NOD Februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door jolie, 30 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ff kopieren uit temp forum:

Hey dame's

Voel me nog steeds heel erg beroerd! Had gehoopt dat het in de loop van de dag over zou gaan, helaas pindakaas.
    Heb echt heel veel krampen in mn buik. En het extreem honger gevoel en ook nog het gevoel dat ik maagzuur heb.
    Is dit normaal als je zwanger zou zijn?
    Het doet echt pijn en wordt steeds misselijker. Kan ook geen enkel luchtje verdragen

2. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Ik heb sinds gisteravond ook erg last van maagzuur...niet misselijk ofzo..
    Heb ook af en toe steekjes in de zijkant van me linkerborst..ze lijken ook veel voller..maar toch heel zacht...heb ook 1 heel duidelijke ader op me borst lopen...die ik nog NOOIT heb gezien..!

Maar goed..zal het me we wel weer verbeelden...

Aan alle testers...veel succes...ik duim voor jullie..
    Aan alle wachters...ik wacht gezellig met jullie mee..
    Aan alle bij wie de :evil: zijn gekomen..op naar de volgende maand...die word voor jullie..(en mij misschien)...

3. just4love

just4love Actief lid

13 sep 2006
    123
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Het lijkt soms wel of we allemaal niets beters te doen hebben dan hier op het forum te zitten! Er wordt zoveel geschreven! hihihi.

Nou, ik wacht nog steeds voel helemaal niets! Ik sta op 18 februari! Duurt nog 6 dagen, maar mijn lijf zegt niets dus het zal wel niet.

Liefs en tot snel.

4. lievebeesje

lievebeesje Actief lid

4 jan 2007
    454
    0
    0
    friesland
    ik kreeg vrijdag mail dat mn testen onderweg waren , alleen heb ik zaterdag niks ontvangen hoop at z vandaag binnen komen en dan ga ik of vandaag of morgen testen zou het heel erg raar vinden als ik negatief test heb er namelijk een heel erg goed gevoel over en ik wil het ook zo graag , nu heb ik een vraagje is je menstruatie altijd 14 dagne na je eisprong? weet namelijk bijna voor 100 % zeker dat ik 28 januarie mn ei heb gevoeld offe was het nu 29 ? pfff word gek van dat wachtten eigenlijk zou je gewoon vanaf moment van bevruchting een soort streep moeten hebben op je been ofzo ... :( zodat je het gelijk weet ...

5. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Astrid en Miss N, hoop dat dat toch echt voortekenen zijn voor jullie! Jullie gaan trouwens mooi gelijk op!
    Ben zelf momenteel niet echt fit... heel bibberig zeg maar, trillende handjes, licht op de benen.... Beetje vreemd allemaal, maar we wachten af... kan ontpillen zijn, al zijn dit dan de eerste klachtjes... Aan de andere kant, een negatieve test is vaak ook gewoon echt negatief...

liefs Chris

6. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Mijn temp blijft gelukkig ook nog mooi hoog..nog steeds 37.2 al 5 daagjes...mja die 7 dagen duren nog zo lang..kan nog van alles gebeuren..

7. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

13 nov 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    Hoi,

Verdorie, heb ik net een heel bericht zitten typen, is hij nu weer weg!

Ik wilde net laten weten, dat ik jullie zo lief vind en dat ik het zo moeilijk vind om hier weg te blijven tot rond NOD.

Nu moet ik alweer gauw gaan eten.

heel veel knuffels, vlinder

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik hoop t ook.
    Heb net ff wat lauwwater gehad en eenrennie en heb bijna nergens meer last van. Hoeraa! Was er echt beroerd van :(

En idd MissN we kunnen hopelijk tegelijk testen :D

9. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Dat hoop ik ook Astrid..en dat we samen een duidelijke posi test in handen hebben..!

Ik duim voor je..!

10. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Ik heb in me vorige zwangerschap veel last gehad van maagzuur

11. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Ik heb eigenlijk alleen last van maagzuur als ik lig...

12. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    bij mij ook niet binnengekomen terwijl ik vrijdag een mail had ik hoop ook vandaag...
    maar ja mijn temp was gisteren 37 en nu 36,7 dus ik baal wel een beetje...

13. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Ik heb ook helemaal geen afscheiding meer...

Kan dit ook een teken zijn..?
    Haha..heb dit ook sinds gister niett meer..

14. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    @ missn wordt bij mij alleen maar meer juist

15. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Bij mij alleen maar minder..als ik kijk naar alle voorgaande maanden..waarbij het na mijn ei juist meer werd...

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik heb ook amper afscheiding, maar rond mn ei was het alweer behoorlijk wat.
    Ik heb echt nergens anders last van, alleen van mn maag ( nu gelukkig stukken minder) En ik hoop dat ik zo ff wat kan eten, kreeg echt niets weg behalve een sinasappel.

En mijn temp heeft vandaag ook een flinke dip gemaakt, eergister was is 37.0. Gister 36.8 en nu 36.6.... :(
    Ik hoop echt op een innesteling, maar ga dr niet vanuit....
    Na vorige ronde durf ik niets meer te hopen
    maar mn gevoel zegt dat ik zwanger ben, dat heb iknog nooit gehad. Stom hea? :(

MissN zal ook zeker voor jou duimen!

17. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Ik heb ook 1 dag een dip gehad..toen was het 36.7 nu weer omhoog naar netjes 37.2 durf ook niets meer te hopen..vorige maand 4 dagen overtijd..negatief getest..

18. caitlin80

caitlin80 Actief lid

29 dec 2006
    286
    0
    0
    Dag Dames,

2 dagen niet op het forum en kan het al niet meer bijhouden. Vanavond er maar eens voor gaan zitten. Ik zag zo snel wel dat Jotim nu een overduidelijk test had op zeterdag! Meid Gefeliciteerd.
    Voor mij nu ook spannend, ik weet bijna zeker dat ik mijn eisprong een week geleden heb gehad, dus nog ff afwachten. stiekum ook nog aan de klus, i.v.m mijn vorige cyclus.

Vandaag nog dames die gaan testen?

Groet,

Linda

19. Fientje29

Fientje29 Bekend lid

18 okt 2006
    542
    0
    0
    België
    Jij hebt blijkbaar de vorige keer wel een héél lange cyclus gehad.
    Ben je ondertussen iets aan het innemen voor een meer regelmatige cyclus of wacht je nog even?

20. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Hoi Jollie,
    Wat je zegt is voor mij heel herkenbaar. Ik ben nu in ronde 3, maar al eens eerder een half jaartje pilvrij geweest. Bij mij komt het idd ook met horten en stoten, hihi. Best vervelend, want dan wordt je wakker en zit er niks in je maandverband, maar voor de zekerheid doe ik dan toch een schone in, want een paar uurtjes later is het weer feest. Na 4 dagen is het dan meestal over bij mij, maar ik loop dan nog zeker 2 dagen met maandverband in, omdat ik bang ben dat er toch nog een lading uit gaat komen. Best irritant!

Deel Deze Pagina