NOD Februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door jolie, 30 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    hey Jennie wijffie

Deze maand word onze maand he, en die van alle andere meiden ook natuurlijk!

Duzzz we gaan ons best doen he.

liefs irisje

2. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Deze maand gaat onze maand worden ja, ik duim heeeeel erg voor jullie allemaal en voor mezelf en wat zou het toch fijn zijn als we straks allemaal een positieven test in handen hebben. Ik gun het iedereen zo. Ik heb het 1x mogen meemaken zwanger zijn maar helaas werd dat een miskraam. Maar ik wil niets liever als dat gevoel wat ik toen had (toen ik zwanger was) weer terug want zoiets moois is me nooit eerder overkomen....

3. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

18 jul 2006
    405
    0
    0
    Hai meiden,

Iedereen de storm overleeft? Was eerder naar huis gestuurd van mijn werk... heel vervelend ;) Gelukkig geen schade aan huisje of zo.

Fijn weekend allemaal! Veel meiden moeten druk aan de 'klus'. Vandaag is eindelijk echt de duveltjes weg dus wij kunnen ook weer. Gelukkig!

Liefs,
    Gaby

4. caitlin80

caitlin80 Actief lid

29 dec 2006
    286
    0
    0
    Dag Dames,

Na 12 dagen overtijd, zijn ze er dan toch :( Dus ik heb me hier maar even aangemeld. Mag nog net nod zou volgens langste cyclus op 28 feb zijn. Heb alleen geen flauw idee wanneer mijn eisprong is. eerste cyclus was 30 de tweede netjes 28 en nu dus 40 dagen!
    Dat wordt een hele lange klusperiode! Dat is dan weer het goede nieuws! :whistle: :) :oops:
    Voel me nu wel zielig hoor! zo'n eerste dag ongi........hoop dat mijn vriendje gaat koken vanavond en ik lekker op de bank mag hangen.

Groetjes Caitlin

5. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik kom me hier ook aanmelden....Ik heb helaas weer een mk gehad..gelukkig al een week na mn nod..natuurlijk had ik veel liever dat ik nog zwanger was maar als het toch niet goed is liever zo snel mogelijk...

Heb niet echt veel bloedverlies gehad, alleen zaterdag (begon het) zondag en maandag (maandag weer minder, en het was al niet superveel) en dinsdag en woensdag alleen beetje spotting en bruinverlies. Vanaf gisteren helemaal niks meer....vreemd...bij normale menstruatie heb ik altijd veel meer..maar test is nu negatief dus het is echt fout. ben ook nog misselijk en gevoelige tepels.
    As dinsdag toch naar vk voor echo maar ik weet gewoon dat het fout is.
    gaan dus voor volgende ronde: vanaf 12 februari kan mn nod zijn, hangt ervan af wat mn cyclus gaat doen..ik neem aan dat ie beetje hetzelfde blijft omdat ik week na mn nod al 'ongi' ben geworden..
    Ik laat wel weten wanneer mn ei is geweest, dan kan ik nl zeggen wanneer mn nod precies is..spannend wel weer , hoop dat het snel wel goed gaat bij mij...

Liefs

Syl

6. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    hey Syl,

bij mij precies het zelfde helaas...
    vandaag naar de gyn geweest, super aadig was ze, echo maar helaas zag ze wat ik al wist... niets dus...
    wel een schone baarmoeder en 2 goede eierstokken...
    we gaan wel verder onderzoek dan nu...
    hoop dat we snel weer zwanger worden meis!
    en iedereen natuurlijk zwanger worden he! :) :)
    wil een heleboel oktober mamma's zien!

7. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Hallo,

Ik kan me hier ook melden. Vandaag ongi geworden, helaas..
    Deze maand verwacht ik er niet zoveel van, er wordt in de week van mijn eisprong net een nieuwe keuken in ons huis geplaatst en denk dat we dan door de drukte enzo niet veel aan klussen toekomen :(
    Dus waarschijnlijk word het dan pas maart...
    Wens iedereen veel succes!

liefs Nikkie

8. denisse

denisse Actief lid

15 jan 2007
    365
    0
    0
    administratief medewerkster
    hoofddorp
    nou, dames.. ik vind het erg vervelend voor jullie!
    ikzelf heb een mk gehad met 8 weken in september. zit nu in de 5e ronde na de mk, en hoop dat ik nu zo langzamerhand wel weer een keer zwanger mag worden. en dat alles dan goed gaat natuurlijk..
    nog een paar dagen voor mijn ei.. ben nu aan het tempen.. hopelijk helpt dat een beetje..

groetjes!

9. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    hoi syl,

jeetje meid balen zeg hoop dat je je een klein beetje goed voelt met de ongie en hoop dat het snel goed mag gaan voor jullie en goed blijft zitten!
    succes meid!

degene die ongie zijn geworden balen en hopelijk is februari jullie maand!

liefs

10. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    jeetje meiden wat rot voor jullie....
    Hopelijk mag het weer snel raak zijn! :D

Hier weinig nieuws...nog steeds druk aan de klus.

11. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ik kom hier ook kijken, lezen en schrijven. Ben gisteren ongesteld geworden. Mijn NOD is op 14 februari als ik net zo'n cyclus ga krijgen als afgelopen keer! :)

12. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    @Daam: heel veel sterkte gewenst, dat is niet niks! Niet voor te stellen...

13. Marloesje

Marloesje Actief lid

2 jan 2007
    361
    0
    0
    Wat vervelend meid......sterkte! en hopelijk krijgen jullie snel een wondertje!

14. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
  15. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Dank je meiden...
    Bianc, is echt pech bij ons zeg...misschien worden we snel weer samen zwanger en blijven we deze keer zwanger...zou wel leuk zijn!
    natuurlijk hoop ik dat iedereen snel zwanger wordt!
    maar was wel apart want Bianc en ik hadden voor onze nod al een idee dat we zwanger waren, wat dus ook het geval was en nu blijken we allebei al vroeg een mk gehad te hebben, voor 2e keer...3 keer is scheepsrecht?! Ik hoop het maar
    Blijf maar positief denken.

Ik voel me verder wel goed hoor, heb maar weinig bloedverlies gehad, minder zelfs als een gewone ongi..ook minder krampen..daarna bruinverlies gehad..
    Nu al paar dagen geen afscheiding ofzo meer gehad..wel beetje ongi gevoel..dus dat is wel vreemd want heb echt geen bloedverlies meer ofzo...nouja, het zal wel met de mk te maken hebben...ben ook nog steeds paar keer per dag misselijk en gevoelige tepels maar zwangerschapstest gaf vandaag echt nega aan....dus kan het niet meer goed zijn...dus vandaar ga ik op naar de volgende nod! hoop dat ik snel ei heb!

Ik hoop dat er snel veel zwangeren zijn hier!

Liefs

Syl

16. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    jeetje meiden sterktte....

Zelf vandaag naar de gyn. geweest en baarmoeder zag er mooi uit, slijm was goed alleen het eitje van deze week was niet bevrucht.dus laat die ongie maar komen, kunnen we weer aan een nieuwe ronde beginnen.

liefs pat

17. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    hey Syl,

nou is wel appart he, wij gaan gewoon weer saampjes zwanger worden meid!
    idd 3 keer scheepsrecht!
    we blijven positief en geven het niet op!
    we lopen weer aardig gelijk op!
    alle andere meiden heel veel succes!

18. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    hey pat,

jammer meis dat je eitje niet bevrucht is!
    kan dan niet meer gebeuren nu ook?
    zoniet laat die ongi idd maar komen dan en dan kan je opnieuw beginnen he!
    ga je elke maand naar de gyn. als ik vragen mag om te kijken naar je eitje enzo? ( wat klint dat raar he maar ik bedoel het goed ;) )
    hoop dat je snel zwanger bent meis!

19. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    hoi bianc,

Nee ik ga niet elke maand, We zijn gisteren de mm gestart en ik kreeg een echo waarop te zien was dat het eitje niet bevrucht was.
    En helaas kan dat nu ook niet meer aangezien ik maandag mijn eisprong had, wel balen maar idd op naar de volgende ronde.
    Bedankt voor je lieve woordjes en ik hoop dat jij
    ook snel zwanger bent
    liefs pat

20. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    hey pat,

ohh ok op zo'n manier, jammer zeg van dat eitje!
    laat die kl*te ongi dan maar snel komen en weer lekker doorgaan!
    waarom hebben we nou maar 1 eitje per maand he! die mannen hebben zoeeeeel zaadjes!
    hoop dat er snel iets moois in je buikkie gaat groeien meis!
    liefs van bianc

Deel Deze Pagina