Goedemorgen vandaag mn NOD maar nog niks nada het enige wat ik voel is moeilijke stoelgang en had wat bruin slijmerige afscheiding ook maar 1x zaterdag melkwitte roomachtige afscheiding gehad dus alles kan nog ik ga woensdag pas testen als ik nog niet ongi ben liefs kaley
@ xenas81 was het zo'n streepje als mijn eerste test ? veel plezier op de beurs ook 9 maanden beurs toch ? oooh leuk en gezellig @ FEM goedemorgen, lekker geslapen. Bah maandag altijd weer moeilijk opstarten. Maar vandaag geen baas in de buurt ? Leuke dingen doen waar ? het is zo weer 5 uur. @ kaley ook spannend
Hoi dames, Ik zit hier op de wachtbank nu. Temp was hetzelfde gebleven als gisteren 36.9 en FF geeft nu op dag 16 (afgelopen vrijdag) een dik vet kruis. Mijn temp schommelt nu wel meer dan de vorige cyclussen is me opgevallen. Nu maar afwachten. Mijn lut. fase ligt tussen de 13/15 dagen. Zouden jullie dan 15 dagen aanhouden? De vorige keren had ik ook 2 dagen voordat ik ongi werd licht roze afscheiding steeds. xena81: spannend meid. Over een paar dagen weer testen? Veel plezier op de beurs. Kaley: spannend ook voor jou. Mijn duimen draaien. Hoop woensdag op een posi test. Fem: hoop dat je de dag een beetje doorkomt. Werk ze. Pearly: hopelijk een posi test woensdag. Duim voor je. Veel plezier. Sylvia: ook spannend dus bij jou. Mijn duimen draaien weer. Groetjes Bianca (MamavanJordy)
02 feb: Nynke 03 feb: Jollie 04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & Johana79 & Moonique 05 feb: Kristel83 & Maria & Pamela 06 feb: Marloesje & Salsabine & Bleutje & Divanaatje & Dimmel 07 feb: Denisse & karaatje & Zebra 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser & Sjakie & stampvamp & Bianc & Appie & Bolletje 09 feb: Marieke21 & Zico & jennie72 & Essie & Tazz 10 feb: Xenas81 & Arka & Tamara1984 & Lima 11 feb: Sab & Daantje82 12 feb: Gabybaby & Lievebeesje & Pearly & Kikkie & Anneke 13 feb: Jotim & Loesjuh & La femme & Chrisje79 & Lindy 14 feb: Berna & Daam & Susy 15 feb: Linda & Juudje1975 & Jessica77 & irene 16 feb: Sylvia & Nikkie 17 feb: Linda1980 & Murmel 18 feb: Lindsay & Just4love & Smeetje & Mariekepieke 19 feb: Marina99 & JoyceD & sunnycloud & puppie & MissN 20 feb: Astrid85 & Jelske1978 & assie 21 feb: Choco 22 feb: Mommy to be 24 feb: Dootje & Diddl & Jannes 26 feb: MamavanJordy (Bianca) 27 feb: Fientje29 & bigdream 28 feb: Vlinder 78 & Pippin & Caitlin & Chrissie 31 feb: Linn? zwanger...negatieve test...ongi...twijfel over test tussenstand: 10-5-21-2[/quote]
@ jotim.. nee nog lichter.. ik kan er nog geen goeie foto van maken! ohh wat spannend zeg! en ik ga naar de huishoudbeurs.. Ben afgelopen jaar naar de jonge gezinnen beurs geweest,.. my god wat was dat druk.. en toen was mijn kleine neefje in de kinderwagen mee.. die gaat vandaag uit logeren bij mijn moeder.. voor het eerst dus mijn zusje vindt het wel een beetje eng hoor! Ik ga me nu opmaken.. En dan spreek ik jullie vanmiddag weer
@Jotim: Helaas moet ik tot ca. half 6 / 6 uur werken... . Gelukkig geen directeur in de buurt maar dadelijk wel een collega die weer de hele dag achter mij zit, dus ik moet straks "braaf" aan het werk... helaas... whahahahahaha, hoe voel je je? Hier nog geen teken van de , ik had (volgens mij afgelopen vrijdag, ik weet het niet meer) een test van Predictor gedaan, ik zag eerst het gehele venster rose worden (3 vensters bij Predictor) en toen ik niet gelijk een rose stip zag heb ik hem weggelegd, gisteren zag ik hem toevallig in de la liggen in de badkamer en ik pakte hem om weg te gooien toen ik ineens een heeeeeeel licht rose stipje zag staan , shit, had ik nu maar gelijk gekeken en netjes 3 minuten gewacht . Ik denk dat ik volgende week toch maar naar de dokter ga.... Ik hoop dat jullie dag beter is als de mijne, vandaag dag 35 voor mij xxx
