NOD Februari

Discussion in 'NOD forum' started by jolie, Nov 30, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lindsayvdh

Lindsayvdh Bekend lid

Dec 19, 2006
    671
    0
    0
    @Chrisje ik verwacht er weer niet te veel van denk dat het weer niet raak is namelijk . Ga woensdag testen omdat mijn laatste cyclus 24 was en ik toch dezelfde klachten heb als vorige maand.

2. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Mag ik vragen waarom je gaat testen als je denkt dat het niet raak is? Misschien test je nu negatief ben je teleurgesteld. Kun je misschien beter even wachten tot je overtijd bent...

3. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

Oct 10, 2006
    1,193
    0
    0
    Ik zie idd onderaan staan dat je regelmatig een cyclus hebt van 24 dagen! Woensdag zou je dan op dag 25 zitten toch? Of reken ik nu verkeerd? Ben echt heel benieuwd... Erg he, hoe je lichaam je voor de gek kan houden! Heb er gelukkig zelf niet zoveel last van, maar vind het heel sneu voor de meiden die steeds van die zwangerschapskwaaltjes hebben en dan uiteindelijk toch een teleurstelling moeten verwerken... Hoop echt dat dit keer je klachten WEL wijzen op een zwangerschap!

Liefs Chris

4. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

@ fem speciaal voor jou test in slaapkamergeluk foto gemaakt in mijn album weet je wat je moet inslaan.

5. Salsabine

Salsabine Actief lid

Nov 16, 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    Ja ja hier ook eentje die ging testen terwijl ik echt overtuigd was dat het niet raak kon zijn...ivm erg vroege eisprong,veel te weinig klussen en totaal geen kwaaltjes in tegenstelling tot de maand ervoor...maar zie mijn banner :)

Het komt er echt op neer dat je niet van te voren weet wanneer het wel of niet raak is, de keren dat ik overtuigd was dat het raak moest zijn was het niet en de ene keer dat ik echt 200%overtuigd was dat we misgeschoten hadden deze maand en was het raak :)

Succes! Ik strooi nog ff wat hcg rond voor jullie...strooi strooi strooi ;)

6. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

Oct 10, 2006
    1,193
    0
    0
    Thanks Salsabine! Hoop dat het zijn werk doet! :D :D :D

Liefs Chris

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hallooo dame's

De misselijkheid is volop terug! Heb nu een bekertje lauw water staan, cola en rennie's
    Heb dit echt nog nooooit gehad! Vind het erg raar, helemaal dat ik er een helenacht wakker van heb gelegen :(
    En zit ook flink verstopt! ( lekkah lekkah :oops: )
    Ben ook lekker emo, hoorde net een nmr op de radio en begon half te janken!
    Vind het zo raar, heb dit bij mezelf nog nooit gehad.
    Ben blij ast volgende week is.

8. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ Astrid, klinkt gek allemaal, omdat je het nog nooit hebt gehad. Maar hopen dat het geen griepje is, maar tekenen van een andere 'gesteldheid' ;).

Hoe voelt je misselijkheid? Ik herkende het (toen ik zwanger was) vooral als een soort van wagenziek zijn, laag in je buik én in je keel, maar NIET in je maag (want dan zijn het de zenuwen meestal).

Veel sterkte met wachten.....

9. caitlin80

caitlin80 Actief lid

Dec 29, 2006
    286
    0
    0
    @Fientej

Nee, slik er niets voor. Ik hoop eigelijk dat het eenmalig is. 40 dagen is idd erg frusterend. Maar ik heb goede hoop, ik denk dat ik mijn eisprong al heb gehad, en van wat ik er van begrijp kan het dan maar maximaal 14 dagen duren.....
    Slik jij er wel iets voor? Die van jouw is redelijkstabiel. Merk jij wanneer jou eisprong is geweest?

Ben trouwens wel misselijk, voelt idd een beetje als wagenziek, zoiets van ik wil wel kosten maar het lukt niet... Sorry voor de bewoording.

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hopen idd dat het geen griepje is....
    Nou ik beschrijf het t beste als een heel erg honger gevoel, echt net boven mn darmen, ook een heel erg misselijk gevoel in mn keel.
    maar moet niet spugen, wou dat dat wel zo was, dan was ik er misschien vanaf!
    Het voelt trouwens ook als maagzuur aan, beetje moeilijk omschrijven. :)

Oja ik ben nog nooit echt wagenziek geweest, het voelt wel een beetje hetzelfde als dat ik een krant lees in de bus. Hobbel hobbel *misselijkkkk!*

11. caitlin80

caitlin80 Actief lid

Dec 29, 2006
    286
    0
    0
    ja, zo voelt het bij mij ook, kon ik het maar , dan ben je er vanaf.
    En nu maar hopen dat het voor het goede doel is!

12. lievebeesje

lievebeesje Actief lid

Jan 4, 2007
    454
    0
    0
    friesland
    :( nou zijn weer de testen niet binnengekomen postbode liep me zo voorbij als ze morgen er ook niet zijn ga ik er eentje halen hoor vind niet leuk had vrijdag al een mailtje dat ze binnen zouden komen

13. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

Jan 5, 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Meiden, mag mijn testdatum veranderd worden? Ik heb mijn ei zo duidelijk gevoeld op 6 februari, zodat mijn NOD nu de 21ste is....hij stond op de 24ste! Thanx alvast! Liefs Dootje

14. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ow jij hebt volgende week ook je Nod!
    Jij hebt er dus ook zo'n last van?

15. caitlin80

caitlin80 Actief lid

Dec 29, 2006
    286
    0
    0
    En ik graag op de 19e (heb mijn ei gehad op de 5e). Alvast thankx!
    Enne maak me maar vast lichtroze, voel me namelijk heeeeeel zwanger! :p :p Geintje! Ben vandaag in een positieve bui!

16. berna1981

berna1981 VIP lid

Oct 10, 2006
    9,943
    0
    0
    hmm dan zullen ze er bij mij ook nog niet zijn grr ik heb een kruidvattest maar daar ga ik niet mee testen.. iemand anders nog betrouwbare testen?

17. MissN

MissN Fanatiek lid

Jan 18, 2007
    4,443
    0
    0
    Purmerend!
    Astrid heb hetzelfde als jou..het gevoel van misselijkheid en maagzuur in de keel..net of je eten in je keel zit..zoiets..

18. caitlin80

caitlin80 Actief lid

Dec 29, 2006
    286
    0
    0

Ja idderdaad, rot gevoel in ,in mijn buik en hoog in mijn keel!
    Nod allebij op de 19e zag ik, en wel meer trouwens!
    Wacht je met testen tot volgende week maandag?

19. caitlin80

caitlin80 Actief lid

Dec 29, 2006
    286
    0
    0
    Ik ga nog even hard aan werk! :oops: :oops: lees vanavond wel weer even bij.

Groetjes Caitlin

20. MissN

MissN Fanatiek lid

Jan 18, 2007
    4,443
    0
    0
    Purmerend!
    Ik ga pas testen als ik 3 dagen overtijd ben..!

Haha dat zeg ik nu..maar kan niet wachten eigenlijk.. Ook omdat ik me heel anders voel dan andere maanden..

Share This Page