leuke dingen doen!