Wat spannend xenas....ik ga voor je duimen dat hij over een paar dagen wat beter te zien is die streep! Nou, ik heb vanmorgen maar weer eens een test gedaan en, zoals ik wel had verwacht, was hij negatief. Laat die stomme nu maar snel komen hoor....word er helemaal kriegelig van
Goeiemorgen dame's Ik voel me echt zoooo beroerd, heb echt heel veel pijn in mn buik. Heb er vanacht maar 2 uur van kunnen slapen En moet ik zo nog werken.... Gelukkig maar tot half 5. Ik heb zo'n heel raar voor gevoel dat ik zwanger ben, stom hea? Mijn temperatuur heeft vandaag ook een behoorlijke dip en zit er over na te denken dat het heel misschien wel een innestelingsdipje is Komt wel uit qua datum enzo.... Pfft en dat moet ik nog een week wachten
ff snel voor mijn werk hier gekeken. heb ik weer tig bladzijden te lezen. hihi kan nog niet iedereen uit elkaar houden hoor. er zijn zoveel namen hier. bij mij vannacht beetje buikkramp gehad, maar super licht. verder nog steeds erg moe, heeeeeel emotioneel . wil proberen om vrijdag pas te testen. heb woensdag mijn langste cyclus, maar zit woensdag en donderdag bij mijn ouders. en die weten nit dat we bezig zijn voor hun 1e kleinkind. dus wil ik niet daar testen. hoop dat ik het volhoud, want ben wel mega nieuwsgierig. maar ja ronde 2, zou wel heel erg snel zijn dan he. let ff niet op mijn tabel, want die schuift automatisch door. maar zit vandaag eigenlijk op 1 dg overtijd.
@ xenas81, nou nog even wachten dan maar met de volgende test. @ fem. Van prehupel de pup moet je 4 minuten wachten. Ik vind ze niet echt duidelijk. Voor je na de HA gaat gewoon nog een kruitvattest en smorgen heb wel gezien dat het toch verschil maakt. Nog even een verstrooit moment. Mijn dochter vroeg vanmorgen een boterham met vlokken. In plaats van boter heb ik mayo op haar brood gesmeerd. ou dan ben je lekker bezig toch @ marloes, he bah ja wachten op de duivels wordt nu wel heel vervellend. @astrid. heb je dat gevoel ot eerder gehad ?
@ Jotim, Nou nee, het is net of ik extreme honger heb, zo kan ik het denk ik het beste omschrijven. Alleen heb absoluut geen honger En zo'n overduidelijk gevoel dat ik misschien wel zwanger ben ook niet. Maar ik probeer daar niet teveel van uit te gaan, straks is het weer 1 grote teleurstelling
@Astrid: Spannend hoor, ik hoop voor jou dat het idd de innesteling is! @Marloes: Ik sluit me bij je aan meid, wachten is vreselijk @Jotim: Ja, die testen zijn echt :c:, misschien dat ik vanmiddag ff Kruidvat testen ga halen en dan woensdag daarmee testen, die onduidelijke strepen en stippen maken mij zo onzeker, als het nou gewoon hartstikke wit blijft hoor je mij niet hoor... Maargoed; ik blijf positief, er komt een dag dat het 100% zeker raak is (gewoon daarvan uit gaan toch? )
Heb nog niet eerder gereageerd op dit forum, ken ook helemaal niemand hier, maar ik moet het ff kwijt. 2e poging clomid is mislukt. Vrijdag was het weer zover. Weer ongesteld geworden. Vandaag naar de gyn. Ben zenuwachtig. Maak me druk om niets dat weet ik maar toch.... Er spookt zoveel door mijn hoofd. Weer alleen clomid? Toch IUI en kan dat? Pffff in mijn volgende leven kom ik terug als man!
@Geduld: Hey meid, balen zeg.. ik hoop voor je dat het bezoek aan de gyn. wat meer duidelijkheid zal geven.... en je leert ons vanzelf kennen, wij zijn hartstikke gezellig!
Welkom hierzo Je leert ons snel kennen hoor hihihihi aangezien dit forum verslavend is dus je bent gewaarschuwd Ik wens je heel veel succes verders en als je je verhaal kwijd wilt, gooi het eruit meiden wij zijn met zn alle eenluisterd oor uhhww oog Hier op het forum is er ook een topic met vruchtbaarheidsbehandelingen pfff wat een woord hihihi misschien kan je daar ook je vragen enzo kwijd want die meiden zittenin het zelfde schuitje als jij Liefs ikke
@ Fem Hoe is het met jou meid, hoe is het met je bui, beetje bij getrokken? Het wordt er voor jou ook niet makkelijker op gemaakt he, al die onzekerheid. Ja zwanger worden is niet zoiets als boodschappen doen flauw