@ Astrid das leuk als het nu maar niet alleen bij praten blijft dan is eht helemaal geweldig. Bij ons is het alleen bij praten gebleven wij hadden even uitgerekend wat we allemaal wilde maar dat kwam toch op een heeeeeeeeeeeeeeel erg hoog bedrag uit. Dus maar wachten todat mijn spaarverzekering wordt uitgekeerd dan gaat het er echt van komen. Nog 3 jaar geduld hebben.
02 feb: Nynke 03 feb: Jollie 04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & Johana79 & Moonique 05 feb: Kristel83 & Maria & Pamela 06 feb: Marloesje & Salsabine & Bleutje & Divanaatje & Dimmel 07 feb: Denisse & karaatje & Zebra 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser & Sjakie & stampvamp & Bianc & Appie & Bolletje 09 feb: Marieke21 & Zico & jennie72 & Essie & Tazz 10 feb: Xenas81 & Arka & Tamara1984 & Lima 11 feb: Sab & Daantje82 12 feb: Gabybaby & Lievebeesje & Pearly & Kikkie & Anneke 13 feb: Jotim & Loesjuh & La femme & Chrisje79 & Lindy 14 feb: Berna & Daam & Susy 15 feb: Linda & Juudje1975 & Jessica77 & irene 16 feb: Sylvia & Nikkie 17 feb: Linda1980 & Murmel 18 feb: Lindsay & Just4love & Smeetje & Mariekepieke 19 feb: Marina99 & JoyceD & sunnycloud & puppie & MissN & Monatoetje 20 feb: Astrid85 & Jelske1978 & assie 21 feb: Choco & Dootje 22 feb: Mommy to be 24 feb: Diddl & Jannes 26 feb: MamavanJordy (Bianca) 27 feb: Fientje29 & bigdream 28 feb: Vlinder 78 & Pippin & Caitlin & Chrissie 31 feb: Linn? zwanger...negatieve test...ongi...twijfel over test tussenstand: 10-8-21-3
Hahaha mn kerel wil het liever dan ik van mij hoeft dat trouwen niet zo, en helemaal niet zo uitbundig. Op het gemeentehuis trouwen met familie, en daarna leuk met familie en vrienden wat eten en drinken. Meer niet. Waar het mij vooral om gaat is de achternaam samen met mn lief en kleine te delen.
nou komt ie en niet lachen he... ik toch mijn kruidvattest te voor schijn gehaald.. en ondanks dat ik een uur geleden heb geplast toch gaan testen... ding in de straal houden.. pies ik er naast! er kwam echt maar een heel klein beetje op het stripje... duurde heel lang voor het controlestreepje kwam maar meteen kwam er een iniminie streepje in het andere venster echt heel vaag.... Dus ik bij daglicht houden en ja je ziet wel iets.. ik aan mijn man laten zien hij zag ook iets... maar dit krijg ik nooit op foto te vaag... morgen vroeg opnieuw dus
zo hebben wij het ook gedaan Astrid lekker eind van de dag trouwen en daarna eten en borrelen met een man of 50
@Berna. Sorry maar moet er eigenlijk best wel om lachen Maar een streep is een streep heb ik al heel vaak horen zeggen. Ik ga morgenochtend meteen kijken wat je volgende test heeft uitgewezen. Ben benieuwd
Als wij gaan trouwen wil ik wel de familie erbij en close vrienden dan hebben we even opgeschreven wie we dan willen uitnodigen en kwamen we al op 150 mensen uit. En dan zitten er nog geen eens collega's bij of vrienden die je niet vaak ziet. Ja heb een grote familie die zit al rond de 75 geloof ik.
dat mag ook dit is typisch iets voor mij en had ik geen klachten ik word spontaan misselijk en heb het warm maar das de spanning denk ik hahaha ik weet dus ook niet zo goed wat mijn NOD nu is.. morgen of woensdag? of zelfs vrijdag? want ik heb 2 weken geleden of woensdag of vrijdag mijn ei gehad... frusti dit.. vanavond lekker sporten en gauw slapen
Hallo! Ik heb vanmorgen getest, negatief! Ik denk dat ik gewoon ongesteld ga worden. Donderdag is het de 41e dag, zo lang was mijn langste cyclus. Iedereen in onze omgeving is zwanger of net bevallen! Het lijkt zo gewoon om een kindje te krijgen. Vraag me af of iedereen in onze omgeving zich wel beseft dat het niet vanzelf gaat........... dikke kuz voor iedereen!
02 feb: Nynke 03 feb: Jollie 04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & Johana79 & Moonique 05 feb: Kristel83 & Maria & Pamela 06 feb: Marloesje & Salsabine & Bleutje & Divanaatje & Dimmel 07 feb: Denisse & karaatje & Zebra 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser & Sjakie & stampvamp & Bianc & Appie & Bolletje 09 feb: Marieke21 & Zico & jennie72 & Essie & Tazz 10 feb: Xenas81 & Arka & Tamara1984 & Lima 11 feb: Sab & Daantje82 12 feb: Gabybaby & Lievebeesje & Pearly & Kikkie & Anneke & Britt 13 feb: Jotim & Loesjuh & La femme & Chrisje79 & Lindy 14 feb: Berna & Daam & Susy 15 feb: Linda & Juudje1975 & Jessica77 & irene 16 feb: Sylvia & Nikkie 17 feb: Linda1980 & Murmel 18 feb: Lindsay & Just4love & Smeetje & Mariekepieke 19 feb: Marina99 & JoyceD & sunnycloud & puppie & MissN & Monatoetje 20 feb: Astrid85 & Jelske1978 & assie 21 feb: Choco & Dootje 22 feb: Mommy to be 24 feb: Diddl & Jannes 26 feb: MamavanJordy (Bianca) 27 feb: Fientje29 & bigdream 28 feb: Vlinder 78 & Pippin & Caitlin & Chrissie 31 feb: Linn? zwanger...negatieve test...ongi...twijfel over test tussenstand: 10-9-21-2
Hahaha wij hebben niet zo'n hele grote familie ( wel een hele gulle ) De vriendengroep is ook niet zo bar groot. Van mijn kant helemaal niet want ben een jaar geleden van het Noorden naar het Zuiden verhuisd, en dan merk je wie je echte vrienden zijn....
@Britt, je weet het niet eigenlijk is het gewoon nog even afwachten. Ik hoop voor je dat de toch nog weg blijven
@Astrid, Wij hebben ook niet echt heel veel vrienden alleen vrienden met zijn 2en. Maarja familie moet je wel uitnodigen en ik ben nogal close met de familie dus wil ze er ook wel graag bijhebben. Maarja dan wordt het wel heel erg prijzig meteen. WE schrokken ons echt rot. Maar hebben dan wel echt allees meegerekend. inclusief eten met klein groepje en hotelkamer erna en de huwelijksreis. Ook wil mijn vriend een speciaal horloge hebben dus die staat er ook bij gerekend.
Ik weet niet zeker of m'n banner wel helemaal klopt.......en ik kon niet wachten. Heb al 1x getest, er kwam toen een heel vaag streepje. Maar ik wacht idd maar tot morgenochtend. Wacht jij wel netjes af?